Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?
Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо доцільності складання рейтингів шкіл

Чи варто оцінювати школи за результатами ЗНО?

Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складено рейтинг найкращих загальноосвітніх шкіл України за підсумками проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників в 2017 році. Окрім основного рейтингу шкіл України опубліковані рейтинги шкіл всіх обласних центрів та областей України, а також рейтинги шкіл за окремими предметами ЗНО. При складанні рейтингу використані дані офіційного звіту за результатами тестування, оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти.

Освіта.ua
14.09.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Кириченко Валентина Владимировна
Я підтримаю зовнішнє тестування для відбору абітурієнтів на державне замовлення. За те, що я підтримала ЗНО, ректор звільнив мене з роботи. Але на привеликий жаль мало чесних викладачів ВНЗ- які дійсно хочуть чесного вступу до вищих навчальних закладів. Я проти корупційних дій при вступі.
Славен
Зно потрібне лише для відбору на держзамовлення у виші , як запобіжник корупції. Крапка!!! В школі діти мусять говорити, розмірковувати... Обов’язково враховувати середніх бал!!! А оцінювати школи не можна, бо доб’ємося школу цим Зно...
Lana
В закладі, де я працюю, щорічно ЗНО складають близько 150 учнів ( і в класах близько 30 учнів). Звісно, що всі діти різні і бали також (від " не склав" до 200). А в рейтингах нас порівнюють із школами, де ЗНО складав лише один учень. Один це не тридцять...Напругу і нервове навантаження із 30-ма не порівняти!
Валентина
Моніторинг потрібен, але оцінку школі потрібно давати за декілька років спостережень, бо бувають різні "випуски" учнів. Знаю, що зараз школи стали задумуватися, як покращити знання і всі стали переживати за свою школу.
Марина
Знаєте,я вважаю, що рейтинг не потрібен. Так, вчителі є різні, але вони люди, а не ангели. У кожного свій характер, як і у батьків, дітей....На жаль, зараз простежується тенденція, що кількість зацікавлених учнів, батьків у навчанні катастрофічно знижується..Я не маю на увазі школи нового типу (ТАМ ВСЕ Ж ТАКІ ОБДАРОВАНІ ДІТИ НАВЧАЮТЬСЯ...)Вважаю, що вчитель виконує свою роботу, він приходить до класу та викладає той матеріал, який є в програмі. Не бачила та не чула, щоб вчитель прийшов та мовчки відсиджував 45 хвилин...просто нічого не викладая. Якщо зайти в звичайну загальноосвтню школу та провести незалежні контрольні, то сто відсотків ви побачити, що рівень знань нижче, ніж це було навіть10 років тому. Мабуть ви згодні з тим, що не вчитель винен, що не виконуються домашні роботи,що дома папа каже:"Я не вчився та виріс людиною..І нічого!", що на уроці замість роботи з вчителем та класом дитина сидить у телефоні, а на твої зауваження не реагує або реагує хамством. Немає мотивації вперш за все у батьків, потім у...
Liliia
Різниця між оцінкою в школі і ЗНО і є той показник за яким треба оцінювати школи і вчителів
Как вариант.
Для Liliia: К тому - единственно объективный вариант для ДУМАЮЩИХ родителей.
Александр
Для Liliia:Разница между ЗНО и школьной оценкой - это мерило тупых родителей и бездарных детей, которым купили оценку в атестат
Anna
Для Liliia: всегда найдется учитель который ничему никого не учит, отвратительно обьясняет и просто ставит всем 2. Такой учительпо вашему критерию будет считаться хорошим?
Коментувати
Євген
Категорично проти, бо вже розпочалися цькування учителів, учні яких погано здали ЗНО. Управління освіти (мабуть за наказом Департаменту збирає різні інформації, порівнює оцінки ДПА/ЗНО з річними оцінками учнів.... Не робота, а лише пресинг... Позаминулого року школа ввійшла до рейтингу ТОП100, так все було інакше. Що змінилося за цей час? Вчителі? Ні. Якість викладання уроків? Ні. Проблема зовсім в іншому. Навантаження на учня в 35 годин на тиждень. Здавати треба 3-4 предмета. Спритні учні та батьки відсівають "непотрібні", як говорять, предмети, ходять до репетиторів і здають ЗНО. Хто не має такої можливості, той має лише шкільні знання, які забезпечуються викладанням за Програмою з предмета. А хто буде готувати учня 11 класу за Програмою ЗНО?
программа ЗНО
Для Євген: суть школьная программа за все годы учёбы. Если там есть что-то помимо школьной программы,это говорит о НЕкомпетентности составителей заданий ЗНО. Если такие есть. Если НЕкомпетентных среди создателей заданий нет,то и проблемы нет. Советские школьники успешно сдавали 8 предметов в школе и сдавали письменные вступительные экзамены вВУЗы. Но в те времена устные экзамены НЕ проплачивались так массово,как во времена после 92 года-времена разгула хамства,протекционизма,и всехдругих качеств,направленных на разгром созданного,поскольку рамок не существует
Коментувати
Алла
Считаю, что ЗНО не отображает истинных знаний выпускников. Зачастую те, кто плохо учился, но имеет хорошую интуицию и чутье, сдает ЗНО и наоборот. Все-таки, живое общение преподавателя и абитуриента более эффективно. Однако есть "но". Экзаменатор должен быть неподкупным, тогда и тестирование не нужно.
при живом общении,
Для Алла: да ещё и имея финансовоолигархических местного масштаба родителей преподаватели,скольо бы их ни было (2-4) ВСЕГДА найдут "хороших абитуриентов" среди полных нулей, но имеющих хорошо подвешенный язык.
Ollesia
Для Алла: Згодна з вами на 100%.
Коментувати
Олексій
Категорично проти рейтингування шкіл!!! Навіть не хочу пояснювати чому...це і так зрозуміло!
Людмила
Считаю, что нет. Ведь всем известно , что подготовка к зеркалу чаще всего ведётся с репетиторами, а школа к данному процессу не имеет отношения. Все благодаря настойчивости родителей.
Пацюк
Вважаю так потрібно. Директора силоміць змушують вчителів ставити гарні оцінки, а потім маємо бульбашку, а не ЗНО. Так в нашій школі де ЗНО медалісти гучно провалили.
Natalya Terefelska
Якщо дитина вчила сама (без репетиторів) і здала в межах 160-200 - заслуга школи! А якщо натаскана репетиторами, то до чого тут школа?!
Елена
Рейтинг школ практически полностью демонстрирует картину социального расслоения общества, степень бедности и маргинальности на окраинах и благополучия в районах , где селятся обеспеченные люди, следящие за детьми и помогающие им. Отчаянный, яростный труд учителя не обеспечит результата детям из семей пьющих, гуляющих, озлобленных , обедневших , не самых интеллектуально развитых родителей , за редким исключением, разумеется. Понимают ли составители этих рейтингов всю неблаговидность картины? Одними названиями "гимназия"для всех школ равного доступа к образованию не добиться. Сегодня имеем заповедники для богатых и умных - дорогие, имеющие право исключения неугодных и слабых, престижные за счет родителей контингента школы . И остальные : есть , слава Богу, очень неплохие, есть совсем слабые. От учителя многое зависит, но не он играет определяющую роль. А социальная картинка страшновата.
Друзілла Галицька
Для Елена: насправді це не зовсім так. Діти які вчаться в престижних гімназіях-ліцеях, дійсно зазвичай мають більш багатих батьків. Але це не завжди так. В нашу школу ходять діти з приватного сектору. А знаходиться вона неподалік від колегіуму та гімназії, тобто "дбайливі" батьки віддають дітей туди, а у нас хто залишився. Проте це не завадило нашій школі стати 8-ю в рейтингу міста і 1-ю серед ЗОШ міста, випередивши багато гімназій та спецшкіл. Більшість дітей в школі обхрдились без репетиторів, бо батькам вони не по карману.
Євген
А яке місце зайняла Ваша школа минулого року?
когда ОДНУ,
Для Друзілла Галицька: находящуюся вотносительном центре,школу приводят в пример, сразу становится понятно, что человек мыслит категориями "что вижу ПЕРЕДСОБОЙ, о том пою", что исключает умениемыслить отдалёнными категориями.Плохо не это.ДЛя украинцев это отличительная черта -неумениемыслить абстрактно. Плохо то, что и рулят процессами такие же.
Коментувати
сільський вчитель
А хто сказав, що всі випускники мають отримати високі бали. З 10 - 1-2 високі, але ж і 1-2 найнижчі. так було завжди і так буде. А ви, шановні педагоги і батьки перегризайте горлянки один одному у погоні за найкращою школою. Ніяка школа. ніякий репетитор не змусить дитину гарно вчитися, якщо вона не захоче. Якщо підбирається сильний клас, то і результати високі. а якщо всім учням байдуже, то і бали низькі. Чому ніхто не скаже, що. наприклад цього року учні гарно/погано здали ЗНО, а в минулому погано/гарно, а вчитель той самий навчав кожен клас? Поважайте себе, шановні, не нападайте на ближнього, не ганьбіться виправдовуванням поганих результатів зно чи дпа якимось причинами. Їх дуже багато, найперше - програми, матеріальна база та якість підручників. Все інше потім, воно вже другорядне. Любіть себе!!!!
Міла
Для сільський вчитель: дуже влучно сказано
Коментувати
Олена Фоміна
Вважаю, що оголошення будь-яких рейтингів шкіл - це дуже погана і навіть небезпечна річ. Адже в погоні за рейтинговими місцями слабих учнів почнуть всякими шляхами змушувати іти зі школи після 9-го класу, щоб ті не псували рейтинг школи під час ЗНО. Да і як можна порівнювати гімназії і ліцеї, де діти відібрані по конкурсу зі звичайними загальноосвітніми школами, де вчаться всі підряд? Це якийсь абсурд!
Друзілла Галицька
Для Олена Фоміна: "змушуючи..." та більшості тих дітей які йдуть до 10 класу там просто нічого робити: ПТУ, максимум технікум. А вони зі своїми батьками чомусь гадають, що варті місця в виші, ще й обурюються, що зі своїми 135 балами не вступили на бюджет
Коментувати
Zinowija
Рейтинги то й рейтинги. Думаю, що приємно директору та й учителям попишатися своїми і не своїми результатами (бо куди ж репетиторство відкинеш?). Хай приносить це їм задоволення, ми не заздісні. А у звичайну (неважливо, міську чи сільську) школу приходять діти до 10 класу, які ніколи не спали на випраній постелі, ніколи не їли гарячої смачної їжі, а якщо і їли у школі, то це завдяки спонсору чи батьківському комітету. Вони часто ночами не сплять через забецані сімейні п’янки і бійки. Їх теж треба комусь навчати розумному , доброму і вічному і якось зігрівати душі нашими не завжди об’єктивними оцінками , а потім отримувати наганяї і ганьбу від громадськості, бо ми комусь здаємось непрофесійними. Я люблю і жалію цих дітей і усілякими способами стараюсь підтримати їх гідність. Вони не приносять нам 200 балів, але , коли стають Людьми, вчительській радості немає меж. Що там ті рейтинги...
сільський вчитель
Для Zinowija: дурне верзе дурне!!!! Мої діти закінчували 11 клас не тому, що "ніколи не спали на випраній постелі, ніколи не їли гарячої смачної їжі, а якщо і їли у школі, то це завдяки спонсору чи батьківському комітету. Вони часто ночами не сплять через забецані сімейні п’янки і бійки", а тому, що вони хотіли отримати гідні атестати і йти навчатися до ВНЗу. ЗНО на рівні 180-195 алів. Переважна більшість сьогоднішніх старшокласників свідомо приходять до нас у школу, щоб навчатися. А з матеріальними статками у багатьох з них - вам і не снилося. Тож мовчіть і не позортеся соїми ницими думками і своїм ставленням до чужих дітей. я сільський вчитель і я цим горджусь, навіть попри те, що робить з нами держава.
Іван
Так написати може дуууже невихований вчитель!!! Ви із своїми учнями теж так розмовляєте?!! А ще раджу попрацювати у школі, де навчається 20%дітей ромів, 40%дітей із неблагополучних чи дуже бідних сімей. В кращому разі такі діти мріють про те, щоб швидше вирости і поїхати на заробітки. Ми, учителі, робимо усе можливе, щоб такі діти теж розвивалися. Але чи можуть їх результати ЗНО порівнюватися із результатами дітей, у яких освічені відповідальні батьки значну частину свого часу та коштів витрачають на розвиток власних дочок та синів? У нашій школі є випускники, які навчаються на бюджеті у багатьох вищих навчальних закладах. А є і такі, хто "завалив" ЗНО, але ці юнаки та дівчата здобули робітничі професії. Ми любимо та поважаємо усіх наших дітей, незалежно від результатів ЗНО!!! Важливо, щоб діти знайшли свою стежину у житті та були порядними людьми.
Коментувати
Ольга
Це недоречно. Особливо стосується старших класів. Зараз така тенденція, що здібні учні полишають школу після 9 класу і йдуть до гімназій, ліцеїв тощо. Нам же залишається, що залишається. Як можна навчити дитину з початковим рівнем до вищого рівня? До чого тут вчитель? А ще, якщо немає мотивації від батьків. А якщо немає родинної мотивації, то одних спроб педагога буде замало...
Міла
Для Ольга: все вірно
Коментувати
А ось так
На днях директор змішала з гряззю мене та ще одну вчительку. Один учень з мого предмета, один з її склали ЗНО та ДПА на початковий рівень. В цих учнів стоять річні 3 бали. Але, виявляється, ми з колегою опустили рейтинг школи в загальному списку. Щось пояснити нашій директрисі неможливо.
Ольга Бузницкая
Не можна порівнювати досягнення учнів гімназій та спеціалізованих шкіл, де дітей "відбирають та відсіюють" з усіх шкіл міста та тих шкіл, де вчаться всі інші учні...В Черкасах додумались і ЗМІ надрукували та поширили список шкіл-аутсайдерів...Звичайно, що в самому кінці опинилась вечірня школа, і всі ми прекрасно знаємо, які дітки там вчаться...Як можна таке робити, якщо ми прийшли до того, щоб не оголошувати досягнення дитини на загал? https://zabeba.li/cherkassi/shkoli-autsajderi-cherkas-za-rezul-tatami-zno-2017
Тіна
А як оцінити школу звичайну. Коли діти деякі до школи тижнями не ходять. Батьки їх прикривають. З 9 класу кращі йдуть в коледжі. А ті що лишаються швидше на підробіток підуть. Служби відповідні не докличешся. Батьків до відповідальності не притягнеш. А на ЗНО підуть всі що лишилися після 9 кл.

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!