Розпочали роботу гарячі лінії щодо вступної кампанії 2021

Лінії призначені для консультацій з питань вступу та оперативного реагування на факти порушень

Розпочали роботу гарячі лінії щодо вступної кампанії 2021

Міністерство освіти організувало роботу консультативних телефонів з питань проведення вступної кампанії у 2021 році.

Відповідні гарячі лінії для абітурієнтів призначені для консультування з питань вступу до закладів вищої та фахової передвищої освіти та оперативного реагування на можливі факти порушення законодавства про освіту, а також належного контролю за проведенням вступної кампанії 2021 року.

Гаряча лінія «Вступна кампанія 2021» працюватиме до 13 серпня за безкоштовним телефоном 0 (800) 50-45-70 за графіком: понеділок–четвер з 9:00 до 17:00; п’ятниця з 9:00 до 16:00; субота й неділя – вихідний.

Також у зазначені терміни прийом та оперативне надання відповідей на звернення громадян буде здійснюватися за електронною поштою vstup2021@mon.gov.ua.

Особистий прийом громадян буде проводитись за адресою: м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 за графіком: понеділок–четвер з 9:00 до 17:00; п’ятниця з 9:00 до 16:00; субота й неділя – вихідний.

Окрім того, працює урядова гаряча лінія за телефоном 1545.

Для осіб, місцем проживання яких є тимчасово окупована територія АР Крим та м. Севастополь, а також тимчасово окупована територія Донбасу, урядова гаряча лінія з питань освіти працює з понеділка до четверга з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 17:00 за безкоштовним телефоном 0-800-504-425.

Також діти, які перебувають на непідконтрольній території, можуть скористатися каналами зв’язку (098) 079-69-73 – Viber, Whatsapp, Telegram; (095) 200-85-73 (Viber, Whatsapp, Telegram) – для людей з порушеннями слуху. Ці лінії є безкоштовними.

Технічні консультації з питань реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв здійснює ДП «Інфоресурс» (з понеділка до пятниці з 09:00 до 18:00; у суботу і неділю з 09:00 до 15:00) за телефонами: +38 (044) 290-18-13; +38 (095) 281-13-54; +38 (067) 551-24-74; +38 (093) 342-38-63.

Також з питаннями щодо електронних кабінетів та подачі електронних заяв можна звертатись на електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua.

У разі виявлення порушень законодавства у сфері освіти абітурієнти можуть звертатись до Державної служби якості освіти України, у якій працює окрема гаряча лінія за телефонами (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Освіта.ua
29.06.2021

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Моя
Чи можна при не здачі екзамену на контракт в магістратуру в першу хвилю подавати ще раз в другу і в третю хвилі набору?
Одеса не Крим та не Донбасс
Не можливо розмовляти без ємоції коли за цими телефонами Одеситам рекомендують гарячу лінію для Донбасу та Криму, та не достовірна інформація : У разі виявлення порушень законодавства у сфері освіти абітурієнти можуть звертатись до Державної служби якості освіти України, у якій працює окрема гаряча лінія за телефонами (044) 236-33-58, (044) 236-34-31 Мені соромно за ці статті які надають дані номери для вирішення питань.... Які НІХТО не вирішує