Володимир Співаковський: золота інформація

Епоха наша називається «інформаційною», але роботі з інформацією «по-сучасному» ніхто не вчить

Володимир Співаковський: золота інформація

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Многие жалуются на то, что лавина информации захлёстывает, а разобраться, где она достоверная, а где фейковая, уже практически невозможно.

А некоторые отчаявшиеся люди вообще теряют терпение и называют интернет помойкой, в которой можно погрязнуть.

Странно, что, скажем, месторождение золота никто не называет помойкой.

Хотя там пустой породы, грязи и мусора столько, что можно потерять не только терпение, но и здоровье.

Так почему же золотоискатели мчатся каждый раз в свои «клондайки», несмотря ни на какие препятствия?

Потому что они ищут крупицы золота. И для этого придуманы специальные технологии промывки, просеивания, катализа и прочие. А вот для информации – ничего не придумано.

Потому что многие думают, что Интернет это готовая информация, а на самом деле, это лишь Месторождение информации.

А раз так, то информационную руду надо уметь добывать, фильтровать, анализировать, распознавать, обогащать, преломлять, перерабатывать, конструировать новую, применять её и смотреть на то, что получилось.

То есть поступать с ней так же, как с золотом: выискивать жилы и просеивать песочек. Ведь говорят же «Эта информация на вес золота».

К чему это я? К тому, что превращение Информации в крупицы золота и должно быть сутью Реформы Образования в 21 веке. А не всякая ерунда, типа сколько лет учиться и какие деньги за кем и куда ходят.

Ведь странно, что эпоха наша называется «Информационной», а в школах работе с информацией «по-современному» никто и нигде не учит.

Потому так тормозим. Наверно, придется тут что-то менять.

Оригінал

Освіта.ua
02.02.2016

Популярні блоги
І. Совсун: як надовго ще вистачить запалу учителів? Існує гігантська прірва між переможцями світових олімпіад і базовим рівнем українських шкіл
Тетяна Сердечна: зарплати у вчителів мають бути різні Є шанс, що колись держава буде в змозі оплачувати роботу людей, які працюють із її майбутнім
І. Лікарчук: замість виховання – шароварщина і звіти Виховної роботи як системи формування людини вже давно немає, а є гам, шум, тріскотня
О. Сидоренко: як ставитись до репетиторів-двохсотбальників? Показником високої кваліфікації педагога є успішність його учнів, у тому числі за результатами ЗНО
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
грустно
ЗДЕСЬ,вроде, были такие любопытные высказывания. А теперь нет их.
ерунда
ДАТЬ в головы ЗНАНИЯ, научить работать С КНИГОЙ, а уж необходимую информацию такие люди НАЙДУТ.И не следует забывать, что РЕЛАЛЬНО НИКТО бесплатно ничего серьёзного в инет выкладывать не будет.Да и учителя лет через 5 сообразят,что своими публикациями в профессиональных журналах на "выпиши сперва,а после-напечатаем" они КОРМЯТ армию журналистов,не желающих напрягаться
tupa
Для ерунда: Журналисты, по вашему мнению, должны писать методические разработки за учителей методистов? Когда думать научитесь, прежде чем, высказываться? А книги - тоже журналисты должны писать?
умница,
а ПОДУМАТЬ???
Коментувати
Бєлий Володимир
Рівень технологічної здатності тієї чи іншої форми здійснення фільтрувально-пошукової діяльності ой як залежить від тих умов, в яких вона реалізується, а тому "сколько лет учиться и какие деньги за кем и куда ходят" є зовсім не "всякая ерунда". Не має жодних перспектив успішного вирішення проблеми оновлення/осучаснення сутності навчання незалежно від форми та умов її здійснення. Звісно, якщо над проблемою працювати заради отримання реальної новітньої ПРАКТИЧНОЇ площини, що охопить загальнонаціональні виміри: громаду, район, ОБЛАСТЬ.
olena tkach
Біда в тому, що "на вес золота" тепер визначають "інформацію". Це, навіть не біда, а катастрофа!!! На вагу золота треба ставити МОРАЛЬ, адже давно сказано "знання без моралі - меч в руках божевільного". Моральна людина, маючи "раціо" і з інформацією розбереться. Аморальна - використає інформацію для власного збагачення, на шкоду іншому. Це так, чи не правда?
Oleksandr Kravchenko
Гарні слова, але знову ж таки, всі тільки розказують чому вчити, а ЯК вчити ніхто не може розказати. Читаючи статтю, я просто уявив, як мої колеги, з яких 80% вже за сорок і які уявлення не мають, що таке Android, будуть навчати сучасну молодь "добывать, фильтровать, анализировать, распознавать, обогащать, преломлять, перерабатывать, конструировать новую [информационную руду], применять её и смотреть на то, что получилось." Хоча... може і будуть навчати, ось тільки як?
совесть
Для В.Співаковський: Інформація - золото! Чудове порівняння... Для бізнесу на дітях багатеньких батьків з освітою "в часи перебудови" - супер-порівняння! Але золото - блищить і кличе піском й злитками, а от за якими параметрами вирізнити ПРАВИЛЬНУ інформацію, як захиститися від фейкової, коли люди такі довірливі, навіть у докторських дисертаціях на псевдонаукові факти посилаються? І чим далі, тим більшою буде окреслена проблема. Так що все цікаве попереду! Але люди вже сьогодні риються у бездонних бачках інформації, де багато сміття, хіба ні?