Віктор Мисан: державне репетиторство – класна ідея

Якщо державні мужі планують упровадити офіційно репетиторство, то на вчителів чекає «рай»

Віктор Мисан: державне репетиторство – класна ідея

Автор: Віктор Мисан, кандидат педагогічних наук, доцент, заслужений учитель України.

На Громадському обговорювали ініціативу міністерки, чи то може вже рішення (у нашій країні і при таких фахівцях важко окремі речі називати своїми іменами) стосовно впровадження коштом держави індивідуальної допомоги тим учням, які цього вкрай потребують.

Журналістка у розмові з черговим освітнім експертом намагалася розставити всі крапки над «і», щоб народ допетрав, що то має бути за репетиторство за рахунок державних грошей. Останнім часом освітніх експертів розплодилося стільки, що вже і я почав мріяти про цю «прохвесію».

А чому б і ні? Поговорили. Пофілософували. Дали декілька порад. Висунули ряд припущень. Від чогось застерегли, а щось навпаки – порекомендували. І ти – експерт. А? Як гарно, солідно, стверджувально ЕКСПЕРТ! Але я не про це.

Взагалі державне репетиторство то дуже класна ініціатива. Я так собі прикинув на хлопський розум, що тепер за цими годинами вишикується черга в закладах освіти. Тому застерігаю і попереджаю, що «Я - перший!»

Щоб набрати ставку годин, потрібно брати години з основного навантаження. Виконання таких годин передбачає роботу з учнями всього класу. От викладаю я зараз в 11 класі (2,5 год. на рік). Кожен тиждень готуюся до занять, спілкуюся більш ніж 30 учнями, укладаю практичні, готую самостійні, підбираю тестові завдання, документи, перевіряю і оцінюю написане і т. д. І це все потрібно помножити на 7, щоб мати повне навантаження, або на 4, щоб виконувати лише ½ ставки.

Якщо державні мужі планують упровадити офіційно репетиторство, то нас чекає «рай». Тепер на ½ ставки можу взяти лише два класи + 4 години індивідуальних. Уявляєте? «Пресую» окремих батьків, переконую, що їх дітям репетиторство потрібне, як повітря, що без нього – «Гітлєр – капут!». Батьки пишуть заяви. Вимагають. Наполягають. І в результаті – всі в «шоколаді»!

Батьки упевнені, що індивідуальна форма роботи допоможе дитині побачити «світло в кінці тунелі». Учитель зітхне з полегшенням. Одна справа провести 4 уроки у класі і зовсім інша – індивідуально: тихенько, спокійно, мирно… з кавою, чаєм, а може й бутербродом (при всіх цього не дозволиш, а індивідуально – можна).

Лише одне у цій «ідилії» тривожить. Де держава набере грошей на репетиторство? Якщо сьогодні вона не може вчасно сплатити зарплатню, то де відшукає додаткові кошти завтра? У межах країни це, як казав покійний Райкін, - «сумасшедшие деньги!»

І ще одне тривожне запитаннячко, яке пролунало у ранковій розмові: «А хто затягуватиме на репетиторство тих, кому було все пофіг на уроці?» Може, у МОН запровадять ще одну посаду – «заштовхувач до репетитора». Ось тут і знадобляться фахівці без педагогічної освіти.

Що не кажіть, а теперішнє МОН мислить прогресивно і на випередження.

Оригінал

Освіта.ua
27.01.2020

Популярні блоги
О. Калинич: відверті висновки про дистанційне навчання З поняття «дистанційне навчання» треба прибрати слово «навчання», замінивши на «імітація»
Ігор Лікарчук: освітній процес втрачає сенс Результати екзаменів не повинні бути підставою для оцінки роботи вчителя, це оцінка роботи учнів
Н. Глюз: ми продовжуємо старі схеми і подвійні стандарти На ЗНО живе страшний вірус, що через маску і антисептик не вб'ється, а випускний гулятимуть без масок
О. Мірошниченко: поради вчителям від кіноактора Навіть примітивна камера збільшує всі емоції і розкриває великі й маленькі секрети
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ольга
Маразму МОН не має меж. Її дурь постійно виривається там, де вона сама не очікує. А потім буде виправдовуватися за те, що її висловлювання неправильно зрозуміли. Таке враження, що в МОН потрапляють випадкові люди, які нічого не петрають в освіті, або перебувають на службі у Сороса.
вангую
Ага, і після 6-7 уроків голодні і стомлені ( хоча б від сидіння) вони з вискоком побіжать на репетиторство. І Ви, маючи 1-3 урок,, будете чекати ще 3-4 уроки , щоб прояснити уми тих, хто тупо недопетрав, того, що вчили на уроці! Господи, охрани нас від таких РЕХВОРМАТОРІВ!
Мирослава
Півень прокукурікав - а там, нехай і не розвидняється !! Головне проголосили, а як буде в дійсності - не важливо!