Про затвердження Загальних характеристик екзаменаційних робіт єдиного вступного іспиту для вступу у 2021 році на другий (магістерський) рівень вищої освіти

Наказ УЦОЯО № 58 від 09.04.2021 року

УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ

НАКАЗ

№ 58 від 09 квітня 2021 року

Про затвердження Загальних
характеристик екзаменаційних
робіт єдиного вступного іспиту
для вступу у 2021 році на другий
(магістерський) рівень вищої освіти

На виконання п. 7 Календарного плану підготовки та проведення в 2021 році вступних випробувань, що проводяться з використанням  організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання, для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 26 листопада 2020 року № 1468 «Про підготовку до проведення в 2021 році вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання», 3 метою створення передумов для належної організації процесу розроблення та конструювання екзаменаційних робіт єдиного вступного іспиту у формі предметних тестів з англійської, іспанської, німецької та французької мов, своєчасного інформування учасників єдиного вступного іспиту про структуру, час виконання екзаменаційних робіт, кількість і форми завдань, уключених до екзаменаційних робіт, схеми нарахування балів за їх виконання НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додано:

1) Загальну характеристику екзаменаційної роботи єдиного вступного іспиту з англійської мови для вступу у 2021 році на другий (магістерський) рівень вищої освіти;

2) Загальну характеристику екзаменаційної роботи єдиного вступного іспиту з іспанської мови для вступу у 2021 році на другий (магістерський) рівень вищої освіти;

3) Загальну характеристику екзаменаційної роботи єдиного вступного іспиту з німецької мови для вступу у 2021 році на другий (магістерський) рівень вищої освіти;

4) Загальну характеристику екзаменаційної роботи єдиного вступного іспиту з французької мови для вступу у 2021 році на другий (магістерський) рівень вищої освіти.

2. Відділу змісту суспільно-гуманітарних навчальних предметів (Карпова С.) під час розроблення та конструювання екзаменаційних робіт єдиного вступного іспиту 2021 року у формі предметних тестів з англійської, іспанської, німецької та французької мов використовувати Загальні характеристики, затверджені відповідно до пункту 1 цього наказу.

3. Відділу інформації та комунікації з громадськістіо (Клименко І.) розмістити на офіційному вебсайті Українського центру оцінювання якості освіти Загальні характеристики, затверджені відповідно до пункту 1 цього наказу.

4. Контроль за виконанням пункту 2 цього наказу залишаю за собою.

5. Контроль за виконанням пункту 3 цього наказу покласти на заступника директора Вакуленко Т.

В. о. директора                                  Валерій Бойко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського центру оцінювання якості освіти
09.04.2021 року № 58

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО
ІСПИТУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВСТУПУ У 2021 РОЦІ НА ДРУГИЙ
(МАГІСТЕРСЬКИЙ) РІЗХЄНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти  (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року № 411.

Загальна кількість завдань тесту - 42.

На виконання тесту відведено 60 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Tasks 1-4) містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Частина «Використання мови» (Task 5 та Task 6) містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Тест містить завдання трьох форм:

1. Завдання на встановлення відповідності (Task 1: № 1-5, Task 3: № 11-16).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів / частин текстів з наведених варіантів; твердження / ситуації до оголошень / текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту встановив відповідність і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Task 2: № 6-10).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей В.

3. Завдання на заповнення пропусків у тексті (Task 4: № 17-22, Task 5: № 23-32, Task 6: № 33-42).

У завданнях запропоновано доповнити абзаци / речення в тексті реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

1. Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

3. Завдання па заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всізавдання тесту, - 42.

Заступник директора                                     Валерій Бойко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського центру оцінювання якості освіти
09.04.2021 року № 58

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО
ІСПИТУ З ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВСТУПУ У 2021 РОЦІ НА ДРУГИЙ
(МАГІСТЕРСЬКИЙ) РІЗЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти  (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року № 411.

Загальна кількість завдань тесту - 42.

На виконання тесту відведено 60 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Tareas 1-4) містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Частина «Використання мови» (Tarea 5 та Tareа 6) містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Тест містить завдання трьох форм:

1. Завдання на встановлення відповідності (Tarea 1: № 1-5, Tarea 3: № 11-16).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів / частин текстів з наведених варіантів; твердження / ситуації до оголошень / текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту встановив відповідність і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Tarea 2: № 6-10).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей В.

3. Завдання на заповнення пропусків у тексті (Tarea 4: № 17-22, Tarea 5: № 23-32, Tarea 6; № 33-42).

У завданнях запропоновано доповнити абзаци / речення в тексті реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

1. Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

3. Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 42.

Заступник директора                              Валерій Бойко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського центру оцінювання якості освіти
09.04.2021 року № 58

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО
ІСПИТУ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВСТУПУ У 2021 РОЦІ НА ДРУГИЙ
(МАГІСТЕРСЬКИЙ) РІВЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти  (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року № 411.

Загальна кількість завдань тесту - 42.

На виконання тесту відведено 60 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» (Aufgaben 1-4) містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Частина «Використання мови» (Aufgabe 5 та Aufgabe б) містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Тест містить завдання трьох форм:

1. Завдання на встановлення відповідності (Aufgabe 1: № 1-5, Aufgabe 3: № 11-16).

У завданнях запропоновано дібрати заголовки до текстів / частин текстів з наведених варіантів; твердження / ситуації до оголошень / текстів; запитання до відповідей або відповіді до запитань. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту встановив відповідність і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (Aufgabe 2: № 6-10). Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей В.

3. Завдання на заповнення пропусків у тексті (Aufgabe 4: № 17-22, Aufgabe 5: № 23-32, Aufgabe 6: № 33-42).

У завданнях запропоновано доповнити абзаци / речення в тексті реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

1. Завдання на встановлення відповідності оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал – за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

3. Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 42.

Заступник директора                              Валерій Бойко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Українського центру оцінювання якості освіти
09.04.2021 року № 58

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЄДИНОГО ВСТУПНОГО
ІСПИТУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВСТУПУ У 2921 РОЦІ НА ДРУГИЙ
(МАГІСТЕРСЬКИЙ) РІЗЕНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Зміст тесту визначено Програмою єдиного вступного іспиту з іноземних мов для вступу на навчання для здобуття ступеня магістра на основі здобутого ступеня вищої освіти  (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2019 року № 411.

Загальна кількість завдань тесту - 42.

На виконання тесту відведено 60 хвилин.

Тест має дві частини.

Частина «Читання» містить 22 завдання різних форм. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Частина «Використання мови» містить 20 завдань. Відповіді на ці завдання треба позначити в бланку відповідей В.

Тест містить завдання двох форм:

1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№ 1-16, 23-32, 33-42).

Завдання має основу та чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей В.

2. Завдання на заповнення пропусків у тексті (№ 17-22).

У завданнях запропоновано доповнити абзаци / речення в тексті реченнями / частинами речень, словосполученнями / словами з наведених варіантів. Завдання вважають виконаним, якщо учасник єдиного вступного іспиту вибрав і позначив варіант відповіді в бланку відповідей В.

Схеми нарахування балів за виконання завдань тесту:

1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

2. Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюють в 0 або 1 бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді на завдання не надано.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту, - 42.

Заступник директора                              Валерій Бойко

Освіта.ua
09.04.2021

Популярні новини
В Україні реорганізують мережу коледжів і підрозділів вишів МОН пропонує припинити діяльність відокремлених структурних підрозділів вишів
МОН підтримує скасування відстрочки для деяких студентів У МОН кажуть, що вступ до вишу не має бути формальністю для отримання дозволів
Бюджетне навчання у майбутньому стане грантовим Гранти на навчання не покриватимуть повну вартість здобуття освіти в університеті
В Україні зменшать навчальне навантаження на викладачів вишів У ВР зареєстрований законопроєкт, який зменшує навчальне навантаження працівників
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів