МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№ 464 від 10 травня 2018 року
Про результати третього
(заключного) туру
всеукраїнського конкурсу
«Учитель року - 2018»
Відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.02.2018 № 156 «Пpo проведення третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018», 3a результатами оцінювання третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018» (далі - Конкурс) НАКАЗУЮ:
1. Затвердити списки, що додаються:
1) переможців Конкурсу;
2) лауреатів Конкурсу, які посіли другі місця;
3) лауреатів Конкурсу, які посіли треті місця.
2. Центральному оргкомітету Конкурсу внести колегії Міністерства освіти і науки України пропозиції щодо:
1) присвоєння переможцям Конкурсу почесного звання «Заслужений вчитель України»;
2) нагородження Почесною грамотою Кабінету Міністрів України лауреатів Конкурсу, які посіли другі місця;
3) нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України лауреатів Конкурсу, які посіли треті місця.
3. Департаменту кадрового забезпечення (Фурлет Н. Я.) підготувати клопотання щодо представлення до нагород переможців та лауреатів Конкурсу відповідно до рішення колегії Міністерства освіти і науки України.
4. Структурним підрозділам освіти і науки місцевих органів виконавчої влади рекомендувати атестаційним комісіям урахувати результати Конкурсу відповідно до п. 4.7 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06 жовтня 2010 р. № 930 (iз змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 р. за № 1255/18550.
5. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Спірін O. M.) забезпечити поширення досвіду роботи переможців та лауреатів Конкурсу;
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Тимчасово виконуючий
обов’язки міністра В. В. Ковтунець
Освіта.ua
10.05.2018
Facebook |
Twitter |