Рейтинг
14

Розробка підсумково-узагальнюючого уроку-змагання, де клас розподіляється на дві команди - "теоретиків" і "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання ("Домашнє завдання", "Експериментальний", "Фізики-лірики", "Друге дихання", "Конкурс капітанів") призначаються учні-асистенти

Розробка уроку-змагання "Початкові відомості про будову речовини"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета: закріпити поняття: фізичне тіло, речовина, явище, молекула, дифузія; пригадати властивості речовини у різних агрегатних станах; розвивати навички лабораторного та демонстраційного експерименту; розвивати вміння аналізувати побачене, робити висновки та узагальнення; розвивати логічне мислення і зв’язне мовлення, формувати світогляд учнів; виховувати інтерес до предмета та вміння співпрацювати через розв’язання нетрадиційних завдань і повідомлення цікавих відомостей з історії фізики.

Тип уроку: підсумково-узагальнюючий урок.

Обладнання: одноразові шприци, вода, папір, просочений парафіном; тягарці, картопля, буряк, перманганат калію, розчин нашатирю або парфуми, мензурки, магнітофон та касети із записами.

Методичні поради: клас ділиться на дві команди: "теоретиків" та "практиків". Для оцінювання результатів кожного туру змагання призначаються асистенти.

Автор: Руденко С. В., учитель фізики, Житомирська школа № 5.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.03.2010

Популярні новини
25 січня скасовуються додаткові обмеження для закладів освіти Водночас в Україні буде продовжена дія вже звичних карантинних обмежень
Уряд ухвалив постанову про збільшення зарплат освітян Кабінет Міністрів затвердив нову тарифну сітку для зарплат працівників бюджетних установ
Цього року учні 9-х класів складатимуть ДПА Інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів є недостовірною
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Загрузка...