Про завершення проведення І (організаційно-підготовчого) етапу експерименту за темою «Теоретико-методичні засади виховання  духовно-практичної позиції особистості здобувачів дошкільної та загальної середньої освіти» у листопаді 2021 - грудні 2022 років

Наказ МОН № 66 від 24.01.2023 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 66 від 24 січня 2023 року

Про завершення проведення І (організаційно-підготовчого)
етапу експерименту за темою
«Теоретико-методичні засади
виховання  духовно-практичної позиції особистості
здобувачів
дошкільної та загальної середньої освіти»
у листопаді 2021 - грудні 2022 років

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 листопада 2000 року № 522 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 2000 року за № 946/5167, наказу Міністерства освіти і науки України від 28.10.2021 № 1153 проводиться експеримент за темою «Теоретико-методичні засади виховання духовно-практичної позиції особистості здобувачів дошкільної та загальної середньої освіти» на базі закладів дошкільної та загальної середньої освіти Київської області на листопад 2021 - грудень 2026 роки.

На підставі висновку науково-методичної комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України від 08 грудня 2022 року (протокол № 17), з урахуванням пункту І частини першої статті 22 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та листа Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» від 09.12.2022 № 21/08-251 з метою продовження експерименту НАКАЗУЮ:

1. Затвердити як такі, що додаються:

1) звіт про завершення проведення І (організаційно-підготовчого) етапу експерименту за темою «Теоретико-методичні засади виховання духовно-практичної позиції особистості здобувачів дошкільної та загальної середньої освіти» на базі закладів дошкільної та загальної середньої освіти Київської області у листопаді 2021 - грудні 2022 років (далі - Експеримент);

2) програму проведення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу експерименту за темою «Теоретико-методичні засади виховання духовно-практичної позиції особистості здобувачів дошкільної та загальної середньої освіти» на базі закладів дошкільної та загальної середньої освіти Київської області на січень - грудень 2023 року.

2. Науково-методичній комісії з інноваційної діяльності сектору дошкільної, загальної середньої, професійної  (професійно-технічної), позашкільної освіти та виховання Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України (далі - Комісія):

1) заслухати у грудні 2023 року звіт про завершення проведення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу Експерименту (далі - звіт);

2) здійснити експертизу виконання програми проведення ІІ (концептуально-діагностичного) етапу Експерименту (далі - експертиза);

3) звіт та висновки експертизи подати до Міністерства освіти і науки України для прийняття відповідного рішення.

3. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) надавати організаційну та науково-методичну допомогу закладам дошкільної та загальної середньої освіти Київської області, які є учасниками Експерименту.

4. Комісії та Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Баженков Є.) забезпечити дотримання законодавства усіма суб'єктами інноваційної освітньої діяльності цього Експерименту під час його проведення.

5. Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації разом з відповідним інститутом післядипломної педагогічної освіти сприяти закладам дошкільної та загальної середньої освіти Київської області, на базі яких проводиться Експеримент, у забезпеченні необхідних умов для організації та проведення Експерименту.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Рогову В.

Міністр                                       Сергій Шкарлет

Освіта.ua
24.01.2023

Популярні новини
ДПА в 9 і 11 класах в 2024 році проводитись не буде Випускники 9 і 11 класу в наступному році не складатимуть державну підсумкову атестацію
П'ятикласники в 11 регіонах не отримали підручників з мови Процес доставлення в школи підручників, надрукованих за донорські кошти, дещо ускладнений
Уряд відновив фінансування реформи НУШ Кошти скерують на обладнання, навчальну літературу та підвищення кваліфікації вчителів
Завдання НМТ з математики викликали труднощі у випускників У випускників шкіл виникли труднощі з розв’язування стандартних задач з математики
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів