У статті авторка наголошує, що вчитель, який викладає в українській школі, має враховувати психологічні закономірності засвоєння російської мови в умовах двомовності та лігводидактичні умови вивчення підметів. Тематичний матеріал проаналізовано з огляду на транспозиції та інтерференції української та російської мов

Изучение имени существительного в условиях украинско-русского двуязычия. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Андрейчикова Лілія Миколаївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
18.11.2011

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...