Рейтинг
52

Розробка нестандартного уроку природознавства у 3 класі з курсу "Я і Україна". Мета ‑ формувати у дітей нові поняття із теми; виховувати естетичні почуття та дбайливе ставлення до природи; навчити класифікувати предмети

Розробка уроку з природознавства "Ліс. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Хвойні й листяні ліси". 3 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 13 оцінок.

Мета:

  • формування у дітей поняття "ліс", "листяні ліси", "хвойні ліси", "мішані ліси", "дерева", "кущі", "трав’янисті рослини";
  • збагачувати знання учнів про рослинність лісу своєї місцевості;
  • виховувати естетичні почуття і дбайливе ставлення до природи;
  • навчити класифікувати предмети.

Обладнання:

  • картини лісу;
  • гербарій, роботи із засушених рослин і квітів;
  • ілюстрації;
  • виставка книг про рослини.

Автор: Бадовська В. С., учитель початкових класів, Маньківська школа № 1 Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.09.2010

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...