Рейтинг
8

Розробка вивчення навчальної теми в модульній системі організації навчального процесу: Модуль 1. Загальна характеристика прикметника. Модуль 2. Семантичні групи прикметників. Модуль 3. Відмінювання прикметників. Модуль 4. Правопис прикметників

Модульно-блочне вивчення прикметника

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Бондаренко Анжеліка Юріївна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.06.2014

Популярні новини
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
МОН пропонує школам провести урок про права дитини МОН та ЮНІСЕФ закликають учителів провести до 20 листопада урок про права дитини
Діти не будуть сідати за парти у 5 років, - Шкарлет За словами очільника МОН, п'ятирічні діти й діти у 6 років мають різний рівні розвитку
Загрузка...