Вибір редакції

У статті розглянуто проблеми модернізації навчального процесу на уроках української літератури засобами інтерактивних технологій. Висвітлено питання активізації пізнавальної діяльності, що дає змогу уникати шаблонів і працювати творчо як на етапі вивчення нового матеріалу із творчості письменника, так і на етапі закріплення й контролю.

Художнє слово І. Котляревського крізь призму сучасних інтерактивних технологій

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Свєтлична Алла Володимирівна, вчитель української мови та літератури
  • Ісаєнко Любов Олексіївна, вчитель української мови та літератури

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.05.2020

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...