Про результати проведення Міжнародного математичного Конкурсу "Кенгуру", Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня" у 2011 році

Лист МОНмолодьспорт №1/9-675 від 07.09.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№1/9-675 від 07 вересня 2011 року

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
Автономної Республіки Крим,
управління освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій,
інститути післядипломної педагогічної освіти

Про результати проведення
Міжнародного математичного Конкурсу "Кенгуру",
Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня"
у 2011 році

Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки від 24.05.2000 №149 "Про участь школярів України у Міжнародному математичному конкурсі "Кенгуру" та від 20.08.2002 №476 "Про проведення Всеукраїнського фізичного конкурсу "Левеня" на базі Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені Івана Франка у ц.р. проведено зазначені конкурси. У 2011 році у Міжнародному математичному конкурсі "Кенгуру" взяло участь понад 612 тис., у Всеукраїнському фізичному конкурсі "Левеня" - понад 115 тис. учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

Надсилаємо інформацію про результати проведення зазначених вище конкурсів, що додається.

Додаток: 41 арк.

Заступник Міністра       Б.М. Жебровський

Освіта.ua
07.09.2011

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів