Віктор Громовий: «скрєпи» vs гендер?

У Швеції, наприклад, скурпульозно вивчають стан спортивної бази школи на предмет рівних можливостей

Віктор Громовий: «скрєпи» vs гендер?

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Я один із тих, хто вчив вимовляти слово гендер 15 років тому... Їздив до Швеції подивитись на їх освітні реалії і впроваджував їх у Єлисаветградській гімназії.

Уявіть собі, вони із секундоміром досліджують скільки часу вчитель приділяє на уроці фізики хлопцям, а скільки дівчатам. Якщо з'ясовується, що більше уваги отримують хлопці (бо є стереотип, що їм фізика потрібніша), акцетують увагу вчителя на необхідності більше часу працювати з дівчатами.

Вони, наприклад, скурпульозно вивчають стан спортивної бази школи на предмет рівних можливостей. Якщо є перекос у бік дівчат, виділяють кошти на тренажерну залу для хлопців. Якщо у бік хлопців, фінансують створення зали художньої гімнастики для дівчат.

А ще у них є тато-школи для майбутніх батьків. Там, зокрема, можуть запропонувати чоловікові одягти на пузо жилет із важким м'ячем з тим, щоб він відчув чи легко бути вагітною... А ще вчать як вести себе під час пологів (майже всі чоловіки присутні)...

Словом, дикуни! Нащо нам усе це?

Хто знає як українською мовою звучить російське «скрєпи"?!

Оригінал

Освіта.ua
28.07.2016

Популярні блоги
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Боже правий, скільки ж державних коштів витрачено, і витрачається на дурню. СРСР був "найгендернішою" країною в світі. Не треба було секундоміру, достатньо було подивитись хто клав асфальт, забивав костилі в шпали на залізниці, і т.п. Незалежна Україна перейняла цей, кращий досвід. Дуже цікаво, що саме впроваджував у себе в гімназії пан Громовий, після прогулянки в Швецію. В нашій сучасній школі, учнів розділяють не за статтю, а за товщиною гаманця батьків. І завдання справжніх вчителів довести до свідомості учнів, батьки яких мають худенькі гаманці, що їм треба щось дуже длбре знати і вміти, щоб достойно жити, і вчитись все життя.
Profit
Пане Вікторе, а досвід садочка Egalia теж запроваджуєте?
Андрей Козак
Уявіть собі, вони із секундоміром досліджують скільки часу вчитель приділяє на уроці фізики хлопцям, а скільки дівчатам. Якщо з’ясовується, що більше уваги отримують хлопці (бо є стереотип, що їм фізика потрібніша), акцетують увагу вчителя на необхідності більше часу працювати з дівчатами. А можно ссылку на источник? Просто я общался со Шведами, они производили впечателние адекватных людей.
згодна
Для Андрей Козак:Вам ++++, так как считаю, что: Гендерная политика - это такая глупость. Есть женщины крупнее, сильнее мужчин, а некоторых Господь сделал двуполыми (гермафродиты). Нужно просто открыть глаза и посмотреть на окружающих тебя людей. Пусть крупная женщина занимается спортом, боксом, борьбой, армейской службой, а хрупкий мужчина - наукой, гимнастикой, балетом, ... Зачем делить на свой разум людей, привносить в славянскую культуру западные недоразумения. Да и денег в стране нет на глупости. Есть женщины физики (Мари Кюре), автор статьи знает? Зачем заниматься СТАТИСТИКОЙ времени (із секундоміром досліджують скільки часу вчитель приділяє на уроці фізики хлопцям, а скільки дівчатам. )? Зачем? От нечего делать или чтоб ничего не делать?
Коментувати