МОН запустило комунікаційну кампанію про профосвіту

Метою кампанії є позбавлення профосвіти від стереотипів та інформування про зміни

МОН запустило комунікаційну кампанію про профосвіту

Міністерство освіти запустило комунікаційну кампанію про переваги здобуття професійної освіти.

Про це повідомив під час брифінгу повідомив заступник міністра освіти Ігор Гарбарук.

За його словами, метою кампанії «Ми змінюємося» є підбиття підсумків результатів змін у професійній освіті, а також позбавлення її від стереотипів.

«Наша ціль – показати, як ми виросли за останні кілька років, адже тепер профтехи – це місце, де учень може отримати професію мрії та не сумніватися в подальшому працевлаштуванні», – зазначив Гарбарук.

У межах комунікаційної кампанії Міністерством освіти запущено діджитал-рекламу в Instagram, Facebook, Tik-Tok і Youtube.

«Тільки в Tik-Tok ми набрали 2,6 млн переглядів. Крім того, ми звернулись до суспільства через кращі радіостанції країни та розповіли про переваги навчання у профтехах на прикладі двох випускників: Ясі та Стаса. За тиждень реклами вже маємо близько 4 млн прослуховувань», – зазначив заступник міністра освіти.

Освіта.ua
23.12.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Інженерна Гімназія
Триндите шановні як дихаєте. Сучасна молодь не здатна до самообслуговування, не кажучи вже про техосвіту. Вони руками вміють тільки в носі колупати і мобілки тикати. Все. От ваша освіта. Технічна освіта лягла і спочила.
Зельцмаеський
Для Інженерна Гімназія: Так то ж "лікарі-ковідовці"!
Коментувати
Володимир Васильков
Пили, Шура, пили...
Юрий
Де ? Знов бла бла бла бла ...тік ток