В. Співаковський: математика і логіка не завжди друзі

Розвитку інтелекту сприяють кейси, квести, багатопараметричні практичні завдання

В. Співаковський: математика і логіка не завжди друзі

Автор: Володимир Співаковський, президент корпорації «Гранд».

Вы будете крайне удивлены, но задачки по алгебре не воспитывают логического мышления, а воспитывают лишь умение решать задачки по алгебре.

Умение играть в шахматы не воспитывает умения просчитывать многовариантные ситуации в жизни и бизнесе, а воспитывает только навыки игры в шахматы.

Таблица умножения не развивает умственные способности, а позволяет иногда посчитать простые числа в уме, и то – ненадежно.

На самом деле, я думаю, что интеллект развивается совсем от других умений, и особенно от их взаимосвязей.

Этому способствуют кейсы, квесты, многопараметрические задачи на неоднозначные результаты на каждом уровне, и обязательно имеющие применение в жизненной практике.

И в каждом случае должны быть задействованы и правое и левое полушария одновременно.

Тогда развивается ассоциативная память и системное мышление.

Оригінал

Освіта.ua
10.03.2017

Популярні блоги
Олег Фасоля: на скільки ж зросла зарплата вчителя? Держава не може забезпечити рівень зарплати, який має відповідати статусу педагога в суспільстві
О. Костюк: Польщі потрібні таланти, а Україні – ні? Система вищої освіти України приречена продукувати масовий освітній продукт, а не унікальний
І. Лікарчук: вчитися мають ті, хто хоче здобути освіту Повна загальна середня освіта повинна бути не обов’язковою, а загальнодоступною
Д. Ламза: ніхто не хоче йти в освіту або школа без учителів Від Кабінету Міністрів немає жодних дій щодо підвищення значимості професії вчителя
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Ксена
Стаття-цілковита дурня, без логіки . Як би пан Співаковський знав елементи тої математичної логіки, що з хибного твердження випливає або істине, або хибне, то не писав цю дурнувату статтю. Фу, некомпетентний чоловік.
vladko
Не сперечайтесь, подивіться хто при владі був в СРСР (за спеціалізацією) і хто в світі і зрозумієте, що вміння папуги копіювати голос людини не робить його людиною
Volodymyr Kolisnychenko
Просто жалюгідна стаття. Чимось нагадує мені цитату "великого" російського міністра освіти Андрія Фурсенка "... высшая математика убивает креативность". Я згоден з тим, що для того, щоб знайти щось нове варто вийти за рамки існуючого, однак для початку ці рамки потрібно усвідомити. "Математика навчає точності думки, підкоренню ло­гіці доведень, поняттю строго обґрунтованої істини, а все ж формує особистість, мабуть, більше, ніж музика" О.Д.Александров.
спец
Це про яку логіку тут втирають? А хіба цей пан нічого не чув про математичну логіку? Особливо дивує про " задачки по алгебре". Коли дитина розв’язує задачу, то вона будує математичну модель. А побудова моделі - не проста річ. І в тій же самій алгебрі завдання з параметрами - полігон для розвитку дослідницької діяльності і розвитку логічного мислення. Накінець, видайте, пане-блогер, збірники завдань, де було б вказано, яка задача для задіяння лівої півкулі, яка для - правої, яка для - обох півкуль, а яка без обох.
микола кучевський
А як Ви пояснити, що в країнах з високим рівнем математичних досліджень і стану математичної освіти - найвищий розвиток економіки і рівень життя? На жаль Україна не належить ні до перших, ні до других.
Михайло Чиж
Подивіться задачі з алгебри, геометрії, фізики: суцільне "применение в жизненной практике". Починаючи від синусів, продовжуючи інтегралами і закінчуючи атомною фізикою. Сюди можна додати ще неорганічну та органічну хімію, що має "применение" на кожній кухні.... А розумові здібності людини розвиває вивчення напам’ять будь-якої інформації: від віршика на ранок в дитячий садочок чи домашньої адреси до теорем з вищої математики. А таблицю множення поки не вивчиш напам’ять - ніякого "розуміння" не прийде!
Tet-a-tet
Ви забули, п. Співаковський, що асоціативна пам*ять та системне мислення розвиваються у різних людей по-різному, особливо у часовому вимірі. Подивіться, як впливає на психіку дітей гормональний розвиток. До 9 класу хлопець як мізинчик, а потім різко раз і став високим легінем. То пищав дівчачим голоском, то раптом заговорив басом, щей пушок з*явився під носом. У декого цей процес затягується аж до 20 років, яке ж там системне мислення, коли на тебе навіть дівчата дивляться звисока. Моя колега була вражена від стажування у Німеччині. Такого масового захоплення спортом серед хлопців вона ніколи не бачила у житті. Бути струнким, підтягнутим, з гарною поставою у них є престижно. Але вони не тільки культивують здоровий спосіб життя, вони ще й роблять багато для цього. А в здоровому тілі розвинеться і добра пам*ять, і мислення, і інтелект. У Вашій корпорації над цим не замислювалися?
Nedolya
Зате спорт і вправи стимулюють розвиток мозку - ось чому всі спортсмени такі розумні - багато кандидатів та докторів наук. Тому краще розвивати цей напрямок. А щоб шахи дозволяли прораховувати багатоваріантні ситуації, їх потрібно зробити трошки важчими - так на пуди на два - тоді логіка стане кращою, а думки яснішими.
гість
Ми зовсім нездивовані, читаючі ваші опуси.))))