В Україні проведуть моніторинг якості дошкільної освіти

Проміжні результати оцінки якості дошкільної освіти оприлюднять на початку 2021 року

В Україні проведуть моніторинг якості дошкільної освіти

1 липня в Україні стартував ознайомчий курс для національних експертів ECERS, які проведуть дослідження якості дошкільної освіти. Планується, що проміжні результати моніторингу будуть оприлюднені на початку 2021 року.

Про це повідомили в Міністерстві освіти і науки.

В освітньому відомстві зазначають, що онлайн-курс організований Командою підтримки реформ МОН у партнерстві з Українським інститутом розвитку освіти, Всеукраїнським фондом "Крок за кроком» та за підтримки ЮНІСЕФ в Україні.

За словами експерта з дошкілля Команди підтримки реформ МОН Соломії Бойкович, зазвичай про якість дошкільної освіти говорять на основі сухих даних, як-от освіти педагогів чи стажу їхньої роботи, переліку навчальних програм, відповідності нормам. Разом з тим, у цьому переліку відсутні індикатори, що стосуються добробуту дитини.

«Команда підтримки реформ запускає дослідження за допомогою методики ECERS – шкали оцінювання якості дошкільної освіти. Ми розпочали підготовку експертів, які зможуть провести дослідження, зосереджене на розвитку дитини, яка є центральною у всій структурі оцінювання”, – зазначила Соломія Бойкович.

Заявки на курс подали 31 фахівець, з яких відібрали 21 потенційного експерта. З-поміж них – освітяни, науковці, керівники закладів дошкільної освіти та представники приватних освітніх закладів. 

Навчання триватиме впродовж липня, а пілотне дослідження розпочнеться вже восени.

Освіта.ua
01.07.2020

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Юлия
Якість освіти... толмуди планів та документації... коли ..чи їх писати, чи дітьми займатись... в мене в групі 31 дитина, робочий день з 7:00_19:00, пів години на обід... п ще прибирання ранкова вологе... а в карантин ... промовчу... а зробити проект/лепбук... Дітям потрібні ігри, дослідницька діяльність, навички практичного життя, відвідування галерей, піші переходи)... а не мої плани... вони в займають безліч часу.... я б краще виготовила якусь гру, аніж виписувала.... 10 років пишу/пишу.... моя бездоганно написана документація _ це не якість освіти!
Економіст
Для Юлия: Якщо у Вас робочий день з 7 до 19, то Ви працюєте, як мінімум, на 2 ставки. У вихователя навантаження на ставку 5 годин на тиждень (30 годин на тиждень). Для того щоб все встигати Вам слід перейти на роботу на ставку, а у звільнений час готуватись до занять та розробляти проекти (оскільки 30 годин - це саме години перагогічної роботи і ніхто не забороняє Вам ще 10 годин (40 годинний робочий тижндень) займятись іншою роботою)
Мия. Айская
Какой умный экономист, все подсчитал! Только воспитатели не от хорошей жизни вынуждены работать с утра до ночи. А давать советы, типа,, уменьшите нагрузку, работайте в одну смену,, это и дураку понятно, что было бы не плохо. Но не от хорошей жизни и избытка денег воспитатели вынуждены практически жить в саду.
Антоніна
Прожити на одну ставку не реально , то і працюють вихователі з ранку до вечора , якось так про це забули. Якщо чоловік міліонери , то ігри можно розробляти в задоволення . А якщо квартира зьомна , то де ще якось і підзаробити хочеться. Розумні деякі .
Коментувати
Наталія
Цілком згідна з два попередніми коментарями. І це ще не говорять про дошкілля в селах. Де групи хоч і не переповнені, але змішані дітки від 1.3р. до 6р.
Катерина
Залишиться ве по старому, повірте, переповнені групи, що саме головне, тому, що держава не має змоги розгрузити садки. Це саме важливіше, а потім лиш говорити про якість дошкільного виховання.
Анастасія Дармограй
Дуже гарно сказав цей педагог я її підтримую . В мене 14 років стажу . Пропрацювавши в дошкіллі 28 років, лишаюся при думці : не ОСВІТА важлива і її якість , а щасливе безтурботне дитинство , досвід спілкування, оволодіння цікавою інформацією через гру , формування навичок САМООБСЛУГОВУВАННЯ, поняття порядку, дружби, допомоги, співчуття...А ми садимо за столи і намагаємось навчити чомусь 25-35 діток ... Треба брати щось хороше і важливе з досвіду інших країн і міняти підходи і систему , а не дбати про "якісну" освіту , триста років вона їм потрібна ... Дитсадок повинен давати розвиток , а освіту - школа .Не впевнена, що багато таких , які думають так само ????

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!