![]() |
Спочатку потрібно відродити шкільну математику, а потім придумувати страшилки з контролем |
О. Князева: треба вирішити проблему математики в школі
Автор: Олена Князева, учитель-методист, кандидат педагогічних наук.
Ще до прийняття рішення про ЗНО з математики освітяни висловили своє бачення питання.
Для чого гратися в обговорення програми ЗНО з математики, якщо необхідно вирішити спочатку саму проблему шкільної математики.
Проблема є: відсутність сучасних, адаптованих до віку, програм, відсутність якісних підручників, дефіцит вчителів, низька мотивація учнів, нерозуміння батьками значення математичної освіти для всіх тощо.
Пройшло вже обговорення, чи потрібне поголовне ЗНО з математики після 11.
Висловилися: неприпустимо починати з контролю.
Чому МОН не звертає увагу, а продовжує гратися в псевдодемократію?
За логікою МОН, страх має спонукати до вивчення математики. І страх народить вчителів?
Ще раз:
- обов'язкове ЗНО з математики тільки після 9 класу;
- після 11 тільки для тих, хто йде далі в університет;
- спочатку відродити ШКІЛЬНУ математику, потім придумувати страшилки з контролем;
- програма залучення в школи здатних навчати математики;
- математику різного рівня мають вчити всі і у всіх класах.
Докладніше і обговорення тут.
Освіта.ua
06.08.2019