![]() |
Рейтинг
7 |
Розробка уроку в 5 класі на заявлену тему за модульною системою навчання, мета якого - навчити учнів добирати антонімічні та синонімічні пари фразеологізмів, встановлювати відповідність між українськими та російськими формами фразеологізмів; розвивати вміння розкривати значення фразеологізмів, творчо підходити до виконання завдань |
Прислів’я та приказки як різновид фразеологізмів. Антонімічні та синонімічні пари фразеологізмів. Встановлення відповідностей між українськими та російськими формами фразеологізмів
Автор: Бурлака Марія Петрівна
Посада: учитель української мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Узагальнення та систематизація вивченого про безсполучникове складне речення. Урок з української мови для 9 класу
- ▶ Іменники-синоніми. Іменники-антоніми. Багатозначні слова. Урок з української мови для 4 класу
- ▶ Однорідні члени речення. Урок з української мови для 4 класу
- ▶ Безособові речення. Урок з української мови для 8 класу
Facebook
Twitter
Освіта.ua
30.10.2012