В. Громовий: «міністр до школи прийде - порядок наведе»…

Пересічні громадяни в захопленні від неочікуваних відвідин міністром освіти однієї зі шкіл столиці

В. Громовий: «міністр до школи прийде - порядок наведе»…

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

«Міністр освіти і науки без попередження навідалася до однієї зі шкіл столиці». Народ у дикому захопленні, рейтинг злетів до небес! Я б на місці Петра Порошенка уже забоявся потенційної конкурентки на президентських виборах.

Читаю типові коментарі в совковому стилі: міністр прийде - порядок наведе.

«Щойно переглянув сюжет ТСН з раптовою перевіркою школи міністром освіти. Відчуваю гордість за очільницю міністерства. Такі "сюрпрайзи" потрібно робити щотижня", - захоплено пише один із фанів такого методу роботи.

От є тільки одна малюсінька проблемка. Шкіл у нас 17 тисяч і щоб їх відвідати (по одній щодня) міністру треба півстоліття. Але то не страшно, чиновників у нас теж до біса. Тож буде кому підтримати почин з «підкраданням непомітно». Аплодисменти обивателів гарантовані, бо: «так їм і треба», «мені їх НІ КРАПЛІ НЕ ШКОДА», «шоб знали!» Шкода тільки, що навчальний рік закінчується, доведеться вже з 1 вересні поширити таку «практику, яка (не)працює»...

І немає цьому ради... Хіба що під час канікул вчителі якоїсь школи зроблять «алаверди»: без попередження навідаються до МОН разом телевізійною групою ТСН і проінспектують, як там кипить робота над системними реформами та реалізується стратегія прориву у майбутнє до осяйних висот нової української школи.

Уявляєте, йде якась нарада в МОН, а в залу засідань зненацька заходить вчителька початкових класів Куцеволівської школи. Усі встають, кажуть хором «Добрий день!», а вона починає «усне опитування» чиновників: чому такі недолугі підручники прислали, що там накрутили в програмі, де обіцяний шкільний автобус, чому мусолите четвертий рік Закон «Про освіту»?..

Думаєте, їй немає про що запитати наших освітянських генералів?!

P.S. А от «попєрєднікі» (С. М. Квіт) починали з накладання мораторію на здійснення перевірок навчальних закладів.

P.S.S. Не маю нічого проти візитів високопосадовців до наших шкіл за умови:

1. Без телекамер і гри на публіку (ніхто з дітей у школі не має навіть здогадуватись про те, що там зараз перебуває високе начальство).

2. Начальники приходитимуть у школи, щоб прозвітувати про свою роботу, а не попіаритись, поперевіряти, порозважатись...

Оригінал

Освіта.ua
22.05.2017

Популярні блоги
Д. Коптило: реформатори не винні, що змін не відбувається Далеко не Клопотенко, Супрун чи Гриневич винні в тому, що змін на краще не відбувається
В. Онацький: репетиторство як альтернатива школі Боротися з репетиторством не варто, але треба покращувати освітній процес у школах
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Pasha 23
У бурмистра Власа бабушка Ненила Починить избенку лесу попросила. Отвечал: нет лесу, и не жди - не будет!" "Вот приедет барин - барин нас рассудит, Барин сам увидит, что плоха избушка, И велит дать лесу",- думает старушка........ Умерла Ненила; на чужой землице У соседа-плута - урожай сторицей; Прежние парнишки ходят бородаты; Хлебопашец вольный угодил в солдаты, И сама Наташа свадьбой уж не бредит... Барина всё нету... барин всё не едет! ....................... Наконец однажды середи дороги Шестернею цугом показались дроги: На дрогах высокий гроб стоит дубовый, А в гробу-то барин; а за гробом - новый. Старого отпели, новый слезы вытер, Сел в свою карету - и уехал в Питер.
мнение на мнение по быстрому
НО нет ответа на мой ВОПРОС. Краткая и чёткая информация - это замечательно.А вот Ваша идея к сжатию информации на уроке-она то и ничего. В принципе - ничего. НО Вы не учитываете,что НЕТ уроков на формирование навыков.То есть на использование теоретического материала для выполнения практических действий.Даже если это история, то знание дат и сопоставление событий, происходивших в разных странах в одно и то же время... А уж о физике-химии-математике и речи быть не может-НЕТ времени, НЕТ знаний.Мне думается,Вы - чиновник от образования.
мнение на мнение по быстрому
Ваше "и не плакались учителя" к чему? Сегодня учителя плачутся? Они пытаются донести проблемы школы,которые исправить способно лишь министерство,поскольку оно на это и создано.Или оно создано,чтобы деньги налогоплательщиков тратить НА СЕБЯ И СВОЙ пиар? ЧТО у Вас чрезвычайно ЦЕННО, так это "конспект учителя НЕ должен быть ПЕРЕНАСЫЩЕН ИНФОРМАЦИЕЙ". Вы молодец,если реально понимаете значение перенасыщения информацией маленького ребёнка.А теперь следующий шаг.ПОЧЕМУ в Кремниевой долине (по слухам) детям запрещено пользоваться гаджетами?И ПОЧЕМУ дети,которые показывали исключительные способности в дошкольном-младшем школьном возрасте в основной школе ОТКАЗЫВАЮТСЯ ( информация из инета)учиться?ПОЧЕМУ в 1981-1989детей выучивали, а сегодня НУ НИКАК?А ведь учителя, в массе своей, те же.Понмаете-те же.Ну не неприятие Вашего"а работали...", как считаете - почему?
мнение
Для мнение на мнение по быстрому: Уж не знаю, что там в "...в долине", но на телевидении у нас как? Одни дикторы кратко четко дают инфо, другие плетут языком долго, нудно и не понятно.
Коментувати
мнение
В 1981-1989г. в классах было и по 40 учащихся, но без перемен детей не оставляли... Да, трудно было успокоить детей учителю после перемены, но такого нарушения, вреда здоровью ребенку, не допускали: сидеть без движения ребенку 4 урока... Конспект урока учителя не должен быть перенасыщен информацией. Если новая Тема, то закрепление, на подробном разборе задачи, всего одной. На втором уроке и последующих - более сложные. Способные решают сами, остальных идет ОПРОС теории, компетенция теории! И выучивали, и не плакались учителя, а работали...
Наталія
Для мнение: А якщо кожен урок нова тема? Що тоді робити?
мнение
Готовясь к уроку нужно, в этом случае, сжимать материал до сути, без ла-ла, т.е. лишних слов. Не секрет, что страдаем многословием: четко, кратко, разбор задачи правильно подобранной, а далее дом.задание - репродуктивное(наподобие классной, для слабых) и творческое, продуктивное. Все. Остальное на совести ученика, его способностей. Удачи. У Вас все получится.
я
дитина не робот
Коментувати
Наталія Богданович
До Слов*янської гімназії можна було і не їхати, а просто пройтися пішки. Міністерка живе через дорогу від неї. І ситуацію в школах на Позняках у Києві вона знає як ніхто інший. І нічого не робиться для зменшення кількості учнів у школах нашого району. У мене в 1 класі навчається 42 учні. Але про це велика журналістка Галя Сергєєва не згадує в своєму сюжеті. Звичайний піар і нічого більше. Гидко вже дивитися
Артур
Для Наталія Богданович: справді гидко? Тоді чому нічого не робите для змін? Ви справді переконані, що саме Міністр (або МОН) мають перейматись про те, що КМДА і у вашому випадку РДА нічого не робить для вирішення нових шкіл? Чи не ви мовчки споглядаєте про те, як поруч з вами будуються нові висотки та офіси, а не школи та дитячі садки. Чому мовчки ковтаєте прийняті РДА бюджети на освіту? Скількт разів були за профільних комісіях або хоча б звертались до депутатів своєї РДА, які і приймають подібні рішення про будівництво шкіл. МОН таких рішень не примає і не може приймати.
Оксана
Для Артур: За що ж отримує зарплатню МОН? За "словоблудіє" у вигляді псевдореформ ?!
БОЛТУН
Для Артур: Вы вообще понимаете о чём говорите?
Коментувати
-------------------------------
во-первых в школе ждали 1+1. Во - вторых - подобные штуки проделывают НЕ на камеру, если стремятся навести порядок,узнать о делах... То есть - села в автомобиль, НИКОМУ не сказала, куда едет, и - поехала в любую школу. МОЛЧА. БЕЗ камер. ТИхо. Так, чтобы никто ни сном, ни духом не знал, куда она едет.И лишь таким образом она что-то будет знать. А здесь - шито ЧЁРНЫМИ нитками. И ехать ни в киевскую ГИМНАЗИЮ, а, пусть и в Киевскую, но самую обычную школу. А ещё лучше - в школу любой другой области, где министерка будет по делу. А так -- ТУФТА это всё
Володимир
Все це ми проходили. На хвилі "демократіі" в 90-х, обласне управління присилало, на обговорення, план роботи на рік. Там був розділ : " Раптові перевірки навчальних закладів." В зауваженнях до плану, я писав, що це неповага до навчальних закладів. Ефективніше буде, коли про перевірку буде знати заклад. І якщо там все нормально, то буде ще краще, а якщо запущено, то за короткий термін змінити нічого не можна. Треба робити оргвисновки.
Пропіарилась
Можливо, завдяки візиту міністра охоронець знайде роботу за спеціальністю, хоч якийсь буде плюс
N
Варіант відвідати МОНУ непоганий, але може не пустити охорона. Щодо відвідин шкіл - якогось зиску теж не бачу, хіба що коли виділяють кошти на школу та хочуть перевірити, куди їх витратили. Але кошти на школи не виділяють, та й взагалі це робить місцева влада. Єдина користь - це коли керівник міністерства бачить особисто, до чого призвело скорочення шкіл в Україні, за яке вона агітує. Але це має сенс лише якщо дійсно "побачить" і дійсно "зробить висновки".