Osvita.ua ЗНО Лікарчук про рівень освіти випускників: Час кричати SOS
Лікарчук про рівень освіти випускників: Час кричати SOS

Якість середньої освіти після проведення ЗНО не викликає оптимізму в директора УЦОЯО

Лікарчук про рівень освіти випускників: Час кричати SOS

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук поділився враженнями від результатів зовнішнього незалежного оцінювання випускників шкіл у 2014 році. За його словами якість середньої освіти в країні не викликає оптимізму.

"У цілому я маю сказати, що загальне враження від якості нашої загальної середньої освіти після зовнішнього оцінювання не є оптимістичним. Я б навіть сказав, що воно є дуже і дуже прикрим", - сказав Лікарчук під час прес-конференції у Харкові, повідомляє УНІАН.

Він зазначив, що з тестом ЗНО з математики не впоралися 43% абітурієнтів (набрали до 10 балів), жоден абітурієнт в Україні не набрав максимальної кількості балів із фізики, з біології максимальну кількість балів набрав 1 учасник із 80 тисяч абітурієнтів.

"Ми можемо говорити, що ситуація з природничо-математичною освітою в Україні, а природничо-математична освіта, хто б там не говорив, вона визначає майбутнє, майбутнє науки, майбутнє технологій, майбутнє суспільного розвитку, це питання національної безпеки, природничо-математична освіта в Україні… Час кричати SOS", - констатував Лікарчук.

За його словами, у гуманітарних науках стан речей є не набагато кращим. Зокрема, тест з історії України, який у країні складали 130 тисяч абітурієнтів, на максимальну кількість балів склали тільки чотири особи. При цьому із них тільки один випускник поточного року навчання, решта – абітурієнти 1955, 1978, 1972 років народження.

Тест з англійської мови – 25% абітурієнтів навіть не приступили до виконання творчого завдання "Напиши лист товаришу англійською мовою". Лікарчук підкреслив, що всі тести за всіма показниками були середнього рівня складності.

"Ці результати зовнішнього оцінювання, які ми ще будемо аналізувати, дають підстави для того, щоб зробити висновок, що, мабуть, упродовж останніх 10-15 років у освітній політиці держави розставлялися не такі, як потрібно пріоритети", - зазначив Лікарчук і підкреслив, що "реальних реформ в системі загальної середньої освіти, так, як і вищої, не було".

Він також скептично оцінив можливість того, що аналіз результатів ЗНО буде взятий до уваги парламентом і урядом, та констатував, що дані тестування не аналізувалися на офіційному рівні з 2008 року. Серед головних проблем середньої освіти Лікарчук назвав підручники, навчальні плани, якісний склад педагогічних працівників, відмінність між рівнем освіти в селі та в місті та наявність різниці між рівнем освіти в окремих міських школах.

Як відомо, основна сесія ЗНО була завершена 27 червня. Український центр оцінювання якості освіти вже оголосив результати ЗНО з усіх тестових предметів. Приймальні комісії вищих навчальних закладів розпочнуть свою роботу 11 липня.

Освіта.ua
07.07.2014


Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Гість
Нарешті згадали про якість освіти? Дуже мило з Вашого боку) Ви говорите, що діти погано здали ЗНО, але не говорите нічого про те, що самі спеціально занижуєте бали з окремих предметів. Я здавала українську мову та літературу, історію України, біологію та хімію, і з трьох предметів були просто так зняті бали. На мої запитання стосовно цієї ситуації ваш центр відповіді не дав, чому? З мови знято 8 балів, з історії - 4, з біології - 4. І ви говорите про незалежність та правильність оцінювання? Чи ви високі бали ставите за вибором? Необхідно відмінити ваше ЗНО, і повернути звичні вступні іспити у вузах, при цьому відмінити усі пільги, які не дають змогу нормальним, розумним дітям вступити на державні місця. Можливо, колись ЗНО і було дійсно незалежним, та показувало справжні знання, але зараз ситуація зовсім інша. Тому кричати SOS необхідно вашому центру.
Leona
Для Гість: Якщо вважаєте, що вступні іспити у вузах проконтролювати легше, то або помиляєтесь, або навмисно підігруєте тим, хто хотів би повернутись до конкурсу гаманців, а не знань. Не знаю деталей, але судячи з коментаря, з мови вам, схоже, заслужено зняли бали - ЗНО складають, а не здають, до того ж краще вживати "скасовувати", а не "відміняти", коли йдеться про пільги чи тестування. Так що треба просто старанніше вчитися, тоді й не нарікатимете на результати.
Коментувати
vbkf
анализ Ликарчука абсолютно не соответствует анализу в таблице.
Antonina
А може міністерство пояснити, як випускник сільської школи, який навчається за індивідуальною формою навчання і маючи 0,5 уроків англійської мови в тиждень засвоїти матеріал на рівні з іншими учнями????При цьому, за положенням не можна об’єднувати учнів, які навчаються за індивідуальною формою навчання, в групи. Чому, коли в класі є 2-3-4 учні, кожен з них повинен відвідувати лише 8 уроків в тиждень, окремо від інших учнів, замість того, щоб мати 16-24-32 уроки в тиждень відповідно, якщо будуть об’єднані в клас?????Виходить, що однокласники навіть не знають один одного!!!!!!!!!!Про які знання можна говорити??????Таке враження, що положення складали люди,які жодного дня не працювали в школі!!!!Воно реальне лише для дітей, які навчаються за індивідуальною формою за станом здоров’я вдома!!!!
сільський директор
Для Antonina: Ще цікаво було б послухати МО, як можна навчити з 1 годиною в старшій школі рідній мові, хімії, фізиці, з 3 - математиці,, з 2- англійській в системі ЗНО? Чому не вважати окремими предметами мову і літературу ( виходячи із об*єму знань)? Рівень стандарту для 10-11 класу - рівень для , ні в якій мірі не хочу образити жодну дитину!, для слаборозвинених дітей, яких вчать переказувати тексти, перекладати їх з російської на українську, писати відгуки, із 35 годин в рік аж 4! на орфографічний практикум, про синтаксис мова практично не йдеться. Зате ораторського мистецтва - до 8 годин. Ну хоч би академічний рівень з мови! Для всіх без винятку випускників, всім же обов*язкова мова на ЗНО! Пане Лікарчук, це питання не ваше, але сільські вчителі щасливі, так-так, щасливі, що їхні діти понабирали 124 - а в школі було 4-5, 173 - а в школі 8, 182 - в школі 10, при такій системі навчання - профільній!- яка є в сучасній старшій школі.
Коментувати
Мимокрокодил
Я цікавлюсь цією ситуацією і скажу дещо. У нас немає фізико-математичних наук, хіба що на рівні якогось другосортного західного університету. Подивіться на тих, хто виступає в Сеулі на математичному конгресі. Потрібно створювати абсолютно нову систему в яку не приймались би результати ЗНО та нові школи в яких би викладались дисципліни, а не підготовка до ЗНО . Вислів хорошого російського математика: "Тих, хто успішно здав тести - до університетів не підпускати". В новому університеті зробити справді достойні зарплати, так щоб не соромно запросити провідних людей у своїх галузях працювати там і надати їм повну автономію в плані курсів та дипломів. Тоді, можливо, в нас щось і вийде, а ось так я є зараз - нічого. Суть для майбутніх науковців одна, отримати бакалавра та вивчити англійську, щоб втікти в країну, де на зарплату аспіранта можна хоча б жити без проблем.
Otto
Дітки, не приставайте до дорослих з вимогою здати ЗНО. Ми його просто не здамо. Але боїмося це вголос визнати. Сумна правда, але правда. Тільки одиниці з дорослих зуміють здати на високі бали таку кількість предметів, яку здали ви. Ви зараз найрозумніші, саме ви зараз являєтесь носієм величезних знань. Більшість з нас, дядьків-тіток, давно втратили той об’єм знань, яким зараз володієте ви, дітки. Ми, дорослі, стали мудрішими, вдосконалились в чомусь одному, але ми забули все решта, ми давно втратили свої знання. Сумніваюсь що, для прикладу, ваш вчитель математики зуміє здати на високі бали ЗНО з хімії, фізики, біології, хімії, історії....А ви ж здали, хай і не на вищому рівні. Тому не приставайте до дядька Лікарчука здати ЗНО, він дорослий і він спеціаліст саме у своїй галузі, так само як і всі решта дорослі спеціалісти в чомусь одному вузькому.
Мама
Проаналізувала на абіт-пошуку інформацію про кількість бюджетних місць, які були виділені для НТУУ КПІ у цьому році. Очікувалося збільшення кількості. КПІ перший у рейтингу ВУЗ-ів. Але місць на найпрестижніші спеціальності (де потрібно набрати по 190+балів з усіх предметів (математика, фізика, українська мова) для наших розумників, яких, як не крути, не більше 3% кожного року, не вистачить. 100 місць на «програмну інженерію» у КПІ, 25 – в Університеті Шевченка, проти 230 місць на «фінанси і кредит» у Податковій академії славнозвісного ректора Мельника. Пора знову збирати майдан і гнати таких реформаторів на словах, як п. Квіт.
Otto
Для Мама: Не коли вже у вас всіх вивітриться з голови совок !!!! Не може бути найпрестижніших спеціальностей, може бути престижний учбовий заклад. То у вас престижний юрист, то ІТ-ник. Вже всі захотіли стати програмістами бо престижно, ха-ха. Та для програмування треба мати поєднання таланту, покликання, важкої самостійної праці, інакше отримаєте просто дипломи і станете тикальщиками клавіатури. Таких тикальщиків тьма, а реально нема кого на роботу взяти. В ВУЗах вас не навчать програмуванню, в жодному нашому ВУЗі. Якщо наведете приклад ВУЗу, де, наприклад, вчать 5 років С++ , то буду вам дуже вдячний. Одну мову програмування треба вивчати роками, а в ВУЗах вам дадуть декілька десятків мов, створять кашу в голові, результати будуть сумними - в групі буде тільки декілька спеціалістів, які зуміють розібратись в хаосі, всі решта стануть анікейщиками. І зрозумійте, що програмування - це суцільна математика. Здатні ваші дітки вивчити математику ? Подивіться результати ЗНО з математики.
Мама
Дякую за Ваш коментар. Я сама закінчила факультет кібернетики і свій час, старший син уже працює успішно програмістом. Сама готувала молодшого сина у цьму році. І балів моєму молодщому сину, який поступає у цьому році, і з математики і з фізики і навіть з укр. мови вистачить для ФПМ НТТУ КПІ навіть, якщо кількість місць не збільшать. А щоб голова запрацювала у напрямку програмування дійсно потрібен талант, а також потрібно вивчити не тільки мову програмування, а й матан, алгебру. дискетку, теорію ймовірностей і т.д. Мої діти здатні вивчити математику. В них це закладено на генетичному рівні.
Otto
Для Мама: Молодці ваші діти. Моїй дитині також балів вистачає. Можливо навіть і будуть вчитись разом. Якщо їх не посунуть пільговики. Хто зна.
Коментувати
Q&A
З фізики в принципі ніхто не міг би мати максимальний тестовий бал (виходячи із знань), оскільки завдання 22 на встановлення відповідностей не має правильної відповіді у двох випадках (ізотермічний та ізобаричний процеси) із чотирьох. Мене дивує, що були такі, що мають 55. Мої очікування - максимальний тестовий бал, що могли набрати абітурієнти з урахуванням вище зазначеного - 54. Але УЦОЯО вирішив інакше.
Q&A
Ще дивна ситуація з фізикою. На своїй сторінці у ФБ пан І.Лікарчук 30 червня опублікував пост, що містив експрес аналіз тесту з фізики. "Максимальний тестовий бал (56) набрали 12 осіб із 48789 учасників ЗНО, які складали цей тест. Із них 4 киянина і знову жодного (!) випускника сільської школи." https://www.facebook.com/igor.likarchuk.9/posts/466212770148538
Коментувати
бвг
11 уроков истории в неделю, 1 урок химии, 2 урока физики - так решила администрация. Потом некоторые дети пошли сдавать химию или физику. Вот и результат. Так как есть контракт, можно не готовиться к ЗНО. А еще бывают выпускники ПТУ, которые не учили там английский, а пошли сдавать ЗНО по английскому, чтобы поступать на менеджмент. Вот вам правда жизни. Никто не запретит двоечнику попробовать сдать ЗНО.
директор школи
Згоден із паном Лікарчуком! освіта в Україні цілеспрямовано знищувалась. Зараз вкрай необхідно переглянути держстандати і програми. Програми настільки перевантажені науковими термінами, визначкеннями, що в учнів виникає відраза до навчання. Їхня психологія не встигає за новими темами на кожному уроці, вони не встигають засвоїти тему одного уроку, як треба опановувати вже іншу. вони втрачають віру в те, що вони розумні і можуть щось знати - і пливуть по течії, не докладаючи зусиль до навчання. Скажіть для чого у 4 класі терміни з хімії, які вивчались у 7-8 класі????!!!!!! Вихід один: спростити програми, зробити їх доступними для ДИТЯЧОГО розуму.
завуч
Для директор школи: повністю згодна з директром школи. Можна скільки завгодно змінювати підручники, рецензувати, грифувати або ні, оголошувати на них конкурси, але будь-який підручник створюється під затверджену програму. Якщо ж програма непосильна, несбалансована, то ніякий підручник не може бути досконалим. Тому ситуацію врятувати може тільки зміна концепції нашої освіти, навчальних програм і всього, що далі випливає. Але все виглядає на те, що новий навчальний рік ми і далі відпрацюємо за старим шаблоном: звіти, олімпіади, конкурси, семінари, "аналізи результатів" і знову звіти, фото, відео... плюс постійні перевірки, оскільки в жовтні на них закінчується мораторій. Я розумію, що кардинальні зміни в середній освіті швидко не зробиш, але та незначна зміна навчальних програм в бік вивчення або невивчення другої іноземної та дозвіл використовувати підручники різних років видання - це крапля в морі проблем середньої школи. А перше вересня все ближче і ближче.
мама
Погоджуюсь і з директором і заучем. Але ще й хотіла б додати, поки не перестануть моніторити та аналізувати якість знань учнів, звинувачуючи вчителів та школу в їх рівні, освіта не покращиться . На мою думку, освіта має бути спрямована на учня і моніторити саме його. Тоді учень і його батьки будуть розуміти, що саме від якості підготовки до уроків буде залежати його рівень знань і відповідно результат. Вчитель має навчати, а не боятися, що його прізвище пролунає не тільки по району, а ще й по області, оскільки, всім відомо, що навчатися хочуть тільки 30% учнів, 30% намагаються, а 40% ходять і протирають свої штани, але добре знають свої права, а не обов’язки.
Коментувати
Otto
Браво, пане Лікарчук. Гарно написали. Особливо про природничо-математичну освіту. Папки-мамки, а тепер потрібно просто чесно визнати - ваші дітки мають надто убогий розум для вивчення таких фундаментальних наук. Ще одне пропаще покоління. Ваш розум, дітки, просто не здатний переварити математику. Поступайте на гуманітарку, там високий IQ не є потрібним. Вперед, поповнюйте лави потенційних безробітних в майбутньому.
Игорь
Для Otto: Ты, высокий IQ, пишешь, что умный очень? Ты понимаешь смысл словосочетания "фундаментальная наука"? Теория государства и права есть тоже фундаментальной наукой, но только для юридических наук, например. Математика, химия, физика - они не есть фундаментальными для всех, разве для какого-то определенного типа наук. Так что лучше бы сам поучился, чем делать какие-то заявления.
Otto
Для Игорь: Розумнику, на чому ти б зараз писав, якби не було розвитку математики чи фізики ? Сидів би зараз за рахівницею і писав на папірусі. Що рухає цивілізацію ? Статичні базові фундаментальні науки (математика, фізика, хімія) чи різні видумані віртуальні утопічні знання ? Де ви були, всі ці економісти та фінансисти, коли почалася недавня криза, чому не передбачили нічого ? Висновок простий - всі ваші теорії утопічні по своїй суті. На чому базується і розвивається цивілізація - на законі Архімеда, теоремі Піфагора чи ваших теоріях правах ? Баласт хоче показати, що і він не даремно займає своє місце.
Otto
Для Игорь: "...природничо-математична освіта, хто б там не говорив, вона визначає майбутнє, майбутнє науки, майбутнє технологій, майбутнє суспільного розвитку, це питання національної безпеки..." Вдумуємося... Пан Лікарчук сказав золоті слова, але видно не всі здатні їх осягнути... Ставлю на одну сторону Архімеда, Ньютона, Менделєєва, Теслу і тд. Що пан-товариш Игорь поставить на другу ? ;)))) Кого візьмемо в Ноїв ковчег, щоб не загинуло людство ? ;)))) Це дійсно SOS, бо за 20 років в нашій країні бачимо тільки зростання популяції економістів-юристів-менеджерів.
Коментувати
andriy
1. З одного боку добре зробили,що є ЗНО,але вважаю,що доцільно зроюити його не у вигляді тестуванні, а у вигляді письмового екзамену (екзамен проводиться не в університетах,а в школах,в яких не навчалися абітурієнти),так як на тестах людина може вгадати майже всі правильні відповіді і отримати 170-175 балів), а на екзамені вибрати 5 завдань,кожне яке оцінюється по 40 балів). які абітурієнт має розписати.розв’язати або виконати (якщо гарно знають дисципліну,то і отримають гарний результат). 2. Підвищити прохідні до 160 балів з усіх предметів. 3. Відмінити повністю атестат (бо його можуть купити) 4. Відмінити всі пільги (чорнобильцям,медалістам,інвалідам,цільове направлення),а надати лише пільгу дітям,в яких немає батьків). 5. Відмінити вступні іспити до університету,враховувати тільки ЗНО. 6. Відмінити додаткові бали (за курси-20, олімпіади-30-50). Тоді корупції стане менше в освіті, і розумні студенти зможуть за допомогою совїх знань вступити на безкоштовну освіту.
Otto
Для andriy: по пункту 1 - ми вже це проходили :))), здавали письмові завдання, пропозиція явно не актуальна, мабуть ви представник молодого покоління і тому цього не застали. Світ пішов іншим шляхом. Для прикладу: для екзамену потрібно вивчити 50 питань. Ви вчили-вчили і з деяких причин не вивчили 5 питань. І ось на екзамені вам попадаються саме ці три питання (колись завдання складалось з 3 запитань), так буває, повірте, сам був студентом :) Що в результаті ? Ви не здали екзамен і не поступили (чи вас вигнали з курсу). А тепер інший варіант. Ті самі вихідні умови, але ви маєте відповісти на всі 50 питань (час на це вам дається). Ваші незнання цих 5 питань не будуть суттєвими в загальній масі (50 питань). Все дуже просто - саме ЗНО (з його великою кількістю питань) дає вам велику ймовірність здати позитивно, а екзамен ні.
Андрій
для andriy: 175 і більше балів набирає лише 10 відсотків абітурієнтів, так що мову про вгадування не довотиться вести.
Igor
Для Андрій: скажіть будь-ласка, а для чого всіх дітей пхати у ВУЗи. Раніше із одного села в інституті вчилися декілька дітей, але толкових. З них виходили гарні спеціалісти, науковці. Що ми маємо тепер? Всі поголовно пхають своїх чад в університети , академії та ін. А цих ВУЗів тепер хоч греблю гати. Вчишся чи ні, маєш гроші і вперед на платне навчання. В результаті маємо повно спеціалістів з дипломами без знань і без роботи. Для чого все це. Чи не краще щоб вчилися цих 10% дітей які пишуть ЗНО на високі бали. З однієї сторони пан Лікарчук бідкається, що хімію діти аномально добре написали, а з іншої , що потрібно кричати SOS. То який караул, коли діти аномально добре пишуть, і не що небудь а хімію. А і справді завдання були не важкі і справді діти гарно писали.
Коментувати
Турчин Тетяна
Починайте змінювати підручники з Букваря! Особливо автора Захарійчука!!! Чому викинули Вашуленка , а ввели Бог зна що? Підіть в перший клас і попробуйте вчити дітей по таких підручниках , особливо в сільських школах!
Otto
Для Турчин Тетяна: Колись в далеких 80-х, мій батько взяв в руки шкільну товсту геометрію, пролистав її і сказав більше цю геометрію не читати. Після цього знайшов старий підручник з геометрії, видання десь 60-70 років, а може і 50 років. Старий підручник був десь в два рази тонший за тогочасний і був написаний дуже доступною мовою. По ньому і вивчав геометрію. А з нового підручника використовував тільки задачки. До чого веду ? Що таке грандіозне відбулося в геометрії з 60-х по 80-ті роки що новий підручник став в два рази товстішим за старий ? Отож, спадає на думку, що наша викладачі, аби здобути собі наступні наукові знання, починають напихати в підручники багато непотребу, нового ж нічого не відкрили. І все це ціною наших діток, бо дітки замість зрозумілого роз’яснення матеріалу отримують незрозумілий набір фраз. Геометрія тільки для прикладу, подібне можна знайти в багатьох підручниках. Ось і виходить, що дядечки отримують наукові степені, а наші дітки з кожним роком все гірші і гірші підручники
Коментувати
діана
Освіта у нашому місті: конкурси, конкурси, фестивалі, творчі звіти...................................................................................навчання
lawliett
Интересно бы вас протестировать, господин Ликарчук!) По тому же украинскому и английскому языкам, тогда бы вся Украина посмотрела на ВАШ уровень знаний! Считаете, что поколение не справилось? Ну давайте же! Покажите, как справитесь вы! Вы выбрали очень интересный выход - во всём виноваты дети и школа! Т.е. они к вам не касаются ну никоим образом? Не смешите людей, создайте условия нормального обучения, тогда вам и будет результат)
blue_tangerine
Для lawliett: Где в статье наезд непосредственно на учеников и школы? Я вижу только общие фразы в духе "Ситуация критична", "Нужно срочно совершенствовать систему образования" и прочее. То, что абитуриенты не справились -- всего лишь факт. Стоит вначале за собой последить, прежде чем перекладывать с больной головы на здоровую. Человек делает свою работу, абитуриенты со своей не справились. Кто виноват? Не стоит говорить про программу и прочее. Я сама абитуриентка и знаю, что можно подготовиться при должном желании. И, чёрт возьми, причем тут "не касаются"? Где тут нежелание что-то изменить? Проблемы есть, они названы. Но если все будут реагировать так, как вы, то черта с два что-то изменится.
Otto
Для blue_tangerine: гарно написали
Коментувати
оксана
Кричіть, пане Лікарчук, кричить... Пізно. Я кричала коли МОН економило на поділі для вивчення англ. мови, зараз скоротили к-ть годин з 6-го класу до 2 уроків, красота. Вчителі стали профі у таких умовах - всіх вчимо, підручники без належного методичного пояснення, програми виконуємо, співаємо, танцюємо, бо виховна частина, атестуємось, даємо концерти, складаємо портфоліо,а іншу папку - у методкабінет дублюємо( це ж ТАК важливо!). Подарунком долі є діти, які ще й за таких умов навчання вміють читати та перекладати, трохи спілкуватись, ну і ще трошки писати англ. мовою. Ми на своїх секційних просили, зверталися, щоб на нас зглянулися, та де ж там.. А Ви кричіть, пане Лікарчук, кричіть SOS, може хтось почує...
Колега
Для оксана: ЗГОДНА НА 1000%!!!!!!!!!!!!! Дякую за ваш коментар!!!
Софія
Для оксана: Точно, точно !!! А ще повинні все зняти на відео, створювати нікому не потрібні фотозвіти... А діти... Та хто про них думає, головне щоб портфоліо і папки були якнайтовщі (((
Олена
Згодна з вами на 100 %! Таке враження складається, що в школі повинні працювати 2 склади вчителів! Перший склад - для того ,щоб брати участі у нескінченних конкурсах і проектах, моніторингах, постійно звітувати про них, займатися науково-дослідницькою діяльність і оформльвати тони непотрібних нікому папірців... А другий склад вчителів - має якісно готуватися до звичайних робочих уроків, займатися самоосвітою і самовдосконаленням педмайстерності, або просто надати консультацію учневі з предмету! Вчителі просто потонули у купі безглуздих відписок, які тільки відбирають дорогоцінний час на якісну підготовку до уроків і живе спілкування з дітьми!
Коментувати
Алексей
"жоден абітурієнт в Україні не набрав максимальної кількості балів із фізики" Гм... Я конечно все понимаю, но чтобы не удосужиться прочесть ОФИЦИАЛЬНЫЙ ОТЧЕТ своего ведомства (доступный в интернете). В котором ЧЕРНЫМ ПО БЕЛОМУ НАПИСАНО что ЗНО по физике на 200 баллов сдали 21 (!) человек (http://ru.osvita.ua/test/rez_zno/41917/). После такого ляпа вообще-то надо в отставку подавать, и не ждать пока тебя снимут за некомпетентность.
Петро
Для Алексей: посмотри мой пост ниже,такое же возмущение,но тут имеется что никто не набрал 56 баллов тестовых ,то есть 55 тоже 200 .
Коментувати
lina.ua
Хочу прокоментувати те , що написав Лікарчук . Я розумію , що може цього року написали ЗНО не так як хотіли, але прошу на наступні роки складати ЗНО належними чином тому,що хочу прокоментувати ЗНО по математиці воно було важким . Я займалась з репетитоом ми проходили шкільну програму , але завдання третього рівня було дуже важким я думаю , що воно повинно було складеним як завдання для випускника коледжу щонайменше.Тест по біології призвів мене до шоку це тест для випускника 11-го класу!!!!! Такі завдання задають при складанні сесії у університеті. Так що на майбутнє переглянте всі ці коментарії і зробіть висновкі.
Наталя Сковородкіна
Для lina.ua: Виходячи з написаного Вами, українська теж була неймовірно складною...
Otto
Для Наталя Сковородкіна: гарно сказали :)))
Коментувати
Іван
Пане Ігор.Вся освіта не була пріоритетом останні роки,от тепер такий результат!Хоча!Нам заздрили за кабмінівський норматив на дитину,але ми навіть це не змогли правильно використати.Одних захмарно піднімали,інших просто не бачили.Окозамилювання в освіті досягло апогею.Інтерактивні методики були виключно паперовими,досягнення-словесними.Думаю,що наступного року,коли ЗНО замінить ДПА буде холодним душем для багатьох.Проте,це треба робити,бо окозамилювання нас приведе під монастир.
Петро
жоден абітурієнт в Україні не набрав максимальної кількості балів із фізики Как это,у моего одноклассника 200 балов по физике этот ликарчук заебал уже пиздеть , то физику никто не набрал,то его английский не устраивал ,в том и поза том году английский еще хуже сдали , посмотрите статистику , сделал бы лучше адекватную таблицу перевода балла по англу и базарил бы меньше .
Rest Starfish
В мене середній бал атестата по 200-бальній шкалі 182, а зно найнижче написано на 195 - я зробив для себе відповідні висновки. Але коли хтось з нової влади говорить, що рівень знань абітурієнтів є жахливим, то це звучить, як "які вони погані, вони зруйнували освіту, а ось які ми хороші". Самі ж зробили з деяких предметів драконівські таблиці. А взагалі, той, хто вчився має відповідний результат, а хто покладався на те, що його навчать в школі - тим мабуть не повезло, не в цій країні... Сподіваємось, що скоро це зміниться.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Розвиток дитини

Дякую,
не показуйте мені це!