Рейтинг
10
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка наголошує, що сутність проблемного навчання полягає в стимулюванні пошукової роботи учнів, яка розвиває їхні розумові здібності, мислення, виховує активність, самостійність, креативність

Методична розробка "Проблемне навчання на уроках правознавства"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Пирогова Юлія Валеріївна
Посада: викладач історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.11.2019

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...