![]() |
Рейтинг
14 |
Розробка підсумково-узагальнюючого уроку-змагання, де клас розподіляється на дві команди - "теоретиків" і "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання ("Домашнє завдання", "Експериментальний", "Фізики-лірики", "Друге дихання", "Конкурс капітанів") призначаються учні-асистенти |
Розробка уроку-змагання "Початкові відомості про будову речовини"
Мета: закріпити поняття: фізичне тіло, речовина, явище, молекула, дифузія; пригадати властивості речовини у різних агрегатних станах; розвивати навички лабораторного та демонстраційного експерименту; розвивати вміння аналізувати побачене, робити висновки та узагальнення; розвивати логічне мислення і зв’язне мовлення, формувати світогляд учнів; виховувати інтерес до предмета та вміння співпрацювати через розв’язання нетрадиційних завдань і повідомлення цікавих відомостей з історії фізики.
Тип уроку: підсумково-узагальнюючий урок.
Обладнання: одноразові шприци, вода, папір, просочений парафіном; тягарці, картопля, буряк, перманганат калію, розчин нашатирю або парфуми, мензурки, магнітофон та касети із записами.
Методичні поради: клас ділиться на дві команди: "теоретиків" та "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання призначаються асистенти.
Автор: Руденко С. В., учитель фізики, Житомирська школа № 5.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
02.03.2010