Рейтинг
11

Розробка уроку російської мови. Мета – дати поняття до теми; організувати роботу учнів щодо застосування набутих знань на практиці; сприяти розвитку зацікавленості предметом шляхом використання інформаційних технологій; розвивати образне мислення учнів дією музичних і художніх творів

Понятие об обособлении. Обособленные второстепенные члены, их роль в предложении. Розробка уроку російської мови (Рос. мова)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Цели:

  • дать понятие об обособлении;
  • научить выделять те второстепенные члены, которые несут большую смысловую нагрузку;
  • научить определять значения обособленных членов;
  • восстановить в памяти учащихся правила расстановки знаков препинания при причастных и деепричастных оборотах;
  • организовать деятельность учащихся по применению знаний, умений, навыков по теме;
  • содействовать развитию интереса к предмету путем использования информационных технологий на уроке;
  • развивать образное мышление обучающихся посредством музыкальных и художественных произведений;
  • способствовать развитию коммуникативных навыков обучающихся;
  • воспитывать стремление к рефлексии;
  • воспитывать любовь и уважение к русскому языку.

Автор: Дмитраш Ю. Є., учитель російської мови та літератури Макіївська школа № 34 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.11.2010

Популярні новини
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!