Рейтинг
18

План-конспект уроку, мета якого - активізувати, узагальнити й систематизувати знання про слово як предмет вивчення лексикології, його лексичне значення, про синоніми, антоніми, пароніми, фразеологію; сформувати уявлення про лексико-стилістичні синоніми та їх види; збагачувати словниковий запас; розвивати культуру мовлення, усне та писемне мовлення; виховувати повагу до рідної мови

Розробка уроку «Стилістичні засоби лексикології та фразеології. Слово і його лексичне значення. Лексико-стилістичні синоніми. Антоніми. Пароніми. Основні групи фразеологізмів» з української мови в 10-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Рязанцева Марина Олександрівна
Посада: викладач.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.02.2016

Популярні новини
У МОН розробили новий порядок проведення аудиту шкіл МОН має намір внести зміни до Порядку проведення аудиту закладів середньої освіти
МОН прагне розвивати громадянську освіту, - Шкарлет Міносвіти має на меті популяризувати середовищну модель громадянської освіти
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!