Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів

Наказ МОН № 553 від 24.07.2001 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

(До наказу внесені зміни згідно з наказом МОН №658 від 16.08.2004)


№553 від 24.07.2001


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 серпня 2001 р.
за №678/5869


Про затвердження Порядку державної атестації
загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних
навчальних закладів



На виконання Законів України "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про позашкільну освіту" з метою державного контролю за діяльністю навчальних закладів НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів (додається).

2. Департаменту розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти (Романенко В.П.), Державній інспекції навчальних закладів (Бурлаков О.М.) до 01.09.2001 розробити орієнтовні критерії оцінки діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

3. Уважати таким, що втратило чинність, Типове положення про атестацію середніх загальноосвітніх, позашкільних, дошкільних закладів освіти і закладів освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, затверджене наказом Міністерства освіти України від 05.03.96 № 66 [z0139-96] та зареєстроване Міністерством юстиції України від 26.03.96 № 139/1164.

4. Даний наказ та Порядок опублікувати в "Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України" та газеті "Освіта України".

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Огнев'юка В.О.

Міністр                               В.Г. Кремень

Нова редакція Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів затверджена згідно з Наказом МОН №658 від 16 серпня 2004 року


24.07.2001

Популярні новини
Більшість українців повідомили про зниження якості освіти Українці наголошують на зниженні якості освіти або неможливості отримати освітні послуги
Маємо створити умови для вільної роботи вчителів, – міністр МОН за міністра Оксена Лісового акцентуватиме свою увагу на зміні культури у школі
Уряд розпочне тотальну боротьбу з освітньою бюрократією Новий підхід до управління системою освіти стане ключовим вектором роботи уряду
Учителі не підтримують ідею додаткового навчального року Більшість освітян і батьків не схвалюють проведення додаткового навчального року
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів