Рейтинг
5
Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка наголошує, що сутність проблемного навчання полягає в стимулюванні пошукової роботи учнів, яка розвиває їхні розумові здібності, мислення, виховує активність, самостійність, креативність

Методична розробка "Проблемне навчання на уроках правознавства"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Пирогова Юлія Валеріївна
Посада: викладач історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.11.2019

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!