![]() |
|
Розробка бінарного уроку українського читання та техніки читання на заявлену тему в 11-му класі з медіапрезентацією (додається), мета якого - створити умови мотивованого практичного застосування знань, умінь, навичок; дати учням змогу відчути результати своєї праці |
Автоматизація звуків К і Х, їх диференціація у зв’язному мовленні на базі граматичного матеріалу з теми „Типи, стилі й жанри мовлення”
Автори:
- Тимофієва Світлана Василівна, учитель української мови та літератури
- Калашник Валентина Віталіївна, учитель-дефектолог
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
16.12.2013