Чи треба створювати з’єднані класи в школах?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо створення класів-комплектів

Чи треба створювати з’єднані класи в школах?

З’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи відтепер можуть створюватись у будь-якій початковій школі, а не лише у філії опорного закладу.

Таку норму зафіксовано в оновленому положенні про з’єднаний клас.

Класи-комплекти можуть бути створені у зв’язку з демографічною ситуацією, коли один або декілька класів у початковій школі не можуть бути створені (навіть з мінімальною наповнюваністю 5 учнів).

З’єднані класи можуть об’єднувати учнів різних років навчання. При цьому гранична наповнюваність таких класів – не менше 5 та не більше 12 осіб.

Освіта.ua
02.07.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Маргарита
Такі класи існували в післявоєнні часи, бо багато вчителів загинули на фронті і їх банально не вистачало. Це досить поважна була причина для з’єднання класів. А яка поважна причина зараз? Зекономити гроші для чиновників, щоб було що красти? Бо інших причин не бачу: вчителів на сьогодні вистачає, школи більш-менш забезпечені. Отже, єдина причина - малокомплектні класи не вигідні владі, бо ці ж гроші можна собі у кишеню покласти, нащо ж витрачатися на якихось там дітей? Бо діти високих чинів не вчаться в звичайних школах, а тільки в елітних або за кордоном, де якраз класи не по 30-35.
Каріна
Для Маргарита: раніше вчителя слухали і поважати- бо вчитель мав права шльопок дати за погану поведінку, і діти боялися погано поводити на уроках, і слухали як миші ,( була строга залізна дисципліна- вважаю, що правильно). А зараз якщо в об’єднаних класах буде 30 чоловік- то вчитель безправний, дітей фактично нереально зацікавити, бо вони погрянули в комп’ютера, і вчителя вони пісоя цього не слухають (бо в голові комп’ютерні ігри, телефони, смартфони), а не навчання), вони не слухають вчителів, а батьки стусана не дають, як раніше. Ось якось так.
ТТ
Не тому боялися і поважали що мав право фізичного впливу, а тому що анархії не було, тому що ніхто не обговорював і не коментував рішення учителя - його слово було закон. Ніхто навіть уві сні не міг сказати: "А мені ваш предмет не потрібен, вчіть його самі". І батьки вдома підтакують: "Нащо тобі та історія (фізика, хімія, мова...), краще б заробляти гроші вчили".
Роман
"Не тому боялися і поважали що мав право фізичного впливу," а тому, що в суспільстві вчителя таки поважали, тому, що добра освіта давала можливість отримувати більш-менш відповідну зарплату, тому, що якщо батьків викликали до школи і казали, що їхні діти заважають навчати інших, то батьки таки реагували і пояснювали своїм дітям тим чи іншим способом, що так вести себе не можна. А зараз якщо батьки не поважають вчителів, можуть на зауваження їхній дитині вчителя при учнях відкрито і голосно матом послати ще й скаргу накатати, якщо ці батьки при освіті в 9 класів часто мають зарплату в конверті значно більшу, ніж вчитель офіційно, то якої поваги від учнів ми чекаємо?
Коментувати
Каріна
Ні- бо вчитель не робот, а людина, яка теж має право на нормальне життя. Категорія описано проти будь-яких з’єднань. В кожному класі повинен бути окремий вчитель.