Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями

Постанова КМУ № 507 від 24.05.97 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 24 травня 1997 р. № 507

Втратила чинність згідно Постанови КМУ № 787 від 27.08.10 року

Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями

(Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки N 568 від 07.07.2004, N 893 від 01.12.2004, N 363 від 16.06.2005)

(Постанова втратила чинність в частині підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра на підставі Постанови КМ N 1719 від 13.12.2006)

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями (додається).

Міністерству освіти визначити в місячний термін порядок введення в дію цього переліку.

2. Установити, що зміни до затвердженого переліку вносяться Міністерством освіти за погодженням з Міністерством праці, Міністерством економіки та іншими заінтересованими центральними органами виконавчої влади після попереднього розгляду відповідних пропозицій у Кабінеті Міністрів України.

3. Міністерству освіти разом з Міністерством праці розробити до 30 липня 1997 р. перелік робітничих професій.

4. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 18 травня 1994 р. N 325 "Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій".

Прем'єр-міністр України       П.ЛАЗАРЕНКО

Завантажити: KMU_507_new.doc (200.50 Кб.)


24.05.1997

Популярні новини
Пільги та конкурси при вступі містять високі корупційні ризики  Справедливий доступ до вишів залишається однією з проблем, що пов'язана з корупційними ризиками
МОН планує удосконалювати цифрові іспити МОН планує удосконалити програмне забезпечення для проведення цифрових іспитів
Рейтинг вишів за результатами вступної кампанії 2022 року Опубліковано щорічний рейтинг закладів вищої освіти за результатами вступної кампанії 2022 року
У вишах лояльно ставляться до освітнього процесу, – ДСЯО Трохи більше ніж половина студентів і викладачів вважають рівень освітніх послуг досить сталим
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів