Osvita.ua Вища освіта Новини вищої освіти У Міносвіти підготовані зміни до норм педагогічного навантаження
У Міносвіти підготовані зміни до норм педагогічного навантаження

Міносвіти має пропозиції щодо оптимізації норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ

У Міносвіти підготовані зміни до норм педагогічного навантаження

Про це повідомив перший заступник міністра освіти і науки Євген Суліма.

Він зазначив, що з метою оптимізації планування і обліку педагогічного навантаження викладачів вищих навчальних закладів, в міністерстві було створено робочу групу, якою опрацьовано пропозиції вищих навчальних закладів щодо внесення змін та доповнень до наказу від 7 серпня 2002 року № 450 "Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів".

"У проекті наказу відображено збільшення основних форм і видів роботи науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів. Також для деяких видів робіт збільшено кількість годин на їх виконання. Зкорельовано також співвідношення між основними видами робіт та порядком їх планування", - повідомив заступник міністра.

За його словами, збільшення часового обсягу виконання основних видів педагогічного навантаження передбачає прямо пропорційне збільшення попиту на працівників системи вищої освіти та залучення їх до виконання навчальної, методичної, наукової і організаційної роботи, а отже – зворотно пропорційне зменшення навантаження в частині навчальної роботи.

"Вчені ради вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації мають право визначати додаткові види навчальної, методичної, наукової, організаційної роботи науково-педагогічних працівників та норми їх планування й обліку", - зазначив Суліма.

Він повідомив, що до переліку основних видів навчального навантаження внесено зміни і доповнення, зокрема: проведення екзаменів (випускних у системі довузівської підготовки, вступних та випускних екзаменів у вищих навчальних закладах) у формі комп’ютерного тестування – 2 години на потік (групу); проведення семінарських занять - 1 година за одну академічну годину на академічну групу; проведення консультацій з навчальних дисциплін упродовж семестру - до 12 % від загального обсягу навчального часу, відведеного на вивчення навчальної дисципліни на академічну групу для всіх форм навчання, окрім денної; керівництво і приймання (захист) курсових робіт, проектів - до 6 годин на курсову роботу (проект) при кількості членів комісії не більше трьох осіб; оптимізовано облік годин за керівництво, консультування дипломних робіт (проектів).

Також, за словами Суліми, зміни і доповнення внесено до переліку основних видів методичної роботи, переліку основних видів наукової роботи та основних видів організаційної роботи.

"Вважаємо, що планування і облік норм часу навчальної роботи та основних видів методичної, наукової й організаційної роботи із змінами і доповненнями, сприятимуть зменшенню педагогічного навантаження при загальному поступовому збільшенні середньої кількості студентів на одного викладача", - зазначив перший заступник міністра під час свого виступу у Національній академії педагогічних наук України з питання "Розвиток вищої освіти в контексті європейської інтеграції".

Освіта.ua
14.05.2013

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Скептик
"У проекті наказу відображено збільшення основних форм і видів роботи науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів. Також для деяких видів робіт збільшено кількість годин на їх виконання". "Вважаємо, що планування і облік норм часу навчальної роботи та основних видів методичної, наукової й організаційної роботи із змінами і доповненнями, сприятимуть зменшенню педагогічного навантаження при загальному поступовому збільшенні середньої кількості студентів на одного викладача". Висновок: Тільки повні дебіли не побачать протиріччя у цих двох цитатах.
Alex
Для Скептик: Согласен
Коментувати
Vovka
Хто б мені ще пояснив, як при "зменшенні педагогічного навантаження та збільшенні кількості студентів на одного викладача" виграє яксть освіти? Невже рівень інтелекту заступника міністра освіти настільки низький, що він не побачив протиріччя у своєму висновку?
Іван Іванович
Для Vovka: Це обман, як завжди при теперішній центральній владі. Навантаження викладачам збільшать, викладачі не будуть мати змоги приділити достатньо уваги студентам, виші випускатимуть непідготовлених студентів... А це те, що й потрібно владі.
Ирина Шульгина
Вы смешной. Кого интересует качество образования? Зачем? Будут много думать, а это нехорошо для власти.Вы не видите, что происходит? Медреформой полностью убивают эту систему, за образование теперь крепко взялись. Не надо больно умных выпускать, зачем. Это не Совесткий Союз, когда работали на развитие и нужны были светлые головы, а способного выполнять приказы и не спрашивать лишнего можно и с минимумом преподавателей выучить
Виталий Бабенко
проблема образования в том, что министр и его замы далеки от самого образования, они не знают, как работают их нововведения изнутри! может быть на бумаге они и нормально смотрятся, и программы школьные дополнили, и компьютеризацию вводят, вроде бы и неплохо должно получится, но на практике получается все наоборот, учителя и преподаватели загружены, дети просто физически не успевают учить все что им задают, денег на все их новшества у школы нет, все ложится на наши плечи! вот так совковую систему образования развалили, которая, кстати одной из лучших в мире была, а теперь хотят и фантиков слепить конфетку!
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!