А. Парфьонова: про вимоги до ведення зошитів і щоденників

Якщо МОН дійсно прибере вимоги до зошитів, це буде друга революційна річ після відмови від червоної ручки

А. Парфьонова: про вимоги до ведення зошитів і щоденників

Автор: Альона Парфьонова, співзасновниця ГО «Батьки SOS».

Якщо МОН дійсно прибере вимоги до «п‘ять клітинок зверху, п’ять з лівого боку, дві з правого боку і пишемо класна робота, а вправа повинна бути чітко посередині» - це буде друга революційна річ, після рекомендації відмовитись від червоної ручки.

«Ми плануємо дещо змінювати, тому що ми, реалізуючи Нову українську школу, готуємо дитину до життя. Вона має бути готовою до життя, а не тільки виконувати передбачені чіткі вимоги до заповнення зошитів — скільки клітинок треба відступити, коли ми пишемо дату чи «Класна робота». Думаю, що ці вимоги ми будемо змінювати», - сказала Любомира Мандзій.

Тільки тут варто буде десь, у якомусь абзаці документу, який скасовує чи забороняє ці вимоги, додати і про заборону вимагати однакові зошити, чи поліетиленові обкладинки, чи обкладинки всі однакові для всіх, бо «вчителю важко кольорові зошити перевіряти, коли вони всі яскраві», і нагадати, що жодним нормативним документом щоденник не передбачено.

І ще забула - «оцінка за ведення зошита» , можна цей пункт оцінювання назавжди викреслити з української педагогіки? І ведення щоденника - ну напишіть святого листа МОН, що це заборонено - будь ласка!

 

Оригінал

Освіта.ua
29.04.2020

Популярні блоги
І. Редько: про ненормовану розумову роботу школярів Когнітивний дисонанс на фоні любові до своєї країни і бажання жити, вчитись і розвиватись саме тут
Віктор Мисан: про що думають українські учителі У школах – повний розгул «демократії» та «академічної свободи», що зверху, що знизу
Т. Єфімова: коли зникне зі шкіл совдепія з подарунками? Коли зникне зі шкіл совдепія разом з подарунками, підлабузництвом і нікому не потрібними активностями?
Н. Борисенко: чарівна паличка й валеріана для вчителя Учителі просто вигорають, і в них не вистачає життєвих сил дати дітям все те, що вони могли б
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
sa
Отказ от красной ручки в школе , чтоб не травмировать детей.... Наши дети уже до школы побеждают таких монстров в гаджетах, и такое видят по телевизору, что им эта красная ручка как Маше на которую рявкнул медведь - она в ответ: "Еще !!!". Но первое , что пришло на ум, так это сюжет из произведения классика с похожей ситуацией. https://www.youtube.com/watch?v=M7mnJlA2JpY
М
В нас з математики вчителька знімає бал за граматичні помилки(дитина пропускає букви,особливо "и"), з математики все правильно виконує,це помилка граматична!,а не математична.В нас в школі,коли ще я вчилася,з гарними буквами на цегельному заводі горщики вимальовує,а з каракулями працює лікарем.До порядку в зошиті чи не в зошиті дітей потрібно привчати,але не зациклюватися на цьому,замість задачі,приклади рахувати,діти рахують скільки мають клітинок відступити,а в старших класах вже на таке ніхто не звертає уваги,головне щоб хоч щось в зошиті писали і тихо сиділи.В одній школі пишуть:задача, ,приклади,завдання і номер,в іншій тільки задача і номер,а де приклади чи завдання тільки номер.Щоденник потрібний,домашні завдання писати,зауваження,оцінка за ведення не потрібна і чому не обгорнутий щоденник,для чого,якщо моя дитина не нищить книжок і щоденник мій,а не шкільний(державний) його ми не будемо здавати,тоді для чого обгартати?Минулого року купили книжку з природи потрібно обгорнути,продати я її не продам,книжки нові йдуть за новою програмою,нею вже ніхто не буде користуватися,чому я свою книжку яку викину(там і так нічого немає все в інтернеті потрібно шукати)маю в обов’язковому порядку обгартати? За щоденник була ситуація,домашнього не дали,вчитель перевірив щоденник написав,"’чому не заповнений щоденник"-це в кінці року,мій щоденник записую домашні завдання,головне зрозуміти що написав і це все виконати.
Вітаю!
Для М: Ви слушно робите зауваження. Не важливо, що дитина безграмотна (пропускає літери), не важливо, що засалений зошит і підручник, не важливо, що не записує домашні завдання, головне, що з неї виросте "великий" математик! А те, що той брудний і обшарпаний зошит вчителю в руки треба брати, вас не цікавить. Ви твердо переконані, що охайність і грамотність вашому "великому" математику не потрібні. Вітаю, пишіть дисертацію!
М
Для Вітаю:Ви хоч прочитали,що я написала?Хто пише,що зошит має бути засалений?і все те,що Ви написали?В моєї дитини зошит не засалений і домашні всі записує,хто вам сказав,що моя дитина не охайна,ви її вчите в школі?,я таке саме і про вас і вашу дитину "грамотну" можу сказати ,як Ви це бачити,що таке пишите?Про яку грамотність моєї дитини ви можите говорити,якщо це початкова школа?Дітям наймають репетиторів,щоб здати ЗНО з укр.м.,а Ви мені говорите,що моя дитина не грамонтна.В нас в школі (початковій),ще не один вчитель собі не дозволив собі таке сказати:"що дитина не грамотна",мені шкода тих дітей яких Ви вчите,Ви себе за дуже несете. Грамотність і математика,що між ними спільного?,щоб граматичні помилки в математиці шукати.Вітаю,що Ви пишите?-дисертацію! Ви вчитель української мови, крім неї напевно більше нічого не знаєте.
Коментувати
Завуч
Акуратне і точно за правилами ведення зошитів готує тільки для роботи прибиральником! Якщо вчитель починає приділяти максимум уваги акуратності-- він вже не вчитель!!! (26 років мого досвіду). Яка мені різниця-- скільки і в яких лінійках, стовпчиках, якщо дитина виконала роботу ПРАВИЛЬНО? Якщо вимальовуючи кожну букву, дитина приділяє час тільки цьому-- чудовий тупий прибиральник! Чи підсобник! Нехай пише простим олівцем, фломастером. Це зошит для записів, а не переписувань! І ще завуч я завуч з 10- річним стажем. І бачу роботу тих, хто виставляє зошити як еталон і показник своєї роботи! То не робота! Ви тримаєтесь за те, що найлегше! Найважче-- навчити мислити, а не перемальовувати!!;!
Тетяна
Для Завуч: тогда вы не учитель, вы батькосос и агент алёнки, которая пропагандирует воспитывать чмошников
Петро
Для Завуч. Завуч -заведующий учебной частью. В українській педагогіці - заступник директора школи. Якщо вимальовуючи кожну БУКВУ (ЛІТЕРУ)...., то Ви, пане, представник обласного центру (ПОЦ). Вивчайте, любіть рідну мову, або йдіть працювати прибиральником.
Eugen Zimmermann
Для Завуч: а що паганого, врешті, у тому, щоб писати новий урок через чотири клітинки, дату, класну роботу - у центрі сторінки, і не допускати граматичних помилок? Це забирає так багато часу? Чи грамотне письмо не є метою навчання в школі? Чи привчати до акуратності - це зло вселенське? Ви в своєму розумі?
Коментувати
Іван
"...це буде друга революційна річ, після рекомендації відмовитись від червоної ручки..." - а про пояснення до "рекомендацій про відмову від чкрвоної ручки" ніхто не нагадає? Невже хтось повірив, щр зараз вчителі більше не користуються "червоною ручкою"?
Я також батько
Дійсно, навіщо клітинки рахувати, пропускати, писати назву роботи. Навіщо креслення робити олівцем, якщо тепер олівцем пишемо ( то креслити можна крейдою чи пальцем), та й лінійки та циркулі заодно треба заборонити. А щоденники? Краще хай діти записують домашні завдання на клаптиках паперу, на підручниках, на долонях і ще безліч варіантів є. Навіщо привчати дітей до порядку, охайності? Ми ж готуємо їх до життя, а в житті порядку, чистоти, старанності нам не треба. А тепер ми знаємо ще й як чхати в руку до ліктя, тепер всі будемо ходити ще й в соплях. А чорт зна що в зошиті - то хіба проблема? Я права, пані засновниця "Батьків SOS"? Найголовніше, щоб наші любі діти та їх "яжемать не напрягались".
Я також батько
Дійсно, навіщо клітинки рахувати, пропускати, писати назву роботи. Навіщо креслення робити олівцем, якщо тепер олівцем пишемо ( то креслити можна крейдою чи пальцем), та й лінійки та циркулі заодно треба заборонити. А щоденники? Краще хай діти записують домашні завдання на клаптиках паперу, на підручниках, на долонях і ще безліч варіантів є. Навіщо привчати дітей до порядку, охайності? Ми ж готуємо їх до життя, а нжиття порядку, чистоти, старанності нам не треба. А тепер ми знаємо ще й як чхати в руку до ліктя, тепер всі будемо ходити ще й в соплях. А чорт знна що в зошиті - то хіба проблема. Я права, пані засновниця "Батьків SOS" Найголовніше, щоб наші любі діти та їх "яжемать не напягались".
Olya Petrunovska
Для Я також батько: що головніше: те, чи виконала дитина домашнє завдання і чи зрозуміла тему, чи те, де вона його записала? Що має бути в пріоритеті?
Коментувати
Циркуль
Палочки должны быть попендикулярны! ... ... ...