В. Бахрушин: про показові приклади тестів ЗНО

Декілька показових прикладів лише з кількох тестів, які свідчать, що проблеми є не лише з математикою

В. Бахрушин: про показові приклади тестів ЗНО

Автор: Володимир Бахрушин, головний експерт групи «Освіта» Реанімаційного пакету реформ.

Останнім часом багато коментарів з приводу результатів цьогорічного ЗНО. Але переважно вони стосуються лише одного з прикладів, який навів директор УЦОЯО Вадим Карандій на презентації звіту. Тому додам ще декілька показових прикладів лише з декількох тестів, які свідчать, що проблеми є не лише з математикою, та ілюструють необхідність термінових комплексних заходів із забезпечення якості нашої освіти:

  • Понад 65% учасників тестування з української мови та літератури не побачили лексичну помилку у словосполученні «на наступній неділі»;
  • Майже всі учасники тестування визначали, у якому з наведених слів (позначка, центнер, довідник, каталог) наголос падає на другий склад, методом сліпого вгадування. Більшість (37,6%) віддала перевагу слову «центнер»;
  • 48% учасників тестування з математики не змогли скоротити дроб (2а +2)/2;
  • Майже 69% учасників не змогли знайти найбільше значення функції за наведеним графіком;
  • Майже 69% учасників тесту з географії не змогли відрізнити картосхему з басейнами річок від картосхем з їх долинами та типами живлення, а також з густотою річкової мережі;
  • 56% учасників не знають, що сила вітру залежить від різниці атмосферного тиску, а не від інших зазначених факторів;
  • Понад 30% учасників тестування розташували Гвінейську затоку у Тихому океані;
  • Понад 19% учасників тестування вважають, що айсберги можуть рухатися материковою частиною Антактиди;
  • Майже 30% учасників тестування вважають, що Україна є федерацією, конфедерацією або союзною державою;
  • Майже 63% учасників тестування вважають, що відмінності між сумарною кількістю сонячної радіації між західними та східними областями України зумовлені не кількістю хмарних днів, а відмінностями кутів падіння сонячного проміння, тривалості світлового дня чи запиленості атмосфери.

Оригінал

Освіта.ua
20.08.2018

Популярні блоги
І. Лікарчук: кому і для чого потрібні вимірювання? Кожен учитель без дорогезного загальнонаціонального вимірювання знає, які прогалини в знаннях мають учні
В. Онацький: що робити з учителями-пенсіонерами Якщо вчитель досяг пенсійного віку, то це зовсім не означає, що він перестав бути сучасним
О. Істер: пошук оптимального формату НМТ–2023 Обов'язковим для випускників має бути тестування і з історії України, і з математики
Олександр Мірошниченко: навчання – це не тортури В Україні дитина без таланту до математики повноцінною людиною не вважається
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Юрій
Навели 6 прикладів по Географії. Прохідний бал по ГЕО 27 балів. Найвищий. А де недоліки з ІНШИХ предметів?
serj
Та це ще огого
Володимир
А коли виявляється, що 10-класники не знають, що таке паралелі і меридіани, то стає сумненько...