Про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого- педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)» у 2012 - 2022 роках

Наказ МОН № 273 від 14.03.2023 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 273 від 14 березня 2023 року

Про завершення дослідно-експериментальної
роботи за темою «Науково-методичні засади
створення моделі комплексної психолого-
педагогічної та соціальної реабілітації й
інтеграції дітей із загальними розладами
розвитку (спектр аутизму)» у 2012 - 2022 роках

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.05.2012 № 564, наказу Міністерства освіти і науки України від 01.09.2016 № 1059 проводилася дослідно-експериментальна робота за темою «Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)» у 2012 - 2022 роках.

На підставі висновку науково-методичної комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України від 08 грудня 2022 року (протокол № 17), з урахуванням пункту 1 частини першої статті 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 22.12.2022 № 21/08-311 НАКАЗУЮ:

1. Затвердити звіт про завершення дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)» у 2012 - 2022 роках, що додається.

2. Дослідно-експериментальну роботу за темою «Науково-методичні засади створення моделі комплексної психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)» за 2012 - 2022 роки (далі - дослідно-експериментальна робота) вважати завершеною.

3. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» узагальнити досвід роботи закладів освіти, на базі яких проводилася дослідно-експериментальна робота, та забезпечити його оприлюднення у фахових друкованих виданнях, на офіційних вебсайтах Міністерства освіти і науки України, Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти».

4. Зняти статус експериментальних навчальних закладів всеукраїнського рівня та експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня із закладів освіти Львівської, Дніпропетровської, Полтавської, Рівненської областей та м. Києва, на базі яких проводилася дослідно-експериментальна робота.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Міністр                                          Сергій Шкарлет

Освіта.ua
14.03.2023

Популярні новини
Уряд відновив фінансування реформи НУШ Кошти скерують на обладнання, навчальну літературу та підвищення кваліфікації вчителів
Завдання НМТ з математики викликали труднощі у випускників У випускників шкіл виникли труднощі з розв’язування стандартних задач з математики
Оприлюднено рекомендації МОН з викладання шкільних предметів Документ містить рекомендації з викладання предметів та інтегрованих курсів за предметними галузями
Опубліковано рейтинг шкіл України 2023 року Щорічний рейтинг найкращих шкіл України за підсумками проведення НМТ у 2023 році
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів