Ю. Федорченко: реформу вищої освіти МОН провалило

Має сенс говорити про створення тимчасового Агентства з проведення реформи вищої освіти

Ю. Федорченко: реформу вищої освіти МОН провалило

Автор: Юрій Федорченко, кандидат філософських наук, незалежний освітній аналітик-консультант.

Не знаю як для кого, а для мене пані К. є “героїнею”. Вчора на засіданні атестаційної колегії Міністерства освіти і науки вона ще раз переконала мене в цьому.

Людина не має навіть підстав для того, щоб отримати диплом про вищу освіту. Людина постійно плутає поняття “сукупність знань” та “система знань”. Вона просто не може збагнути відмінності між ними. І це все не завадило їй стати доктором наук!

В мене немає жодних претензій до моєї “героїні”. Більш того, вона послідовно, наполегливо та безстрашно підтверджує тезу про відсутність системи вищої освіти в країні. Буквально за два дні до того була опублікована моя відповідна стаття. А моя “героїня” наочно підтвердила відповідні положення статті щодо відсутності в країні системи вищої освіти. Я дякую всім тим, хто організував пряму трансляцію засідання. Ця трансляція підтвердила інші тези статті.

  • По-перше, потрібно відповідально та чесно визнати, що реформа вищої освіти в країні не відбувається...
  • По-друге, реформу вищої освіти немає сенсу далі продовжувати, не визначившись щодо ролі держави у майбутній системі вищої освіти…
  • По-третє, визначившись з роллю держави у системі вищої освіти, потрібно буде визначитися з тим, яка саме інституція буде проводити реформу вищої освіти надалі…
  • По-четверте, хоча й потрібно дати належну оцінку тим керівникам МОН, які з 2014 року відповідали саме за реформу вищої освіти; і, звісно, така оцінка має бути персональною, однак варто констатувати, що МОН в цілому провалило реформу вищої освіти…

Має сенс говорити про створення тимчасового Агентства з проведення реформи вищої освіти…

Оригінал

Освіта.ua
04.07.2016

Популярні блоги
Л. Булигіна: про щоденну хвилину мовчання в школах Все, що за вказівкою і не від серця, – все обернеться проти дітей і проти суспільства
Л. Гриневич: діти за кордоном мають подвійне навантаження Щоб уникнути подвійного навантаження, необхідно напрацювати механізм перезарахування результатів
О. Северенчук: для дітей важлива якість розкладу Не так важливе навантаження, як грамотний підхід до формування розкладу і робочого дня дитини
В. Співаковський: у батьків дуже змінилися пріоритети На перше місце вийшла безпека дитини, на друге – соціалізація, і лише на третє – знання
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів