Вітчизняна освіта має йти в ногу з часом, - Гройсман

За словами прем’єра, реформа профтехосвіти є одним з основних пріоритетів МОН

Вітчизняна освіта має йти в ногу з часом, - Гройсман

Осучаснення програм навчання, технічне переоснащення навчальних закладів дозволить реформувати систему професійно-технічної освіти в Україні, що підвищить якість підготовки фахівців та сприятиме пришвидшенню економічного зростання країни. Про це заявив прем’єр-міністр Володимир Гройсман під час відкриття Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності Worldskills Ukraine.

"Ми маємо реформувати систему професійно-технічної освіти для того, щоб кожен, хто навчається у цій системі, був професійним і якісним. Для цього нам потрібно змінити програми навчання, осучаснити їх, надати можливість технічного переозброєння закладів професійно-технічної освіти", - зазначив Гройсман.

Він наголосив, що вітчизняна освіта має йти в ногу з часом для того, щоб забезпечити конкурентоздатність українських випускників.

"Стандарти освіти треба привести до того рівня, коли кожна молода людина, яка закінчує професійно-технічний заклад, може знайти себе у реальному секторі економіки", - наголосив він.

За його словами, у 2015-2016 навчальному році завершили навчання 153,2 тис. кваліфікованих робітників. З них за професією працевлаштовано - 137,6 тис. осіб, близько 90% від загальної кількості випускників.

У той же час на ринку праці спостерігається дефіцит низки спеціальностей, "які мають слугувати на створення національного продукту і пришвидшення економічного зростання": трактористів, сантехніків, зварювальників, швачок, зазначив Володимир Гройсман.

У цьому контексті голова уряду зауважив, що система професійно-технічної освіти має бути адекватною до викликів економіки та готувати спеціальності, що потребує реальний сектор економіки.

"Через професійно-технічну освіту, через її якість ми зможемо досягти пришвидшеного економічного зростання", - зауважив він, підкресливши надважливе значення професійно-технічної освіти для забезпечення стрімкого економічного зростання України.

Також Гройсман наголосив на необхідності переходу від сировинного типу економіки.

"Україна має стати країною, де створюється додана вартість, де створюється кінцевий продукт, який може конкурувати на ринках інших країн. У тому числі ми маємо наситити власною продукцією внутрішній ринок. Це означає, що українці будуть мати нормальну роботу, Україна буде мати нормальну продукцію і ми будемо мати розвиток національної економіки", - зазначив він.

Прем’єр-міністр зазначив, що реформа професійно-технічної освіти є одним з пріоритетів Міністерства освіти і науки та Кабінету Міністрів загалом.

Освіта.ua
31.10.2016

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
zinger
Швачок ПТУ набирають лише 50% від запланованого . Фабрикам потрібні швеї - мотористки, щоб вели рівний шов і все. Яке для такої праці потрібне ПТУ? Хтось підкидає мульку прем*єру, а він це озвучує. Підготовкою кадрів для галузей мають займатися самі галузі та фірми. Вони краще знають якого їм потрібно робітника, за якою програмою готувати і грошей на вітер не розкидатимуть та директорів - дармоїдів ПТУ не годуватимуть. Відомі готельні фірми світу(Маріот, Хілтон) готують для себе прекрасні кадри і стандартів від держави не потребують, як і "допомоги" від МОНу. Пришвидшене економічне зростання ПТУосвіта не даватиме, це заслуга виключно спеціалістів на виробництві, які своїм талантом розкривають можливості молодого робітника. Французькі приватні школи готують кухарів, кондитерів, перукарів такого рівня, що власники закладів під час практики бронюють для них робочі місця, але стандартів там МОН не розробляє, це роблять екстра - спеціалісти зі світовими іменами та великим професійним
Змінити програму інформатика
Для unforgiven: Давно треба було. Електролітичні конденсатори і мікросхеми антикварних ПК вже не витримують такого навантаження. Звичайно це не принципово. Але моя особиста думка. Програма з інформатики повинна бути адаптована для використання в умавах, коли відсутня електрика та комп’ютер. Більше програмування на простих мовах. Бейсик, Паскаль. І тільки тоді візуальне програмування. За такими змінами дійсно мйбутнє. Згадаємо декілька років тому, як вимикали світло. Уроки інформатики пропадали. Оскільки саму теорію діти не завжди можуть сприймати.
труд
Заводи розділили, малий бізнес затравили - і "Україна має стати країною, де створюється додана вартість, де створюється кінцевий продукт". Та 90% можноблядців живе на відкатах від експорту-імпорту. Але жид вміє брехати.
Шиншилла
Сколько пафоса! Гребет здесь, в Украине, а тратит на обучение своего кошерного дитя там, в Англии!
Правда
Cучасній освіті сучасні зарплати, а за такі копійки....пробачте, напружуватися не збираюся. Особливо після ваших декларацій, падли.....
Сергей Лимонов
Для Правда: Шкільна освіта - єдина сфера в нашому бурхливому бандитсько-кримінальному недокапіталістичному суспільстві -де ще панують чисто радянські поняття про чесну і самовіданну працю на голому ентузіазмі( давлять на совість) Совість- це прекрасно-але грішне тіло прагне їжі -тепла і мінімального комфорту! Пам’ятаєте-"Бытиё -определяет сознание!" Почитавши декларації наших посадовців і політиків- прийняв рішення: "Пішли ви з своїми моральними засадами НАХ! Як платите-так і працюємо! Приєднуйтесь панове- жебраки від освіти!
Коментувати
Микола
Ой як має. Перша чверть закінчилась, а нові підручники з інформатики для 5-го класу нихто ще й не бачив даже в електронному вигляді. Оце в ногу з часом.
все нормально і логічно
Для Микола: "...реформа професійно-технічної освіти є одним з пріоритетів Міністерства освіти і науки та Кабінету Міністрів загалом..." (останній абзац статті). Якщо вчасно будуть підручники не буде достатня кількість клієнтів у ПТУ. Так що в ногу з часом!!!
123
Для Микола: І не побачите. Держава їх друкувати не буде. Лише комерційний тираж. Можна замовити на сайтах видавництв та у інтернет-магазинах. Електронні версії ніхто викладати не буде.
unforgiven
Для Микола: Дивує некомпетентність та безвідповідальність міністерства освіти. У 2013 році ввели програму інформатики для 5-9 класів, витратили колосальні кошти на друк підручників, а через три роки кардинально змінили її структуру, хоча зміст залишили той самий. Для чого? Де логіка? Виникає багато запитань до невідомого автора цієї божевільної ідеї, бо навчання без підручників і постійне перекидання тем із одного класу в інший, негативно впливає на якість освіти.
Коментувати