Студенти надають перевагу цифровому формату отримання інформації, - результати дослідження

Опубліковані результати дослідження, метою якого було вивчення популярності використання комп'ютерів і інших цифрових пристроїв в навчальному процесі

Студенти надають перевагу цифровому формату отримання інформації, - результати дослідження

Результати дослідження, яке було проведено компанією Appleton Mayer шляхом опитування студентів Польщі, Чехії, Румунії, Угорщини та України показали, що настільні комп'ютери в цілому поки зберігають лідерство серед цифрових пристроїв, що використовуються студентами в навчальному процесі.

Середня частка використання настільних комп'ютерів знаходиться на рівні 86%, найчастіше їх використовують студенти Румунії (96%), України (90%) та Угорщини (88%).

Найбільш "мобільними" є студенти з Польщі та Чехії. Саме в цих країнах студенти все більше віддають перевагу мобільним цифровим пристроям - лептопам, планшетним ПК, електронним книгам, смартфонам та комунікаторам.

Найпопулярнішим планшетним ПК серед опитаних східноєвропейських студентів є iPad - 85% студентів віддають перевагу саме цьому планшету від компанії Apple. Найбільше iPad популярний серед українських (91%) і румунських (90%) студентів.

Серед основних цілей використання цифрових пристроїв, названих респондентами, виявилися: спілкування (93%), пошук інформації (92%), набір текстів (88%), відтворення відео-та аудіоматеріалів (84%), відвідування соціальних мереж і блогів (83% ), читання (66%).

При підготовці до лекцій, семінарів та іспитів, східноєвропейські студенти воліють користуватися цифровими "носіями" інформації (електронні книги, лекції, навчальні матеріали, мультимедійні енциклопедії і т.д.) - в середньому 76% студентів обирають саме цифровий формат отримання інформації.

Найбільше традиційними "носіями" інформації (підручники, монографії, друковані періодичні видання) користуються студенти з Румунії (38%) і України (30%). Цифрові "носії" активно використовують студенти Польщі (85%), Чехії (85%) та Угорщини (77%).

Більше 8% опитаних студентів заявили, що мають досвід використання системи дистанційної (онлайн) освіти. Найбільше таких студентів виявилося в Польщі (13%), Чехії (13%) та Угорщині (10%).

Серед основних переваг, отриманих від використання інформаційних технологій у навчальному процесі, студенти назвали: економію часу (86%), краще засвоєння інформації, представленої в "цифровому форматі" (77%), необмежені можливості для спілкування з викладачами, однокурсниками, студентами з інших вузів та країн (74%), свободу дій (34%), свободу вибору (31%), економію грошей (21%).

В рамках дослідження "Освіта у Східній Європі: як студенти використовують сучасні інформаційні технології" було проведено опитування 10 000 студентів вищих навчальних закладів у Польщі, Чехії, Румунії, Угорщині та Україні (по 2 000 осіб у кожній з країн). Опитування проводилося Appleton Mayer з 19 вересня до 7 жовтня 2011 року.

Освіта.ua
12.10.2011

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів