В. Круглов: спільне у видавців та директорів шкіл Європи

Західні видавці мають одну важливу роль - вони є тренерами у галузі освіти, багато працюють з учителями

В. Круглов: спільне у видавців та директорів шкіл Європи

Автор: Віктор Круглов, генеральний директор корпорації «Ранок».

У Любляні (Словенія) відбулася чергова конференція європейських видавців навчальної літератури, присвячена контент маркетингу. Цього разу розмова була зосереджена на взаєминах між школами та видавцями, обговорювали, як через інтелектуальний контент-маркетинг видавці можуть дістатися своєї цільової групи – учителів великих місцевих та невеликих сільських шкіл.

Чому саме контент-маркетинг став темою останньої зустрічі європейських видавців? Тому що сьогодні видавці, як і звичайні виробники товару, шукають шляхи взаємодії і контакту зі своїми споживачами. В європейських країнах вже стало практикою, коли видавці навчальної літератури проводять семінари та навчальні лекції саме для вчителів та освітян, де не тільки презентують свої новинки, але і докладно розповідають про методики і особливості викладання того чи іншого предмета. Видавці навчальної літератури насправді є найкращими помічниками Міністерства освіти, вони співпрацюють з урядом і за свій кошт розповсюджують та популяризують освіту та навчання.

Ми теж використовуємо європейський досвід, вже кілька років ми проводимо Інтерактивну школу творчого вчителя. У форматі вебінарів наші автори та викладачі розповідають про нові підручники та навчальні посібники, про те, як цікавіше провести урок, якими додатками можна скористатися, щоб діти вчилися з задоволенням. На жаль, за ці ініціативи ми часто отримуємо негативні відгуки, нас звинувачують в агресивному маркетингу, просуванні своєї продукції – українські чиновники досі не розуміють, що ми це робимо для того, щоб учителям було легше орієнтуватися в світі новинок навчальної літератури.

Виступали директори двох шкіл, найбільшої в Словенії і найменшої в Хорватії. Різниця між цими школами тільки в кількості учнів, а рівень навчання однаковий, дуже високий. Директори кажуть, що західні видавці дуже багато працюють з учителями, цікавляться їхніми потребами. Окрім публікації та просування підручників, вони мають одну важливу роль - вони є тренерами у галузі освіти. Вони мають відповідне уявлення про нові тенденції освіти в усьому світі. Вони працюють разом з викладачами як автори, рецензенти та оцінювачі. У певному сенсі видавці, студенти та викладачі створюють спільне майбутнє освіти.

Освіта.ua
24.09.2018

Популярні блоги
Д. Семьонов: чи вбиває безкоштовність освіти її розвиток? Кожна інвестована в навчання гривня – це не лише користь для себе, ці гроші рухають галузь загалом
Роксана Харчук: боротьба за ЗНО з літератури необхідна Хай закриваються непотрібні псевдоуніверситети, а ЗНО – це єдиний рятунок української освіти
І. Лікарчук: паперовий чи електронний журнал? Що зміниться в шкільній освіті (маю на увазі її результативність) від появи електронного журналу?
О.Мірошниченко: для чого потрібні підручники? Талановиті педагоги не потребують підручника, бо знають предмет і прагнуть викладати своїми словами
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Володимир
От і працюйте агресивно та креативно.