Людмила Булигіна: не «бідні діти», а треба було вчитись

Плачі щодо відсотку тих, хто не подолав поріг, бісять неймовірно, адже тест з математики елементарний

Людмила Булигіна: не «бідні діти», а треба було вчитись

Автор: Людмила Булигіна, учитель інформатики, Політехнічний ліцей НТУУ «КПІ».

Плачі ярославен щодо відсотку тих, хто не подолав поріг, бісять неймовірно.

1. Тест з математики елементарний.

2. Дистанційка- це «+», а не «–» для підготовки: часу більше, ресурсів повно, програма є, сиди і вчи.

Не можеш підготуватись сам до тесту з ЗНО – то тобі не потрібно вчитись далі. Ти не зможеш. Або твоє навчання – імітація в поганому виші, який треба переформатувати в ПТУ.

Ні, не «бідні діти», ні, не «ось ваша дистанційна».

Треба вчитись було.

У мене все на ранок. Листочок «вміння вчитись» зірвано тими, хто підготувався і склав на хороший бал.

І досить репетиторів, будь ласка.

Приводять не туди.

Репетиції – у театральному.

А «бідні дітки» за книжечки – і поїхали задачки розв'язувати.

Були на вихідних колишні учні, задавали питання: «А що, Скаанаві вже не розв’язують в школах?» Прізвища не знають, книжки не бачили. Бо «бідні діти».

Оригінал

Освіта.ua
18.06.2021

Популярні блоги
О. Сидоренко: як ставитись до репетиторів-двохсотбальників? Показником високої кваліфікації педагога є успішність його учнів, у тому числі за результатами ЗНО
Ігор Лікарчук: коли результати ЗНО не будуть зрадою Якість освіти – не у процесах та паперах, які потужно вивчає та аналізує ДСЯО укупі з експертами
Людмила Булигіна: не «бідні діти», а треба було вчитись Плачі щодо відсотку тих, хто не подолав поріг, бісять неймовірно, адже тест з математики елементарний
А. Ночкін: зраду щодо ЗНО з математики скасовано Збільшили процент тих, хто не подолав поріг, ті учні, які і не збирались користуватися цим результатом
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Про що ви!
Чому діти погано склали ЗНО? А для чого? Для чого вчитися?Мати знання? Гризти граніт науки? Ви багато бачили передач про розумних студентів, учителів, лікарів, інженерів? Ні? І я не бачив. Проте, бачу як співачка, яка нічого не знала в школі і, не склала ЗНО сьогодні гребе лопатою гроші на корпоративах. Бачу, як хлопець, який не вміє написати правильно своє прізвище, ім’я грає у збірній у футбол і отримує гонорар валютою. Скажіть, чи багато ви бачили шоу на ерудицію, передачі наукові? Я ні. Або співають, або готують, або несенітницю несуть на камери. Як і чим змотивувати учнів? Держава не мотивує, тато каже:"Я теж у школі погано вчився, але сьогодні власний бізнес маю" або"Диви, яка мама розумна, з медаллю закінчила школу, університет! А я, двійошник, спонсірую її" От коли держава зрозуміє, що потрібні країні розумні, тоді буде і рівень, а поки що манікюр, штукатурити, фарбувати, торгувати освіти не вимагає....
Вчителька
Для Про що ви!: Цілком згідний з Вами... Інший приклад. Цього року учні моєї школи брали участь у районному етапі учнівських олімпіад. Обласні олімпіади не проводились у зв’язку з карантином. Так районний відділ освіти навіть грамот не дав переможцям і призерам районної олімпіади. На запитання ,,Чому?" відповідь була,,Обласних олімпіад не проводилось, тому не даємо грамот за районні". Невже не знайшлось у місцевої влади якихось 5-10 гривень на просту грамоту для учня? Або...єдина учениця в районі здала іноземну мову на 200 балів. І ніде слова про це, ні в соцмережах, ні районній газеті ні на сайті районної освіи (тепер ОТГ). Бачила, що в Білій Церкві дівчинці, яка теж єдина в місті здала на 200 балів іноземну, міський голова вручив сертифікат на 10000 гривень. Невже не розуміють чиновники, яка це важка щоденна праця тої дитини дала такі плоди? Виходить нікому, крім тої дитини і її батьків це не потрібно.Ох як прикро ....
Про що ви!
Для Вчителька: от і я про це. Ніхто не популяризує знання. Я Вaм скажу більше. Районний рівень не допускає на конкурс вищого рівня, а ви з дитиною виборюєте призові місця в області, на Всеукраїнському рівні. район мовчить. Ні вчителю, ні дитині "Дякую" не скаже
ТТ
А Мала академія наук??? Це ще афера століття! Роботи пишуть вчителі заради грошей!
Коментувати
Ирина
Переглянути прохідні бали ЗНО на медичні спеціальності (медицина, стоматологія, педіатрія) у 2021 році. И уберите минимальные баллы по конкретным предметам. Напишите общий балл, например, не ниже 170. Читала о 175, но это уже слишком. И для учителей минимальный 170, или минимальный по предметам 150.
Ирина
Почему, если 130,150,150 можно поступать, а если 130,149,151 - нельзя поступать???? Почему на фармацию общий балл, на бюджет общий балл? А на медспециальности конкретный балл? Почему тогда украинский язык сделали ущербным, врачу можно быть безграмотным??? Напишите, каким должен быть общий балл на мед, например,170, ну никак не 175 и выше, и давайте поступать. И на пед. тоже сделайте 170 и выше, а то страшно будет ребенка в школу отдавать.
учитель
Для Ирина: ещё надо , чтобы перед мед./пед. ВУЗом претендент на поступление ОБЯЗАТЕЛЬНО проработал самым младшим мед./ пед. персоналом (санитаркой у "тяжелых" / помощником воспитателя в детском доме. Когда человек проходит эти "УНИВЕРСИТЕТЫ", то он точно понимает "МОЁ/НЕ МОЁ" и происходит "естественный отбор". А будет 175, 170 или 150? какая разница?! Вас понять наверное можно... но очень хочется , что бы хоть в этих двух профессиях было бы всё АБСОЛЮТНО ЧЕСТНО,ведь представители именно этих профессий отвечают за физическое и моральное здоровье целых стран... а насчёт грамотности... так любой человек должен быть грамотным, и это далеко не только обязанность школы.
Танаиса
И вообще было бы правильно, чтобы в 10-11 классах давали основы рабочих профессий, пусть при училищах, ПТУ. После окончания школы у ребенка была бы профессия - не поступил - работай). захочешь потом поступать - готовься. А с Вашим, Учитель, предложением согласна на 100%.
Коментувати
Лілія
Таким вчителям треба заборонити навчати дітей. Чому ви їх можете навчити, якщо сама по собі обмежена інтелектуально і морально? Шкода, що в кожній школі є такі індивідууми.
О! Згадалися
Це ще гарний результат, бо є вирогідність вгадати. У реальному дійстві майже відсотків 70 не вміють множити, а відсотків 50 не знають табличку множення взагалі в 9-му класі. Одиниці виміру-окрема "пісня". Але то не є проблема. Просто натиснули на гнійник і почало витікати, а от коли проведете загальний тест по всвм предметам от тоді і вибухне отой фурункул. Що в математиці, що в мові, що в інших предметах -суцільний провал. Тільки ніхто не бадає визнавати. Що робити? Зменшити навантаженність у навчальних програмах. Досить впихати невпихуємоє. Кожен вчитель вважає його прелмет найважливішим. Дурня! Залишіть Усі предмети як вони є за планом, а заберіть оту нікому не потрібну науковість із біології та географії, не намагайтеся робити алхіміків із усіх на зімії, не прагніть викозати поетів, журналівюстів на мові та літературі. Батькам посилити відповідальність на навчання, виховання дітей Покадіть дітям для чого навчатися. Не може манікюрщиця отримати так лікар
учитель
Для О! Згадалися: Вы абсолютно правы! А чтобы это исправить надо ВЕРНУТЬ в школы ( с 1 по 4 классы) арифметику, и убрать никому не нужные предметы( напр.:"я познаю мир..." и т.п.). Тогда знание таблицы умножения,умножение в столбик, деление чисел,обыкновенных и десятичных дробей, порядок математических действий не будет ВСЕЛЕНСКОЙ ПРОБЛЕМОЙ. Для тех, кто на 100% уверен, что математика в жизни ( в смысле:в быту) не пригодиться совсем:народ,( НА ВСКИДКУ!) когда вас обсчитывают в магазинах, на рынках , когда вы не можете рассчитать сколько стоит один блистер нужного лекарства,глядя на стоимость упаковки,количество рулонов обоев для ремонта квартиры...(?) ВЫ СЕБЯ ЧУВСТВУЕТЕ НОРМАЛЬНО?!
О! Здогадалися
Для учитель: Ви знову виділяєте значусть предмету! Предмети всі залишити, вони всі потрібні, немає важливих і другорядних. Школа у нас ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ. А от наповненість матпріалом обов’язково переглянути. Навіщо читати огдядово кільканадцять творів, якщо краще б менше, да нормально. Ви подивіться оту біологію курсу медуніверситету! Для чого! Так само географія, хімія, англійська, яку всі вчать, але ніхто не знає. Ну, і всім предмеиникам здавати щорічно ЗНО зі свого предмету, а тільки потім претендувати на посаду вчителя-предметника
Коментувати
Анна
Школу закінчила більше двадцяти років тому, математику тихо ненавиділа. Просто з цікавості вирішила пройти тест, щоб переконатись, чи справді там такий вселенський кошмар, як тут мамці плачуться. За дванадцять хвилин нашкрябала 129 балів. Звичайно, пропустила більшу частину, калькулятора в руках також не було, формулами не користувалася. Щоб поріг не перейти - це навіть я не знаю... Хіба що навмисно неправильні відповіді писати. Висновок - хтось фігнею в школі страждав, замість вчитися. І не треба про поганих вчителів - мені з математичками хронічно не щастило, але ж щось та лишалося в голові після домашніх завдань.
учитель
Для Анна: выводы напрашиваются сами:1) те , кто хотел знать, тот учился/трудился/старался и в итоге - знает всё, что надо знать не математику, даже если предмет трудно давался. 2) репетитор - это не панацея, даже если он очень грамотный, если ребёнок не учит/закрепляет дома полученные знания, а родители не контролируют этот процесс , эффект репетиторства = "0", и ещё, совет: никогда не нанимайте репетитором учителя своего ребёнка(99 из 100%: оценка будет - знаний не будет!) 3) проще всего в собственной лени и потребительстве из трёх участников образовательного процесса (ученик, родители, учителя) обвинить учителя.
Коментувати
Володимир
Ото ж.
Vladko
31%, це мало, 73% повірили в кінець бідності, ще й точно з 01.04!!! У правдивість жартів і будучи крадіями, що ними будуть правити чесно!!!
Алла
Хіба школі важко додатково працювати з учнями, які не гуманітарії або не математики? Я твердо переконана, щоб дотягнути учня до хороших знань і нормальної оцінки, треба докласти чималих зусиль. Але ж треба! Щоб було менше бидла! Ось для чого! Щоб ніхто не почував себе у нашій державі покинутим, непотрібним, рештою населення! І не треба мені тут хникати, що всі ми різні - хтось математик, а хтось гуманітарій. Все просто, але дуже складно. З гуманітаріями більше попрацювати над математичними, точними предметами. З математиками - над гуманітарними науками. Знаю, що ніхто не хоче цим займатись, тому що ніхто не знає, що буде завтра. Але ж це саме «завтра» - це наше майбутнє, це життя наших дітей, внуків. Навіщо багато говорити? Можу повторити: працювати з кожним учнем, щоб не було бидлом чи рештою, чи іншим. та знаю, що є інклюзивні, але ж це зовсім протилежне.
Эмилия
Для Алла: «Все просто, але дуже складно» «Можу повторити: працювати з кожним учнем, щоб не було бидлом чи рештою, чи іншим» Гарно формулюєте. Відразу видно освічену особу. Я в захваті від вашої логіки, виявляється школа дійсно спроможна покращити інтелект. Як ви досягнули такого рівня? Поділіться секретом успіху
399
Для Алла. Хіба школі важко додатково працювати з учнями? Працювати можна з тими учнями, котрі хочуть вчитися, але,на жаль, таких обмаль.
Вчитель
Для 399. Ціна питання? А, може як завжди, за добре слово??? Ви мабуть звикли, що вчителю зарплата не принципово, а час у нього не нормований!!!
Коментувати
Ірина
Пані Людмило, для вас особисто тест з математики легкий. Можливо. Але зверніть увагу, як Ви виклали, свої думки. У мене до Вас запитання: Чому ви так і не вивчили українську мову? Бо ті формулювання, якими написана ця стаття, це велика прикрість, і дійсно, що можуть вивчить учні з математики, якщо з ними спілкується учитель з такою культурою мовлення.
Мія
Ваш текст - типовий приклад того, як писати не треба, якщо не хочеш виставити себе дурним. Він вкрай жовчний і жорстокий. Звідки стільки ненависті до дітей? Не всім дається математика, та й навіщо вона потрібна тим же філологам або художникам ?! Так, в цьому році можна було її не здавати, але навряд-чи вас би хвилювали ці нюанси. Щось підказує мені, що якби здавали всі, то ваш текст все одно б тут був. Приберіть математику зі списку предметів, які треба обов’язково здати або вистачить скиглити через те, що дітям сумно від необхідності перездавати через рік. Ще репетиторів згадали. Шкода що не всі гроші у вашу кишеню ?;) Страшно за майбутнє дітей, з такими людьми в сфері освіти. Психологія що - не входила в список предметів вашого універу? Сенс так біситися через те, що діти засмучені через нездачі, так ще і радити їм взагалі після неї здатися? Це такі як ви - імітація на людину, яку треба перейменувати відповідно.
Мія
Зібралися в коментарях дорослі люди і сидять висміюють дітей. Дуже розумно
Ірина
А хто висміює дітей? Перездавати дітям не треба, вони й так підуть штани протирати в університети, де їм без початкової освіти видадуть дипломи. Дітям і батькам на цю нездачу глибоко начхати, це вони будуть булити розумних які здали, і булили в школі. Математику треба ввести в список предметів, які треба задавати всім з 8 класу щороку ЗНО, з рамками без шкільних вчителів. Хто відмовляється - без права на вищу освіту потім. Прохідний бал - це слабесенький рівень 1-5 класів, нездача одначає що діти після 5 класу брехали, байдикували в школі, а батьки нехтували вихованням, за що їх треба штрафувати як мінімум.
Коментувати
учитель
Стаж работы имею большой и считаю, что имею право написать следующее: начинала работать в селе-эти годы многому меня научили. Именно там усвоила две истины:первая -ТОТ, КТО ХОЧЕТ УЧИТЬСЯ И ПОЛУЧАТЬ ЗНАНИЯ,ТОТ УЧИТСЯ И ПОЛУЧАЕТ ЗНАНИЯ и вторая- УЧИТЕЛЬ- ЭТО НЕ ПРОФЕССИЯ, ЭТО ПРИЗВАНИЕ.Совсем не важно, где ЖИВЁТ РЕБЁНОК (в столице, областном центре, маленьком городке или селе) и СКОЛЬКО ЛЕТ УЧИТЕЛЮ,важно то, что РЕБЁНОК родителями приучен с детства к труду(/УЧЁБЕ), а УЧИТЕЛЬ, делает ВСЁ возможное И ЧУТЬ-ЧУТЬ БОЛЬШЕ, чтобы ребёнок УЧИЛСЯ, и учился С ЖЕЛАНИЕМ, УДОВОЛЬСТВИЕМ И БОЛЬШИМ ИНТЕРЕСОМ. Пусть будет ЗОЛОТОЙ И МУДРЕЙШИЙ УЧИТЕЛЬ + НЬЮТОН(в качестве репетитора):если ребёнок не ХОЧЕТ ТРУДИТСЯ/УЧИТЬСЯ И НИЧЕГО НЕ ДЕЛАЕТ ДОМА, ОБУЧИТЬ РЕБЁНКА НЕВОЗМОЖНО! Чтобы в итоге учёбы РЕБЁНОК ИМЕЛ ЗНАНИЯ трудиться в «поте лица» обязаны И РЕБЁНОК, И УЧИТЕЛЬ, И РОДИТЕЛИ.Только так! Думаю, всем надо ещё раз перечитать Закон про Освіту (ст. 50,52, 59).
Tet-a-tet
Для учитель: Ви праві на усі 100%.Біда у тому,що сучасні батьки стараються перекласти свій обов’язок турбуватися про дитину на учителя,уважаючи,що він є соціальною нянею, поки вони заробляють гроші. Такий собі подарунок від держави, але забули,що на дворі вже не СРСР, де людям вішали локшину на вуха,що держава може все. Дітей,здатних вчитися самостійно, природа видає біля 30%, ще 30% потребують участі і допомоги батьків,20% потребують нагайки, а 10% - природний брак,якби цинічно це не звучало. Тому школи мають бути різні і з різними завданнями,аби усім було комфортно.Бо якщо чобіт 40 розміру на ногу 45 ніколи не одягнеш,хіба що у казці про Попелюшку.
Avgusta
Хто винний, оберіть правильну відповідь: а) учні; б) батьки; в) вчителі; г) МОН. Жарт. Жарт? Обов’язок турбуватись про дитину не є тотожно рівний забезпеченню загальної освіти дитини відповідно до Закону про освіту. Батьки не можуть виконувати всі необхідні для цього функції. Вони мають турбуватися про розвиток дитини, допомагати дорослішати, але ж вони не можуть замінити собою всіх учителів з усіх предметів. Мотивація учня до навчання не є результатом тотального контролю з боку батьків, це ж мало б бути очевидним для людей з педагогічною освітою та досвідом. І ще одне запитання: хтось з присутніх вважає себе "природнім браком"?
Танаиса
Очень люблю свою профессию учителя, но пришлось уйти из лицея...родители обвиняли меня в том, что у детей плохие оценки по химии (7-10 баллов), что они не могут выучить материал!! А химики меня поймут, вспомните книги 11 класса четырехлетней давности, в котрых даже практически не было задач и уравнений!! Заработала несколько инсультов((( Ушла. Потом некоторые ученицы признались, что класс просто не хотел учить химию, потому-что она им не нужна. А родители-то у всех были крутые, во всем защищали своих детей, пытались меня сломать((( Ушла. Пришел новый учитель... знаний нет, как и нет хороших оценок. Просили - вернитесь. Люблю детей и люблю свою профессию. Занимаюсь дома. Получаю удовольствие. И даже совсем слабые дети начинают понимать химию и сдавать ЗНО.
Коментувати
Для гуманітаріїв і не тільки їх
Коли я вступав, на письмовому вступному іспиті з математики із 212 абітурієнтів 108 отримаоли оцінку "2", але це були їхні проблеми. Чому ж тепер ми маємо перейматися 31% тих, що виявилися нездатними набрати навіть 10 балів із 67 (а це менше 15% знань) на доволі елементарних завданнях з набором готових формул? Насправді, пороговий бал цього року мав би бути не нижче 17, і чхати на тих, зто не доклав зусиль, щоб його досягнути. Хочеш вчитися - працюй, а не хочеш - не скигли!
Людмила
Для Для гуманітаріїв і не тільки їх: 100% правда. Якщо батькам потрібна тільки оцінка, то ніякий вчитель не навчить, коли дитина не хоче нічого робити, щоб здобути знання. А заставити дитину вчитися треба було з початкової школи, а не купувати розв’язники! А завдання ЗНО цього року можна було здати і без репетиторів на нормальну оцінку, треба було тільки вчитись!
Коментувати
Правда
Вчитись потрібно було, а не плакати тепер в жилетку і звинувачувати вчителів! Не хочеш - є ПТУ, робітники ой, як потрібні! На всім же у вишах навчатися! Не можеш вчитися - плати репетиторам, якщо це допоможе, але вчись, не втикай!
Алла
Хіба школі важко додатково працювати з учнями, які не гуманітарії або не математики? Я твердо переконана, щоб дотягнути учня до хороших знань і нормальної оцінки, треба докласти чималих зусиль. Але ж треба! Щоб було менше бидла! Ось для чого! Щоб ніхто не почував себе у нашій державі покинутим, непотрібним, рештою населення! І не треба мені тут хникати, що всі ми різні - хтось математик, а хтось гуманітарій. Все просто, але дуже складно. З гуманітаріями більше попрацювати над математичними, точними предметами. З математиками - над гуманітарними науками. Знаю, що ніхто не хоче цим займатись, тому що ніхто не знає, що буде завтра. Але ж це саме «завтра» - це наше майбутнє, це життя наших дітей, внуків. Навіщо багато говорити? Можу повторити: працювати з кожним учнем, щоб не було бидлом чи рештою, чи іншим. та знаю, що є інклюзивні, але ж це зовсім протилежне.
Ірина
Для Алла: Оплатіть вчителям додаткову роботу, потрібно десь 20-30 тисяч гривень на учня, який сам нездатен набрати прохідний бал. Плюс психолога. З чого ви взяли що це неважко?
Коментувати
Ксения
Как человек, который писал этот тест, могу сказать, что здесь проблема не в обучении и не в учителях или детях. Тут проблема в идиотизме заданий. Вы дали формулы, молодцы. Дайте и такие задания, где эти формулы можно просто взять и применить, а не крутить по 150 раз. Дайте возможность детям, которым лишь бы проходной набрать, написать спокойно и без стрессов. Сделайте адекватные задания, чтобы их решили не только технари, но и гуманитарии. А уважаемая Людмила пусть не говорит о математике так, будто она её преподаёт. В информатике совсем другие формулы и прочее. Плюс, её высказывания напрямую можно приписать к буллингу. Очень “приятно” видеть такие посты на официальном сайте. Крутые у нас представители системы образования, которые неуважительно относятся к ученикам. Браво! И комментарии гневные тут тоже удаляются. Тоже браво! Так держать!
Валерия
Ничего подобного!!! Просто учительница ноль, оценки были хорошие,пока не кинулись в 10 классе. А 10-11 был репетитор 150 грн/час, который хвалил, говорил, что успеют нормально подготовиться. Занимались 3 раза в неделю. Ребенок всегда делал все, что задавал репетитор. Ни разу не было нарекания. И результат 130 баллов. Вопрос: что не так сделал ребенок и что не так сделали родители. В школе 5-9 д.з.делала сама, не списывала, просто объемы и уровень д.з. были мизерными, но мы этого тогда не понимали. И репетитора нашли вроде бы замечательного, а по факту-ноль. Отданные деньги и потерянное время.
Ірина
Для Валерия: 1) репетитор який може навчити і не ваш знайомий пожалів, це 450 грн/година 2) треба слідкувати в 1-5 класах, 10-11 пізно, допоможе тільки мотивованій дитині тільки репетитор досить високого класу, не класу 150 грн
Ирина
Для Ірина: ну да. 450грн/година. И ви кажете,що вчителі мало заробляють. 2 години вдень після уроків - 900, за тиждень 4500,за місяць 18000+ ще зарплата у школі, ось 28 точно буде. Бідні вчителі. Тільки вони не вчать нічого, хоч 150, хоч 450, хоч безкоштовно. Впевнена, що і за 450 не навчили б. Дитину мотивовану. Яка інші зно написала 175+
Олена
Цього річ готували двох дітей. Одержали 180,5 І 181 бал з укр мови і літ. Оплата - 100 і 150 грн за заняття. Рада за дітей, їхніх батьків і за себе.
Коментувати
НЕ математик
А що дивуватися? оті 30% здобувачів освіти просто сиділи на уроках, тупо втикали в телефон, заважали іншим працювати та вчителям давати знання , списували домашні та контрольні в однокласників та з інших джерел, всіма силами намагалися обдурити вчителя та показати, що вони щось знають. Вчитель ставив якісь 4-6 балів (в залежності від кількості списаного), бо вони голосно відкривали рота на вчителя, доводячи, що оцінка справедлива, підключали голосно кричащих батьків, та й адміністрація проти того, у кого багато оцінок початкового рівня. Отож навіщо вчителю тратити сили на таких учнів. Такі учні жодного дня не готувалися до ЗНО, не виконали ЖОДНОГО завдання минулих років. Під час дистанційного навчання не виходили на зв"язок, ще й багато хто обдурював батьків, що дистанційно нічого не проводиться. І чому дивуватися результатам. Це - закономірність. Просто отим 30% НІЧОГО БУЛО РОБИТИ В 10-11 класах.
Петро
Для НЕ математик: а в реальности - більш ніж 30%, а цим не пофартило.
Коментувати
Згідна
Щороку той самой стогін. Не набридло? Батьки прийміть підсумок. Поганий учитель? Де Ви були? Чому не вимагали зміни вчителя? Не проводилися уроки на дистанційному? Чому мовчали, не били в дзвони? Чому ніколи не взяли будь-який пробний тест із сайта,не примусили дитину розв’язати і побачити що дитина, знає? Не знає? Ідіть до школи, піднімайте питання викладання! Ні, всіх влаштовували гарні оцінки і байдикування. Завдання ЗНО в цьому році були елементарні. Немає Інтернету вдома, можливостей?не мовчіть, вимагайте. Якщо сьогодні провести такі ЗНО по всім предметам, то результат буде таким самим . Найперше ВСІ :вчителі, педпрацівники, батьків, діти! Перестаньте ділити предмети на потрібні та непотрібні. Ніхто не знає кому що знадобиться і коли. Перестаньте перед дітьми розповідати казочки про двійочника Васю, у якого на яхті відзначали зустріч випускників. Справжні відмінники, діти , які гарно навчалися реалізовують себе в житті і досягають успіхів
Шевчук
Точно!!! Ненавидіти дітей , цинічно ображати їх можуть тільки злі , обмежені люди... Хай чим довше і більше дітей вчаться, роботи ж немає?! А чого злі коментарі- бо бідні Вчителі, та не дітки ж винні!!! Винна не народна влада!!