Osvita.ua Новини Опитування на Освіта.ua Чи зможе існуюча школа по-іншому мотивувати учнів?
Чи зможе існуюча школа по-іншому мотивувати учнів?

Беріть участь в опитуванні Освіта.ua щодо необхідності пошуку нових мотивацій для сучасних школярів

Чи зможе існуюча школа по-іншому мотивувати учнів?

Міністр освіти Лілія Гриневич під час спілкування з українськими школярами наголосила, що сьогодні школа практично не відповідає на запитання учня: «навіщо мені потрібно те, що я вчу?». За її словами, першочерговим завданням учителя у Новій школі – дати учню розуміння, де та як можна застосувати отриманні знання на практиці.

Також вона висловила переконання, що страх і тиск має перестати бути основним мотиватором до навчання.

Освіта.ua
10.04.2017

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
Давно уже потрібні зміни, а то учителі навіть не можуть пояснити для чого учневі те чи інше вивчати, більшість із них навіть над цим не думають, через це деяким учням просто не має бажання вчити те, що на його думку йому не потрібне. Давно уже потрібно змінювати контроль і навчальну програму, а також і контроль учителів, а то є і такі що не можуть нормально навчити(не серйозно ставляться до навчання учнів, не придумують як краще дитина запам’ятає чи як їй буде цікавіше, а просто розказують те що в книжці і все), мені здається, що не всім хто має диплом учителя "дано" бути учителем.Було б добре якби був контроль знань вчителів і більш незалежне від школи оцінювання знань учнів. Ну і зарплату вчителям би побільшу.
Учитель
Для того щоб дати учню розуміння, де та як можна застосувати отриманні знання на практиці, треба змінити зміст програм з усіх предметів, створити нові підручники компетентнісного спрямування. Для чого дитині в 6 класі основні положення клітинної будови? Вона ще берези від липи не відрізняє. А програма із зарубіжної літератури? Чи читали "творці" програми "Сто років самотності" Маркеса за повним текстом? Мабуть, ні. Бо такого твору не запропонували б дітям! Від учителя вимагають формування компетентностей. А за яким підручником їх формувати? Самому вигадувати! А для чого МОН, різні інститути модернізації, обдарованої дитини і т. д. і т. п. "Не можна дитину ХХІ століття вчити за методикою ХІХ вчителям ХХ ст." А що ви дали цим вчителям? Комп’ютер в кабінет, інтерактивну дошку, методичну літературу, підручник? Крейду і то за власні кошти купляємо, бо шкільною писати неможливо!
unforgiven
Якщо ввести різки і штрафи для батьків (за недостатнє виховання) - то зможе. З теперішніми "паперотворчістю" і "дЕтиноцИнтризмом" - навряд чи...
К.В.
Шкільні предмети потрібні лише для розвитку мозку ,щоб була можливість робити висновки з будь якої інформації , що може прапитись в житті .І нічого іншого вони не несуть.Звичайно , вони потребують оптимізації, але не спрощення аж до абсурду, коли йдеться про учнів з нормальним фізичним і психічним розвитком.
Галина
Надо прежде всего учить быть людьми...женского пола и мужского, сейчас вырастают ,простите, "оно"... Особенно это касается мужчин. Школу для девочек и для мальчиков надо разделить, учить раздельно. Учить жизни, учить работать, обеспечивать семью... Воспитывать негативное отношение к употреблению спиртного, курению.
Тетяна
Навіщо потрібно те що вчать учні? Та на 80 % нікому не потрібно! І, як на дурну роботу можна мотивувати дітей, які на відміну від совкових, уміють добре думати і ні за що не хочуть вчити те, що ніколи в житті не знайде застосування. Змініть програму, повикидайте академічне, не потрібне в повсякденному житті наповнення і діти почнуть вчитися. Бо заглиблюватися в деталі і розширювати знання кожен зможе в ВУЗах уже за інтересами. Переконання вона висловила! Страху взагалі не повинно бути, має бути потреба, а потреба від слова "потрібний" . А якщо в голову непотріб напихати, то нічим крім страху і не вмотивуєш.
Селдон
Для Тетяна: невже Ви , пані Тетяно учитель. Ви випадково не учитель біології, чи Ви не знаєте як працює мозок людини?
Тетяна
на жаль робота мозку людини не має жодного стосунку до того, хто створював шкільні програми.
Практик
Щоб мозок функціонував в інтелектуальному полі, його потрібно тренувати. Шкільні предмети, щоі є основами різних наук, якраз і виконують роль такого тренера. Учень, який не знає таблички множення (це узагальнення), приречений у майбутньому працювати тільки елементарно фізично. Може, це ідеал нашого майбутнього суспільства, "помішаного" на матеріальних благах?
Коментувати
Сергій
Сучасна школа-це класи, де діти , які навчаються разом з дітьми які притягувалися до кримінальної відповідальності ,часто з психічно хворими дітьми. Нікому в голову не приходить, що у класі є діти, яким гіперактивні заважають вчитися? Що права дітей, які прагнуть знань, виходячи з логіки автора статті, мають бути зневажені тільки тому, що хтось не може (чи не хоче) врівноважити свою "природу"? Чому МОН не розробляє стратегію поведінки з такими учнями? Чому замість дійсно важливих речей створюється видимість реформ?
вчитель
Для Сергій: браво ви на 100 0/0 праві Тетяно з таким навчанням як ви пропонуєте в ВУЗАХ НЕ буде що робити
Тетяна
Та що ви говорите, а зараз є що робити? чи може нормальна дитина засвоїти все те, що є в програмі з усіх предметів? Ну, можливо учнів з 15, в кращому випадку, на школу, та і то, якщо по три паралельних класи. То який сенс в такому навчанні? аби можна було показати, як багато наші діти знають? Та нічого вони не знаю, і чим далі тим менше знатимуть. Замість того, щоб закріпити найнеобхідніше - женемося хто зна як, бо треба програму виконати, і як результат - ні необхідного, ні другорядного учні не розуміють.
вчитель
Якраз нормальна дитина може засвоїти
Коментувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!