Про наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13.10.2011 №1190

Лист МОНмолодьспорт №1/9-791 від 24.10.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№1/9-791 від 24 жовтня 2011 року

Начальникам управлінь освіти і науки
обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій,
ректорам (директорам)
вищих навчальних закладів всіх рівнів акредитації,
керівникам установ освіти

Про наказ Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України від 13.10.2011 №1190

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України доводить до відома наказ від 13 жовтня 2011 року №1190 "Про деякі питання комісії Міністерства з майнових питань", відповідно до якого утворена комісія з майнових питань підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міністерства, (далі підприємств), та затверджено Положення про Комісію з майнових питань підприємств (далі - Положення).

Відповідно до вимог пункту 11 Положення до розгляду Комісії приймаються документи, визначені законодавством України, зокрема:

Пунктом 6 "Порядку списання об’єктів державної власності", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314:

  • техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план (для державних підприємств), а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
  • відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва);
  • акт інвентаризації майна, що пропонується до списання;
  • акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання;
  • відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);
  • відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельних ділянок, які вивільняються, а також копії відповідних підтвердних документів, зокрема державного акта на право постійного користування землею, кадастрового плану;
  • відомості про об'єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку і припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проектування, загальна кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт).

Пунктом 7 "Порядку відчуження об’єктів державної власності", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 № 803:

  • техніко-економічне  обґрунтування  доцільності  відчуження майна  та напрямів використання коштів (з обов'язковим визначенням впливу відчуження майна на цілісність майнового комплексу);
  • відомості про об'єкти основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження, за даними бухгалтерського обліку на дату оцінки;
  • акт інвентаризації основних фондів (засобів), які пропонуються до відчуження;
  • акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб'єкта господарювання;
  • висновок про вартість майна та звіт про оцінку майна;
  • відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, яке пропонується до відчуження (разом з відповідними підтвердними документами);
  • протокол (виписка з протоколу) засідання комісії з приватизації (у разі її утворення) про надання згоди на відчуження майна;
  • за наявності заборгованості з виплати заробітної плати - відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов'язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів.

Пунктом 7 "Положення про порядок передачі об’єктів права державної власності", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.1998 № 1482:

а) у разі передачі нерухомого або іншого окремого індивідуально визначеного майна підприємства:

  • характеристика об'єкта передачі;
  • техніко-економічне обґрунтування, що містить детальні розрахунки видатків, джерела, за рахунок яких утримуються об'єкти, що передаються, напрями і прогнозовану ефективність їх використання;
  • витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно та їх обмежень щодо об'єктів, права на які підлягають державній реєстрації;
  • титули будов та витяг з проектно-кошторисної документації, у якому зазначено ступінь будівельної готовності об'єкта незавершеного будівництва;

б) у разі передачі структурного підрозділу підприємства:

  • нотаріально засвідчені копії статуту (положення) підприємства, свідоцтва про його державну реєстрацію та довідки з ЄДРПОУ встановленого Державною службою статистики зразка;
  • витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо об'єктів, права на які підлягають державній реєстрації;
  • засвідчені в установленому порядку копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів та звіту про кредиторську і дебіторську заборгованість за останній календарний рік та на останню звітнудату;
  • бізнес-план або техніко-економічне обґрунтування.

"Переліком документів, які подаються орендарем для укладання договору оренди майна, що належить до державної власності", затвердженим наказом Фонду державного майна України від 14.11.2005 № 2975:

  • заява про намір узяти в оренду майно, що належить до державної власності, із зазначенням найменування, місцезнаходження (місця проживання) та платіжних реквізитів заявника;
  • проект договору оренди об'єкта;
  • розрахунок плати за перший або базовий місяць оренди, підписаний керівником і головним бухгалтером підприємства;
  • висновок про вартість об'єкта оренди;
  • копії установчих документів; копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; копія паспорта (с. 1, 2, 11) для фізичної особи;
  • копія довідки з ЄДРПОУ;
  • документи, які необхідно надати для нотаріального посвідчення договору оренди згідно з переліком, визначеним в Інструкції про порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України від 03.03.2004 № 20/5;
  • копія ліцензії на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності (за наявності такого);
  • погодження органу управління у сфері охорони культурної спадщини в разі належності до об'єктів культурної спадщини;
  • копія рішення Державної податкової служби про внесення до Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • копія листа погодження управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (для професійно-технічних навчальних закладів).

Просимо довести вище зазначену інформацію до підприємств, установ та організацій, підпорядкованих Міністерству.

Заступник Міністра - керівник апарату       П.М. Куліков

Освіта.ua
24.10.2011

Популярні новини
ЗНО не повинне «змушувати» когось навчатися, – Вакуленко Функція зовнішнього незалежного оцінювання полягає в рейтингуванні учасників тестування
Фінський досвід є взірцем для шкільної реформи, - Шкарлет Фінський досвід є взірцем для реформи, з яким пов’язано багато елементів НУШ
Школи перевірять на якість дистанційного навчання В Україні проведуть моніторинг якості освіти під час дистанційного навчання в школах
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів