Віктор Громовий: жеребкування замість "жнивування"

Жеребкування – некорупційний і простий спосіб зарахування учнів до перших класів "престижних" шкіл

Віктор Громовий: жеребкування замість "жнивування"

Автор: Віктор Громовий, освітній експерт, заслужений вчитель України.

Один із прогресивних директорів київських шкіл "нової хвилі" пише: "У нашій школі тривають співбесіди з дітьми, батьки яких написали заяви до першого класу. Мета співбесід - виявити готовність дитини до школи. Спрямованість завдань ми вже оприлюднювали раніше: жодних перевірок вміння читати та писати або якихось "екзотичних" завдань на кшталт "їжака та молока". Це - дійсно перевірка готовності за давно апробованими психологічними методиками... І ще одне. Я не знаю - і навіть не можу запропонувати інший спосіб визначити: кого зарахувати до школи, а кого - ні. Найприкріше те, що численні критики цієї контраверсійної процедури також не пропонують нічого реального взамін".

Написав йому у відповідь, що знаю нетравматичний і некорупційний простий спосіб зарахування учнів до перших класів "престижних" шкіл: жеребкування! Так роблять німці.

Відповідає: як провести жеребкування? На яких правових підставах?

Пояснюю йому: На таких підставах як і зараз! Тільки зараз школи зараховують учнів на власний розсуд, а так будуть зараховувати на основі жеребкування. Звісно, це жеребкування слід зробити чесно і публічно. Станете першим директором в Україні, який замість "жнивування" зробить все по-чесному. Звісно, якщо ваш приклад потім зроблять нормою для всіх, вас проклянуть тисячі наших колег...

Будь ласка, видайте наказ, який би дозволяв (а вона ніде не заборонена) проведення процедури жеребкування у випадку, коли бажаючих вступити до школи більше, ніж школа має можливість прийняти.

Оригінал

Освіта.ua
09.04.2016

Популярні блоги
Л. Булигіна: про щоденну хвилину мовчання в школах Все, що за вказівкою і не від серця, – все обернеться проти дітей і проти суспільства
Л. Гриневич: діти за кордоном мають подвійне навантаження Щоб уникнути подвійного навантаження, необхідно напрацювати механізм перезарахування результатів
О. Северенчук: для дітей важлива якість розкладу Не так важливе навантаження, як грамотний підхід до формування розкладу і робочого дня дитини
В. Співаковський: у батьків дуже змінилися пріоритети На перше місце вийшла безпека дитини, на друге – соціалізація, і лише на третє – знання
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Владимир Белый
Пане Вікторе, саме так і ЛУПАЙТЕ! Адже мова про рівні ПРАВА на рівнозначну освіту спрямовану на ШКОЛЯРІВ і ніяк не на особливі умови для деяких педколективів. Це ж загальноосвітня ШКОЛА, а не спеціалізоване державне окреме утворення.