Щодо організації освітнього процесу в умовах пандемії

Лист МОН № 1/9-616 від 04.11.20 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-616 від 04 листопада 2020 року

Керівникам департаментів/управлінь
освіти і науки обласних, Київської
міської державних адміністрацій

Керівникам закладів освіти

Щодо організації освітнього процесу
в умовах пандемії СОVID-19

Шановні колеги!

Виклики, що постали перед освітніми системами усіх країн світу, в тому числі й України, зумовлені пандемією СОVID-19, вимагають від освітян, батьків та самих учнів і студентів оперативної реакції з метою забезпечення якісної освіти.

Вкотре висловлюю щиру вдячність учителям та всім працівникам закладів освіти за те, що вони, опинившись у березні 2020 року в надзвичайних умовах роботи, зуміли фактично з нуля напрацювати нові підходи до організації освітнього процесу.

У свою чергу Міністерством освіти і науки України з початку 2020/2021 навчального року вжито низку відповідних заходів:

  • внесено зміни до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти з метою о розширення можливостей організації дистанційного навчання;
  • ініційовано питання щодо перерозподілу понад 0,5 млрд грн для забезпечення дезінфікуючими засобами захисту учасників освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину (усі кошти вже надійшли до місцевих адміністрацій);
  • розпочато апробацію безкоштовного програмного забезпечення ведення шкільних е-щоденників і журналів у всіх регіонах України;
  • розробляються та удосконалюються підходи до безпечної роботи закладів освіти в умовах пандемії.

Переконаний, що успіх будь-якої справи залежить від взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу, вагома роль у реалізації якого належить батькам учнів, які сьогодні, перебуваючи в тісній комунікації з педагогами, підтримують мотивацію дітей до навчання.

Проте, останнім часом на телеефірах та в ході особистих зустрічей батьки учнів усе більше порушують питання щодо перенавантаження дітей, а саме: надмірної тривалості освітнього процесу в онлайн-режимі та великого й нескоординованого між учителями-предметниками обсягу домашніх завдань. На жаль, сьогодні діти часто позбавлені активного живого спілкування у стінах школи. Саме тому організація освітнього процесу із використанням «outdoor» активностей дуже вітається батьками.

Шановні керівники шкіл! Від вашого вміння чути учнів та їхніх батьків, від здатності забезпечити виконання карантинних рекомендацій та організувати процес навчання сьогодні залежить, з якими знаннями компетентностями та емоціями школярі завершать цей складний начальний рік.

Я щиро переконаний, що професіоналізм наших педагогічних працівників дозволить нам з гідністю пройти випробування пандемії та пом'якшити батьківську тривогу за здоров'я й психологічний комфорт дітей.

З повагою до Вас
Т. в. о. Міністра                                    Сергій Шкарлет

Освіта.ua
04.11.2020

Популярні новини
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
МОН пропонує школам провести урок про права дитини МОН та ЮНІСЕФ закликають учителів провести до 20 листопада урок про права дитини
Діти не будуть сідати за парти у 5 років, - Шкарлет За словами очільника МОН, п'ятирічні діти й діти у 6 років мають різний рівні розвитку
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Вчителька
Не зроблено головне, від чого залежить організація дистанційного навчання. Школи не забезпечено інтернетом та гаджетами Знову будемо сліпнути ми і учні від смартфонів, пересилити виконані завдання серед ночі.