МОН надало рекомендації з професійного розвитку викладачів вишів

Документ розкриває мету та алгоритм проведення професійного розвитку науково-педагогічних працівників

МОН надало рекомендації з професійного розвитку викладачів вишів

Міністерством освіти і науки надані рекомендації щодо професійного розвитку науково-педагогічних працівників, що роз'яснюють механізм вдосконалення раніше набутих професійних та загальних компетентностей викладачів закладів фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти.

Документ розкриває мету, траєкторію та алгоритм проведення професійного розвитку науково-педагогічних працівників.

У Міністерстві освіти зазначають, що як правило, підвищення кваліфікації здійснюється за програмою підвищення кваліфікації, у тому числі шляхом участі у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо.

Також, як підвищення кваліфікації можуть бути визнані окремі види діяльності, зокрема, участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, самоосвіта, здобуття наукового ступеня, вищої освіти тощо.

Водночас науково-педагогічні працівники мають можливість самостійно обирати  форми, види, напрями та суб'єктів підвищення кваліфікації.

Рекомендації відомства також надають пояснення щодо періодичності та обсягів підвищення кваліфікації, суб'єктів підвищення кваліфікації, програм, форм та напрямів підвищення кваліфікації.

Окрім того, окрема увага рекомендацій зосереджена на питаннях визнання результатів, джерелах фінансування підвищення кваліфікації, програм стажування тощо.

Текст рекомендацій з професійного розвитку

Освіта.ua
03.11.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Олександра
У Постанові КМУ № 800 від 21.08.2019 року п.16. сказано: "Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного або науково-педагогічного працівника закладу загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти не може бути менше ніж 150 годин на п’ять років". У даних рекомендаціях такий текст: "науково-педагогічні працівники закладів фахової передвищої освіти зобов’язані підвищувати свою кваліфікацію щорічно, а загальна кількість академічних годин для підвищення кваліфікації упродовж п’яти років не може бути меншою за 120 годин". Як узгоджуються ці цифри?
8Р
Для Олександра: це ви спитали здоров’я у паралізованої людини, та в неї вже 25 років як жодна з півкуль мозку не відповідає за те, що творять руки і чому прямує кожна з ніг своїм шляхом ...
Коментувати
ХХХ
Засунули б вони собі ті рекомендації по самі шкарлети! Рекомендауни та рекомaндята недороблені!! За ці рекомендації ці рекомaндята також отримали зарплату?!
Гость
Ни о чем. Правда такова, что чтобы развиваться, преподавателю нужны деньги на публикацию статей в международных журналах, на зарубежные стажировки, участие в солидных конференциях, обучение на курсах иностранных языков и т.д. МОН требует это от преподавателей с таким видом, как будто оно обеспечило им материальные условия для этого. А преподаватели с мизерной зарплатой (профессор со всеми надбавками аж 13 тыс., остальные ещё меньше) одалживать на своё "развитие" на будут, запрплата от этого не повысится, только долги.