![]() |
Рейтинг
32 |
Урок за чинною навчальною програмою загальноосвітньої школи організовано з використанням інтерактивних методик навчання: "Мікрофон" (за технологією колективно-групового навчання), гра "Знайди зайве" (за технологією ситуативного моделювання) |
Урок "Активні і пасивні дієприкметники. Їх творення"
Мета:
- поглибити знання учнів про дієприкметники, пояснити відмінність між активними й пасивними дієприкметниками, правила їх творення;
- формувати вміння розрізняти активні і пасивні дієприкметники, утворювати їх, правильно писати дієприкметникові суфікси; виховувати всебічно розвинену, моральну особистість;
- сприяти розвитку логічного мислення, творчої уяви, культури усного та письмового мовлення.
Тип: урок вивчення нового навчального матеріалу.
Обладнання: таблиця "Творення дієприкметників активного і пасивного стану", дидактичний матеріал, роздавальні картки.
Автор: Касим О.С., учитель української мови та літератури, Долинський природничо-математичний ліцей, Івано-Франківська обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів 5-6-х класів на уроках української мови через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій
- ▶ Збірник диктантів і переказів з української мови з теми "Національне розмаїття Миколаївщини".
- ▶ Організаційний момент на уроці української мови та літератури: теорія, практика, інновації
- ▶ Підготовка до ЗНО. Вимоги до монологічного висловлювання. Тренувальні вправи
Facebook
Twitter
Освіта.ua
01.01.2010