![]() |
Народний депутат від Партії Регіонів Максим Луцький висловив думку про наслідки впровадження ЗНО та підвищення статусу шкільного атестату при вступі до вузів |
Виключно ЗНО не дає об’єктивної картини знань абітурієнтів, - М.Луцький
Зокрема, народний депутат, перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти та науки Максим Луцький назвав безпідставними заяви про те, що підвищення статусу атестату про отримання повної середньої освіти знову поверне корупцію в шкільні заклади.
За словами Луцького, виключно тестування не дає об’єктивного оцінювання знань учнів та абітурієнтів.
"До чого призвело ЗНО – до того, що середні школи зосереджували увагу учнів тільки на тестуванні, а реального всебічного навчання дитина не отримувала", - наголосив парламентар.
Він зауважив, що головним показником того, чи адекватно тестування виявило знання учнів, є результати першої складеної ними сесії.
"Зазвичай кількість неатестованих збільшується вдвічі-втричі", - додав народний депутат.
Депутат переконаний, що підвищення ролі атестату повернуло авторитет і середній освіті, і вчителям.
"Ми надали атестату про закінчення середньої школи 200 балів у порівнянні з 12, що були. Чи впливали ці 12 балів на вступ дитини до навчального закладу? Звичайно, ні", - зазначив він.
Народний депутат не виключив, що навіть якщо допустити, що деякі вчителі будуть вдаватися до завищення оцінок в атестатах учням, то це будуть поодинокі випадки.
"Можливі поодинокі випадки. Я впевнений, що про жодний системний характер не йтиметься. Це буде мізер, що на загальну картину не впливатиме", - зауважив Максим Луцький.
Освіта.ua
19.01.2011