Рейтинг
5

Розв’язуючи задачі та вправи, учні можуть закріпити свої знання та набути певних навичок. Однак більшість таких задач, на жаль, потребує формального розв’язування, що з часом спричиняє зниження інтересу до вивчення фізики. "Як запобігти цьому? Є різні шляхи розвитку пізнавального інтересу учнів. Покажемо кілька з них на прикладах розв’язування задач із різних розділів фізики", ‑ пояснює автор матеріалів

Використання блок-схем при розв’язуванні задач із фізики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Відомо, що важливим засобом формування інтелектуально розвиненої особистості є творчі задачі. Це неординарні задачі, в яких сформульовано певну вимогу, що виконується на основі знання фізичних законів, але відсутні прямі чи непрямі вказівки на ті фізичні явища, закономірностями яких слід скористатися для розв’язування цих задач.

Автор: Гаразд М. С., учитель фізики, Долинський природничо-математичний ліцей Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.10.2010

Популярні новини
Учні та вчителі проходитимуть температурний скринінг При температурі тіла 37,2 і вище працівники шкіл та учні не будуть допущенні до шкіл
В Україні невисокий рівень викладання української, - омбудсмен Одним із показників рівня викладання мови є результати державної підсумкової атестації
Протоколи роботи шкіл оприлюднять найближчим часом Протоколи визначать умови, за яких навчання відбуватиметься у звичайному або дистанційному режимі
Діти 1 вересня підуть до школи, - Ляшко Школам можливо доведеться обмежувати одночасне перебування дітей в класах
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!