У статті авторка наголошує, що особистісно зорієнтована освіта відбудеться лише за умов особистісно зорієнтованого управління. Інноваційний підхід до управління вимагає наявність такої управлінської системи, яка була би безпосередньо спрямована на розвиток особистості

Психолого-педагогічний супровід процесу самореалізації особистості вчителя в навчально-виховному процесі

Оцініть публікацію
 

Автор: Малик Надія Петрівна
Посада: заступник директора.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.10.2011

Популярні новини
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Загрузка...