Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями

Лист МОН № 1/9-332 від 29.06.16 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-332 від 29 червня 2016 року

Департаменти (управління) освіти
і науки обласних, Київської міської
державних адміністрацій,

Інститути післядипломної педагогічної освіти

Про Перелік навчальних програм, підручників та
навчально-методичних посібників, рекомендованих
Міністерством освіти і науки України для використання
в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей
з особливими освітніми потребами (за нозологіями)
у 2016/2017 навчальному році

З метою упорядкування навчальної літератури і програм, що рекомендуються для використання в навчально-виховному процесі у загальноосвітніх навчальних закладах, Міністерство освіти і науки України надсилає Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році.

Зазначений Перелік розміщено на сайті: www.mon.gov.ua.

Заступник Міністра       П. К. Хобзей

Освіта.ua
29.06.2016

Популярні новини
США допоможуть виплатити зарплати українським освітянам До держбюджету України надійшли грантові кошти від США в розмірі 1,25 млрд доларів
Школи можуть заявити про свою суб’єктність, – голова ДСЯО Школи отримали більше можливостей, щоб у межах автономії заявити про свою суб’єктність
МОН оприлюднило перелік підручників, в яких є потреба До переліку включено понад 100 назв підручників та посібників для учнів різних класів
Школи включать до системи охорони поліції Кабінет Міністрів планує включити школи всіх форм власності до системи охорони поліції
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів