Osvita.ua Законодавство Професійна освіта Про конкурс Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі на кращу організацію методичної роботи

Про конкурс Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі на кращу організацію методичної роботи

Наказ МОН № 712 від 12.12.05 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 712 від 12 грудня 2005 року

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 грудня 2005 р.
за № 1579/11859

Про конкурс Навчально (Науково)-методичних
центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти
в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві
та м. Севастополі на кращу організацію
методичної роботи

З метою удосконалення методичної роботи з педагогічними і керівними кадрами професійно-технічних навчальних закладів, підвищення їх кваліфікації та фахового рівня, активізації діяльності Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві, м. Севастополі наказую:

1. Затвердити Положення про конкурс на кращу організацію методичної роботи серед Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі (додається).

2. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Б.Г. Жебровського.

Міністр       С.М.Ніколаєнко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
12.12.2005 № 712
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 грудня 2005 р.
за № 1579/11859

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС
на кращу організацію методичної роботи серед Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі

1. Загальні положення

Конкурс на кращу організацію методичної роботи серед Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі (далі - Конкурс) проводиться Міністерством освіти і науки України на виконання Указу Президента України від 18.09.2004 № 1102 "Про додаткові заходи щодо вдосконалення професійно-технічної освіти в Україні".

2. Мета і завдання Конкурсу

2.1. Мета Конкурсу - удосконалення змісту, форм і методів роботи Навчально (Науково)-методичних центрів (кабінетів) професійно-технічної освіти в Автономній Республіці Крим, областях, м. Києві та м. Севастополі (далі - НМЦ ПТО).

2.2. Основними завданнями Конкурсу є:

аналіз діяльності НМЦ ПТО з методичного та інформаційного забезпечення навчально-виробничого та навчально-виховного процесів, організації навчально-методичної роботи в професійно-технічних навчальних закладах;

пошук сучасних ефективних форм і методів організації й проведення методичної роботи в умовах оновлення змісту й структури професійно-технічної освіти;

виявлення ефективних колективних, групових та індивідуальних форм роботи з педагогічними кадрами, у тому числі з використанням сучасних комп'ютерних технологій, що забезпечують належні умови для неперервного професійного вдосконалення та росту майстерності педагогічних і керівних кадрів професійно-технічної освіти.

3. Керівництво Конкурсом

3.1. Керівництво Конкурсом здійснюється оргкомітетом, який є відповідальним за його організацію та підбиття підсумків. Призерів і переможців Конкурсу визначає журі.

3.2. До складу оргкомітету і журі входять відповідальні працівники Міністерства освіти і науки України, Науково-методичного центру професійно-технічної освіти України Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України.

3.3. Склад оргкомітету й журі Конкурсу затверджуються наказом Міністерства освіти і науки України.

4. Порядок проведення Конкурсу

4.1. Конкурс проводиться один раз на п'ять років за такими етапами:

перший етап - підготовчий. На цьому етапі НМЦ ПТО готують конкурсні матеріали та подають їх до Науково-методичного центру професійно-технічної освіти Міністерства освіти і науки України, який здійснює прийом та обробку цих матеріалів;

другий етап - відбірковий. На цьому етапі журі вивчає та аналізує конкурсні матеріали й визначає претендентів на призові місця та на звання лауреатів у номінаціях;

третій етап - експертний. На цьому етапі журі здійснює експертну оцінку відповідності конкурсних матеріалів реальному стану методичної роботи кожного з НМЦ ПТО, що пройшли відбірковий етап і є претендентами на призові місця, готує подання на нагородження переможців та лауреатів Конкурсу;

четвертий етап - підсумковий. На цьому етапі оргкомітет розглядає подання журі та приймає остаточне рішення про визначення переможців та лауреатів Конкурсу, яке затверджується наказом Міністерства освіти і науки України.

4.2. Початок Конкурсу оголошується наказом Міністерства освіти і науки України.

5. Учасники Конкурсу

5.1. У першому і другому етапах Конкурсу беруть участь:

Науково-методичні центри професійно-технічної освіти в Запорізькій, Харківській та Хмельницькій областях;

Навчально-методичні центри професійно-технічної освіти у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Закарпатській, Луганській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Тернопільській, Херсонській, Черкаській, Чернівецькій, Чернігівській областях та у м. Севастополі;

Навчально-методичні кабінети професійно-технічної освіти у Житомирській, Івано-Франківській, Київській та Кіровоградській областях;

Навчально-методичні кабінети професійно-технічної освіти Кримського республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти і Головного управління освіти і науки Київської міської держадміністрації.

5.2. У третьому етапі беруть участь НМЦ ПТО, які журі визнало претендентами на звання переможців Конкурсу на другому відбірковому етапі.

5.3. У четвертому етапі беруть участь НМЦ ПТО за поданням журі на присвоєння звання переможців та лауреатів Конкурсу.

6. Конкурсні матеріали

6.1. На Конкурс подаються звіти про роботу НМЦ ПТО у поточному році.

6.2. Вимоги до конкурсних матеріалів (звітів) затверджуються Міністерством освіти і науки України.

6.3. Конкурсні матеріали подаються в друкованому та в електронному вигляді (на дискеті або CD).

7. Нагородження переможців Конкурсу

7.1. За результатами Конкурсу визначаються переможці та лауреати у номінаціях:

методичне забезпечення розробки та впровадження Державних стандартів професійно-технічної освіти;

методичне забезпечення професійної підготовки;

методичне забезпечення загальноосвітньої підготовки;

методичне забезпечення виховної роботи та соціального захисту;

організаційно-методичне та науково-методичне забезпечення обласних масових заходів;

неперервна освіта інженерно-педагогічних працівників;

інформаційно-видавнича діяльність;

впровадження в навчальний процес інноваційних педагогічних та виробничих технологій;

наукова діяльність;

науково-методичне супроводження комп'ютеризації та інформатизації навчально-виховного процесу.

7.2. Рішення про нагородження переможців і лауреатів Конкурсу на основі протоколу засідання журі Конкурсу приймає Міністерство освіти і науки України в межах кошторису на проведення Конкурсу, а також за рахунок позабюджетних та спонсорських коштів.

7.3. Переможці та лауреати Конкурсу нагороджуються дипломами Міністерства освіти і науки України відповідно I, II і III ступенів.

7.4. Результати Конкурсу висвітлюються через пресу та інші засоби масової інформації.

7.5. Фінансування Конкурсу здійснюється в межах бюджетних призначень Міністерства освіти і науки України на відповідний рік та за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.

Директор департаменту
професійно-технічної освіти       Т.М.Десятов


12.12.2005

Популярні новини
Наукометричні показники – запорука «національності» університету В Україні статус національного мають понад 50% закладів вищої освіти - 118
Англійська, як панацея від багатьох проблем України Англійська мова є інструментом, досконале володіння яким відкриває практично необмежені горизонти
Науковець публікується, університет рейтингується Високі позиції у світових рейтингах важливі для отримання інвестицій та залучення іноземних студентів
70% державних вишів втратять статус бюджетних установ, - КМУ Кабінет Міністрів оприлюднив цілі у реформуванні сфери вищої освіти на найближчі 5 років
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!