Розподіл учасників ЗНО за шкалою 100-200 балів

Український центр оцінювання опублікував розподіл учасників ЗНО за шкалою 100-200 балів

Розподіл учасників ЗНО за шкалою 100-200 балів

Для полегшення тлумачення рейтингових оцінок учасниками зовнішнього незалежного оцінювання та приймальними комісіями вищих навчальних закладів Український центр оцінювання якості освіти опублікував розподіл учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2016 року, які подолали поріг «склав/не склав» з української мови і літератури, математики, історії України, за результатами рейтингового оцінювання за шкалою 100-200 балів.

У таблицях подано детальну інформацію, яка кількість учасників (у відсотках від загальної кількості) отримали певну рейтингову оцінку від 100 до 200 балів. Це допоможе учасникам зовнішнього незалежного оцінювання зорієнтуватися, наскільки конкурентним є їхній результат, а приймальним комісіям університетів спрогнозувати конкурс на спеціальності вищого навчального закладу.

В Українському центрі оцінювання звертають увагу абітурієнтів, що у 2016 році змінено методику трансформації (перерахунку, шкалювання) тестового бала в рейтингову оцінку за шкалою 100-200 балів. Це зумовлено тим, що методика, яка використовувалася в попередні роки та базується на засадах еквіпроцентильної нормалізації, є непридатною до використання в сукупності із критеріальним методом визначення порога «склав/не склав».

Зокрема, методика трансформації передбачає, що:

  • рейтингова оцінка учасника зовнішнього незалежного оцінювання залежить від тестового бала та розподілу учасників зовнішнього незалежного оцінювання за тестовими балами;
  • рейтингова оцінка встановлюється лише тим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання, які подолали поріг «склав/не склав» (учасники, тестовий бал яких є меншим за поріг «склав/не склав», отримують результат зовнішнього незалежного оцінювання «не склав»);
  • мінімальна рейтингова оцінка «100 балів» відповідає значенню порогового бала «склав/не склав»;
  • максимально можлива рейтингова оцінка «200 балів» відповідає максимальному набраному тестовому балу (якщо максимальний набраний тестовий бал менше максимального можливого тестового бала, то рейтингова оцінка «200 балів» відповідатиме всім значенням тестового бала, не меншим за значення максимального набраного тестового бала);
  • учасники зовнішнього незалежного оцінювання, які набрали однаковий тестовий бал за виконання тесту, отримують однакову рейтингову оцінку за шкалою 100-200 балів;
  • учасник зовнішнього незалежного оцінювання, який має більший тестовий бал, отримує вищу рейтингову оцінку, ніж той, хто має менший тестовий бал;
  • шкала 100-200 балів має крок 1 бал. Значення рейтингових оцінок у процесі математичних розрахунків заокруглюються до цілих чисел. Якщо за результатами заокруглення двом значенням тестового бала відповідає однакова рейтингова оцінка, то допускається застосування заокруглення до напівцілого значення та кроку шкали 0,5.

Основні принципи визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання та переведення тестових балів в оцінки встановлено у «Порядку визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання», затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2015 року № 300 (із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки № 418 від 11.04.2016).

Аналогічні дані будуть оприлюднюватися після оголошення результатів зовнішнього незалежного оцінювання з кожного предмета.

Освіта.ua
02.06.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
ТАРАС
Для чого філософствувати? Таблиці для того, щоб взяти калькулятор і рахувати. З математики : 200 сертифікатних балів мають 42 майбутніх вступники, 199 балів-42, 198 балів-63, 197 балів- 73, і т.д. А в мене (в знайомого) -198 балів. Прикидаю.. З української : 200 балів мають-69, 199,5-185,199-323,198-531, 197-761, 196-1038 вступників... А в мене-197 балів. Прикидаю...
Михайло Чиж
Для ТАРАС: А Ви так і не відповіли: то що, Ви згодні, щоб Вашій дитині лише оголосили про атестат, щоб не було ні фото, ні відео вручення атестату на згадку? РS. Медалістам тільки сьогодні на обласний департамент мають привезти. Хто там кричав, що все встигнуть? То хто мав рацію: Ви чи я?
ТАРАС
Для Михайло Чиж: А хіба мова йшла тільки про медалістів, котрих одиниці? Атестати мали бути і були в школах на 27 травня! Ваші заперечення?
Михайло Чиж
Для ТАРАС: "Атестати мали бути і були в школах на 27 травня!" - Ваші слова? А чи були ВСІ атестати в школах на 27 травня? Навіть, якщо на школу один медаліст, чому він не має права отримати свого атестата в урочистій обстановці? А Ви так і не відповіли: то Ви згодні, щоб Вашій дитині лише оголосили про атестат, щоб не було ні фото, ні відео вручення атестату на згадку? Невже так важко написати "Так" або "Ні"?
Коментувати
Андрей Козак
Я присоединяюсь к вопросу. Где-то вообще изложена методика на основании которой происходит сопоставление таблицы перевода тестового балла в шкалу 100-200
Училка
Для Андрей Козак: Причем тут методика. Есть точная наука, статистика называется. И с ней не поспоришь. А если так интересно - добро пожаловать на матфак)))
Костенко Олексій
Так решают какую методику выбрать явно не математики. Иначе с чего бы это по укр.мов.лит. 185 и выше баллов дали 10.67% учеников, а по математике только 3.6%, никакая статистика обосновать подобную несправедливость не может. Какой процент учеников набрал 188 или 183 баллов по математике?
Андрей Козак
Для Училка: я математической статистиков владею в объеме, превосходящем программу матфака, но мне по прежнему интересно.
Коментувати
DOCENT
Запропонований опис не дозволяє однозначно встановити відповідність між тестовим та рейтинговим балом. Варіант із попереднього року з використанням еквіпроцентильної нормалізації, також відповідав вказаним критеріям. Навіть лінійна функція також буде відповідати вказаним критеріям, при належному виборі її коефіцієнтів. Оцінка_ЗНО=100+100*(Тестовий_бал - поріг)/(максимальний_бал-поріг)
Андрей Козак
Для DOCENT: а ведь вы почти угадали :)
Коментувати