Деякі питання проведення в 2019/2020 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту

Наказ МОН № 1332 від 23.10.2019 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1332 від 23 жовтня 2019 року

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
17 грудня 2019 р. за № 1247/34218

Деякі питання проведення
в 2019/2020 навчальному році
державної підсумкової атестації осіб,
які здобувають загальну середню освіту

Відповідно до статті 34 Закону України «Про загальну середню освіту», пунктів 4, 5 розділу I, пунктів 1, 2 розділу II Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу Міністерства освіти і науки України від 11 травня 2019 року № 635 «Деякі питання проведення в 2020 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 2019 року за № 578/33549,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити такі, що додаються:

1) Перелік навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття початкової освіти (у 4 класах закладів загальної середньої освіти);

2) Перелік навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття базової середньої освіти (у 9 класах закладів загальної середньої освіти);

3) Перелік навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти (профільної загальної середньої освіти).

2. Установити, що в 2019/2020 навчальному році державна підсумкова атестація осіб, які:

1) завершують здобуття початкової освіти, базової середньої освіти, проводиться в закладі освіти в письмовій формі;

2) завершують здобуття повної загальної середньої освіти (профільної середньої освіти) (далі - повної загальної середньої освіти), проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 січня 2017 року № 25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2017 року за № 118/29986 (крім випадків, зазначених у пунктах 6 - 11, 13 - 16, 18 розділу II Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року №1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за N 8/32979 (далі - Порядок атестації));

3) завершують здобуття повної загальної середньої освіти та зазначені в пунктах 6 - 11, 13 - 16, 18 розділу II Порядку атестації, проводиться в закладі освіти в письмовій формі;

4) завершують здобуття повної загальної середньої освіти та здобувають освіту мовами національних меншин чи корінних народів, з мови національних меншин чи корінних народів (за заявою одного з батьків або інших законних представників та за рішенням педагогічної ради) проводиться в закладі освіти в письмовій формі;

5) бажають скористатися правом повторного складання державної підсумкової атестації з української мови, та/або математики, та/або історії України, що передбачено пунктом 5 наказу Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, проводиться у формі зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 10 січня 2017 року № 25, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 січня 2017 року за № 118/29986.

3. Директорату дошкільної та шкільної освіти (Осмоловський А. О.) забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мандзій Л. С.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр       Г. Новосад

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
23 жовтня 2019 року № 1332

ПЕРЕЛІК
навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття початкової освіти (у 4 класах закладів загальної середньої освіти)

1. Українська мова (оцінювання результатів з української мови та читання).

2. Математика.

3. Мова національної меншини або мова корінного народу (у класах з навчанням або вивченням мови національної меншини чи корінного народу на підставі заяви одного з батьків або законних представників за рішенням педагогічної ради закладу освіти, затвердженим наказом керівника закладу освіти).

Генеральний директор директорату
дошкільної та шкільної освіти       А. Осмоловський

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
23 жовтня 2019 року № 1332

ПЕРЕЛІК
навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття базової середньої освіти (у 9 класах закладів загальної середньої освіти)

1. Українська мова.

2. Математика.

3. Один із навчальних предметів зі списку (за рішенням педагогічної ради закладу освіти, затвердженим наказом керівника закладу освіти):

1) біологія, всесвітня історія, географія, зарубіжна література, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова відповідно до освітньої програми закладу освіти), інформатика, історія України, основи правознавства, українська література, фізика, хімія - для учнів класів з українською мовою навчання, у яких не вивчається мова національної меншини чи корінного народу;

2) біологія, всесвітня історія, географія, література, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова відповідно до освітньої програми закладу освіти), інформатика, інтегрований курс "Література", історія України, мова національної меншини, мова корінного народу, основи правознавства, українська література, фізика, хімія - для учнів класів з навчанням або вивченням мови національної меншини.

Генеральний директор директорату
дошкільної та шкільної освіти       А. Осмоловський

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки України
23 жовтня 2019 року № 1332

ПЕРЕЛІК
навчальних предметів, із яких у 2019/2020 навчальному році проводиться державна підсумкова атестація осіб, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти (профільної середньої освіти)

1. Українська мова.

2. Історія України або математика (за вибором здобувача освіти*).

3. Один із навчальних предметів зі списку: історія України, математика, іноземна мова** (англійська, іспанська, німецька або французька мова), біологія, географія, фізика, хімія (за вибором здобувача освіти***).

4. Мова національної меншини чи корінного народу****.

____________

* Здобувачі освіти, які для проходження державної підсумкової атестації вибрали другим навчальним предметом історію України, можуть вибрати третім навчальним предметом математику і навпаки.

** Відповідно до освітньої програми закладу освіти.

*** Здобувачі освіти, які відповідно до освітньої програми закладу освіти вивчали навчальний предмет "Природничі науки", можуть вибрати один з таких навчальних предметів: біологія, географія, фізика, хімія.

**** Для здобувачів освіти, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти мовами національних меншин чи корінних народів (на підставі заяви одного з батьків або інших законних представників та за рішенням педагогічної ради).

Генеральний директор директорату
дошкільної та шкільної освіти       А. Осмоловський

Генеральний директор директорату
вищої освіти та освіти дорослих       О. Шаров

Генеральний директор директорату
професійної освіти       І. Шумік

Освіта.ua
23.10.2019

Популярні новини
П'ятикласники в 11 регіонах не отримали підручників з мови Процес доставлення в школи підручників, надрукованих за донорські кошти, дещо ускладнений
Уряд відновив фінансування реформи НУШ Кошти скерують на обладнання, навчальну літературу та підвищення кваліфікації вчителів
Завдання НМТ з математики викликали труднощі у випускників У випускників шкіл виникли труднощі з розв’язування стандартних задач з математики
Оприлюднено рекомендації МОН з викладання шкільних предметів Документ містить рекомендації з викладання предметів та інтегрованих курсів за предметними галузями
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Анатолій
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, чи встановлені якісь терміни по вибору третього предмету з ДПА в 9 класі. Мається на увазі проведення педради не пізніше як за якийсь час до проведення ДПА. Чи вправі вчитель відмовитися від вибору його предмету з ДПА, якщо цей вибір затягується і буде мало часу для підготовки до ДПА. Дякую.
Тетяна
Мене цікавить хто визначає, які будуть завдання для дпа в 9 клас, вчитель? Я вважала, що завдання формуються не в школі.
Олена
Добрий вечір! Дайте,будь ласка, силку на збірник диктантів для ДПА для 9 кл.Можливо,це буде торішній збірник?
Тетяна
Доброго дня. Обираючи третій предмет для ДПА 9-класникам, чи має педагогічна рада врахувати профіль класу та побажання батьків і дітей? 9 клас профільний математичний, як обирається третій екзамен?Які нормативні документи?
Наталя
Для Тетяна: Під час вибору третього предмета на ДПА в 9-му класі педрада школи обов’язково має враховувати побажання учнів. Це, зокрема, передбачають зміни до наказу МОН №59 «Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту».
Наталя
Обов’язкові предмети педради вибирати не можуть, але право вибору третьої дисципліни школа може залишити за собою. У цьому випадку вчителі мають орієнтуватися на побажання учнів та їх батьків, навіть якщо освітня установа дає поглиблені знання по абсолютно іншій науці.
Коментувати
Ольга
Обираючи третій предмет для ДПА 9-класникам, чи має педагогічна рада врахувати профіль класу та побажання батьків і дітей?
Ольга
Чи має бути врахований для обрання третього предмету ДПА профіль класу або побажання батьків і дітей?